bezwaren van een crimineel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgeven op de door velen gehanteerde rijstijl is
vechten tegen de bierkaai en wordt ook niet erg
gewaardeerd.

Een kritische noot op zijn tijd is goed maar laat
iedereen in zijn waarde dan doen ze dat ook met
jou / u ;) .

:]
 
Meneer van Dam met uw onzingegevens in uw profiel (daar uw IP uit Roosendaal komt en uw woonplaats Staphorst zou zijn), ik verzoek u vriendelijk doch dringend met enige spoed uw email te controleren. Dat was namelijk uw allerlaatste waarschuwing op dit prachtige internetforum.

Hoogachtend,

Revolution
 
Meneer Van Dam, hierbij je eerste en laatste officiele waarschuwing...nog 1 zo een zeikopmerking en je word gebanned, it's your call, make my day...
 
Meneer van Dam met uw onzingegevens in uw profiel (daar uw IP uit Roosendaal komt en uw woonplaats Staphorst zou zijn), ik verzoek u vriendelijk doch dringend met enige spoed uw email te controleren. Dat was namelijk uw allerlaatste waarschuwing op dit prachtige internetforum.

Hoogachtend,

Revolution
Roosendaal..aha
Ik had de hele tijd al een
unheimisch gevoel bij deze knakker, ergens kwam het geouwehoer me bekent voor.
Ben eens even aan het bellen gegaan en ..ja hoor.

Geintje van me broer,... de zeikerd

Ik had hem vanmorgen vertelt van mijn topic op het forum en dat ik bezwaar wilde maken.

Is niet de eerste keer dat ie me zo in de maling neemt.
Zit ik m godverdomme nog welkom te heten ook.

Verder deugt-ie wel (al rijdt-ie op een sjopper), dus van mij mag hij blijven.

Het grote probleem is nu, hoe pak ik hem terug?
Bedenk wel wat.

Hey,Pieter...OPLETTEN
 
Laatst bewerkt:
Roosendaal..aha
Ik had de hele tijd al een
unheimisch gevoel bij deze knakker, ergens kwam het geouwehoer me bekent voor.
Ben eens even aan het bellen gegaan en ..ja hoor.

Geintje van me broer,... de zeikerd

Ik had hem vanmorgen vertelt van mijn topic op het forum en dat ik bezwaar wilde maken.

Is niet de eerste keer dat ie me zo in de maling neemt.
Zit ik m godverdomme nog welkom te heten ook.

Verder deugt-ie wel (al rijdt-ie op een sjopper), dus van mij mag hij blijven.

Het grote probleem is nu, hoe pak ik hem terug?
Bedenk wel wat.

Hey,Pieter...OPLETTEN
Al was het de paus, dit soort geintjes dulden we hier niet...dus hij moet gewoon goed opletten wat ie in het vervolg zegt en doet, want hij heeft zn waarschuwing verspeeld aan dit flauwe kutgeintje...
 
Het viel mij op dat de verhalen als maar gingen over snelheid en zo. Volgens mij allemaal kleine pikkies.
Het was dus tijd voor enige moraal. Meneer van Dam dus!!
Heel leuk dat er serieus op werd gereageerd.
In werkelijkheid heet ik dus Pieter en berijdeen sjopper. Je weet wel, dat is zo'n motor waarbij het opvalt dat die strepen op de weg zo nu en dan een onderbreking hebben.
Die broer van mij (ook zo'n snelle) had echter enige tijd nodig om te bedenken dat ik het zou zijn. Ach ja, bij ons staat hij nou ook weer niet bekend als zo'n.......
Zou de enige snelheid nu in zijn motor zitten???

Nou broertje, gefeliciteerd met je ontdekking.
Voor wat de overige geinteresseerden betreft, veel plezier met het sjatten en ik volg jullie.

heel veel groetjes,

Meneer van Dam
 
Daar gaat het niet om...MF is geen speelplaats voor je flauwe onzingeintjes, dat doe je maar ergens anders.
volgens mij werd de grap met mij uitgehaald.
regels hebben is hardstikke mooi, regels volgen ook. Maar zou het ook mogelijk zijn dat er iets minder scherp gereageerd wordt?
Inhoud prima, toon kan anders.
 
lach.gif


GEWELDIG lachen man dit topic! (Incl. Meneer van Dam) :} :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan