Hallo Techneuten ,
Ik bezit al jaren een Moto Guzzi 850T3 Calif.
Een 2 tal jaren geleden heb ik upgrade doorgevoerd naar 88mm cilinders met Le mans koppen met de daarbij passende Dellorto carb .
Bij deze zou ik graag een vraag willen stellen hoe het komt als ik de lucht/benziene regelschroef van R-cilinder volledig indraai de motor niet uitvalt. Bij de linkse cilinder valt de motor wel uit ?? wie kan me daar een uitleg voor geven .
Alvast bedankt voor reacties ,
ED
Ik bezit al jaren een Moto Guzzi 850T3 Calif.
Een 2 tal jaren geleden heb ik upgrade doorgevoerd naar 88mm cilinders met Le mans koppen met de daarbij passende Dellorto carb .
Bij deze zou ik graag een vraag willen stellen hoe het komt als ik de lucht/benziene regelschroef van R-cilinder volledig indraai de motor niet uitvalt. Bij de linkse cilinder valt de motor wel uit ?? wie kan me daar een uitleg voor geven .
Alvast bedankt voor reacties ,
ED