bestellen bij louis de en betalen

thyro

Die hard MF'er
3 nov 2004
260
33
Hengelo
Ik wil kleding bestellen bij louis de. ik heb gelezen over het overmaken van geld via een betaling systeem . welke dat is weet ik niet meer. de ING bank vraagt bij het overschijven een vast bedrag naar het buitenland.met motorzoom daar heb ik geen belang bij.
 
Geld overmaken binnen de Euro landen is gratis, maar dan moet je wel het IBAN-nummer en het BIC-nummer van de andere partij hebben.

Creditcard werkt meestal ook perfect.
 
He joh, je hebt Louis in Munster en in Osnabruck om de hoek liggen,
(uurtje rijden...)
Dus dan gewoon er heen en lekker contant betalen :)
En geen verzendkosten, en nog een leuke rit ook, wat wil je nog meer?
 
He joh, je hebt Louis in Munster en in Osnabruck om de hoek liggen,
(uurtje rijden...)
Dus dan gewoon er heen en lekker contant betalen :)
En geen verzendkosten, en nog een leuke rit ook, wat wil je nog meer?
:^ Kan je ook nog ff passen :)
 
Je bank mag bij een zogenaamde euro-transfer alleen de kosten in rekening brengen welke ook voor een binnenlandse overboeking gelden (Dit is dus meestal gratis).

De regels voor het zogenaamde euro-transfer zijn wél enigszins tricky, maar als je goed op let met het lukken zonder extra kosten.

Voor zover ik het weet:
- Over te maken bedrag in Euro's maximaal 12.500,-
- IBANN en BIC ingevuld
- op basis van SHARED costs (bij LOUIS geven ze aan dat je op moet geven dat je alle kosten voor je rekening neemt. Hierdoor voldoet je betaling niet meer aan de euro-transfer regels en wordt je op kosten gejaagd: NIET doen dus, gewoon 'SHARED' opgeven)

Reeds diverse keren gebruikt, tot nu toe nooit klachten gehoord van ontvangende partij.

Succes ermee,


Marcel.
 
Ik wil kleding bestellen bij louis de. ik heb gelezen over het overmaken van geld via een betaling systeem . welke dat is weet ik niet meer. de ING bank vraagt bij het overschijven een vast bedrag naar het buitenland.met motorzoom daar heb ik geen belang bij.

Jammer, ben net terug in Hengelo vanuit Osnabruck ( Louis). Lekker de Yama ff los kunnen trekken auf der Autobahn :P Als ik je post gisteren had gelezen, dan hadden we er samen heen kunnen rijden, of ik had het voor je mee kunnen nemen. Maja...

Maybe next time :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan