Biaggi breekt been??

Ik weet niet of het leedvermaak oplevert. Ik denk dat niemand bij een valpartij staat te lachen, zeker niet als het ook nog eens slecht afloopt. Daarnaast is het niet de eerste keer dat Biaggi met een SuperMotard wedstrijd meedoet en is hij daarin niet de enige coureur.
 
Bologna 2003

Als je zelf de finish niet kan halen moet je maar achterop :P
op_bol_sb_03_1707.sized.jpg


op_bol_sb_03_1489.sized.jpg

Als je naar de nummers kijkt zie je ook bekenden.
3 - Max
12 - Bayliss
34 - Schwantz waarschijnlijk Doviziozo
65 - Capirossi

En er deden ook lui mee die alleen maar sm rijden natuurlijk, maar Max eindigde wel op het podium :)

[edit] rijder veranderd.
 
Laatst bewerkt:


heeft ie zn pijama nog an?? oh niet uitgeslapen en toen gevallen en zn been gebroken. tis ook altijd wat met die biaggi.
oh ja ik heb ook ongelooflijk veel respect voor zijn doorzettingsvermogen maar het blijft ook een man die vaak op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats is.........
zul je zien dat volgend jaar HRC failliet gaat of zoiets :z
 
Beetje flauw idd maar daar zijn forums voor blijkbaar,

maar ik zeg het maar 1 keer en daar kan niemand iets op afdoen;

Max Biaggi is wat mij betreft een ware held, een van de groten in de motorsport van de laatste 10 jaar en een coureur met kleur, en wat velen niet weten ook een coureur met het hart op de juiste plaats, Max gebruikt zijn vergaarde capitaal namelijk ook om de minderbedeelden in deze wereld een duwtje in de rug te geven.

Max, van harte beterschap en 2005 krijg je eindelijk wat je verdiend; Het allerbeste materiaal van Honda! 8-)


:} :} :}
 
Beetje flauw idd maar daar zijn forums voor blijkbaar,

maar ik zeg het maar 1 keer en daar kan niemand iets op afdoen;

Max Biaggi is wat mij betreft een ware held, een van de groten in de motorsport van de laatste 10 jaar en een coureur met kleur, en wat velen niet weten ook een coureur met het hart op de juiste plaats, Max gebruikt zijn vergaarde capitaal namelijk ook om de minderbedeelden in deze wereld een duwtje in de rug te geven.

Max, van harte beterschap en 2005 krijg je eindelijk wat je verdiend; Het allerbeste materiaal van Honda! 8-)

Helemaal mee eens,dat arrogante wereldkampioentje van nu had het op een Yamaha van vorig jaar ook niet gefixed.
En zonder het team van Jerry Burgess had hij het dit jaar en voorgaande jaren op de Honda ook niet gered. |( |( |(
 
Bologna 2003

Als je zelf de finish niet kan halen moet je maar achterop :P
(Afbeelding)

(Afbeelding)
Als je naar de nummers kijkt zie je ook bekenden.
3 - Max
12 - Bayliss
34 - Schwantz waarschijnlijk Doviziozo
65 - Capirossi

En er deden ook lui mee die alleen maar sm rijden natuurlijk, maar Max eindigde wel op het podium :)

[edit] rijder veranderd.

Voorop Checa
 
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die inzien dat Rossi zijn resultaten toch vooral te danken zijn aan het feit dat hij overal de nummer 1 is. Bij Honda kreeg hij het beste materiaal en nu bij Yamaha weer. Terwijl bijvoorbeeld een Biaggi zich moest behelpen met prive-materiaal!
 
Helemaal mee eens,dat arrogante wereldkampioentje van nu had het op een Yamaha van vorig jaar ook niet gefixed.
En zonder het team van Jerry Burgess had hij het dit jaar en voorgaande jaren op de Honda ook niet gered. |( |( |(
Jahoor..

Ik ben blij dat er meer mensen zijn die inzien dat Rossi zijn resultaten toch vooral te danken zijn aan het feit dat hij overal de nummer 1 is. Bij Honda kreeg hij het beste materiaal en nu bij Yamaha weer. Terwijl bijvoorbeeld een Biaggi zich moest behelpen met prive-materiaal!
Natuurlijk..

Tsjongejonge..wat weten 'we' 't weer goed :Z
 
Beetje flauw idd maar daar zijn forums voor blijkbaar,

maar ik zeg het maar 1 keer en daar kan niemand iets op afdoen;

Max Biaggi is wat mij betreft een ware held, een van de groten in de motorsport van de laatste 10 jaar en een coureur met kleur, en wat velen niet weten ook een coureur met het hart op de juiste plaats, Max gebruikt zijn vergaarde capitaal namelijk ook om de minderbedeelden in deze wereld een duwtje in de rug te geven.

Max, van harte beterschap en 2005 krijg je eindelijk wat je verdiend; Het allerbeste materiaal van Honda! 8-)
Dat doe ik ook..zonder kapitaal! :+ :}













..maar je hebt wel gelijk Arno.. ;)
 
Ik ben blij dat er meer mensen zijn die inzien dat Rossi zijn resultaten toch vooral te danken zijn aan het feit dat hij overal de nummer 1 is. Bij Honda kreeg hij het beste materiaal en nu bij Yamaha weer. Terwijl bijvoorbeeld een Biaggi zich moest behelpen met prive-materiaal!



Beste Tet de Braak.
Zie wel dat je niet vaak op Mf en dit topic zit.... |(
Lees onderstaande text effe goed AUB.....

RVFjarnoNC35
Door RVFjarno op 31-10-2004 22:39




Quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:17 schreef M.Biaggi#1! het volgende:Misschien,maar ik denk dat Biaggi volgend jaar de grootste concurrent gaat worden van Rossi.
Gibernau bakte er de laatste races ook niks meer van.
Je kon vandaag duidelijk zien dat de repsol-honda van Hayden sneller was als de honda van Max,en toch wist max hem af te troeven op een dus minder snelle Honda.
Volgens mij is de combinatie Max-Fabriekshonda een hele goede!

En geef toe,het is ook eens tijd voor een andere wereldkampioen!





Ik geef het toe, maar dan moet jij eens toegeven, net als een hele hoop andere trouwens dat je moet weten dat Sete en Max gelijk materiaal hebben gekregen dit jaar als de repsol boys.
Dat materiaal kreeg Sete en Max eigenlijk gelijk of eerder als Hayden en Barros omdat zij beter reden dan de repsol mannen.
Dat is al heel erg vaak op het forum beschreven, maar denk toch echt dat er vaak overheen wordt gelezen
Het is en was zo erg belangrijk voor HRC om Rossi af te stoppen dat ze gewoon de rijder met de beste vorm het eerste HRC materiaal/snelste hebben gegeven....
Zo is er dus GEEN spraken meer van een "sateliet team" eigenlijk.
 
Hoop dat er eens door de Biaggi fans wordt ingezien, dat Rossi toch echt een betere rijder is op het zelfde "fabrieks materiaal".....
Biaggi eerst op yamaha en langzamer als Rossi.
Nu Rossi op Yamaha en sneller dan Biaggi op de Honda.
wat wil Biaggi nu....???
Een Honda RCV211??? of wil hij nu weer een M1????
We horen Biaggi (in de media) gelukkig niet meer klagen, dus daar zal het niet aan liggen....
Maar...............
Zijn fans blijven steeds klagen....... |(
en daar snap ik helemaal niet van????!!!!! :Z

BTW ik ben geen Biaggi-fan of ROSSI-fan of Sete-fan. Enkel fan van de beste en snelste GP rijder. Dus dat kan per race/weekend verschillen.
Zo heb ik (stiekun) veel bewondering voor John Hopkins die ik ontmoet en gesproken heb op Brno, Nakano, Bayliss, Tamada en Edwards. :P
 
Heeft zijn enkel gebroken ipv been.

Biaggi breaks ankle in supermoto accident
News, 08/11/04

Max Biaggi is in hospital in France after breaking his ankle in a supermoto accident. The Italian will undergo an operation in Lyon on Monday evening by Professor Coillard after sustaining the injury on Saturday afternoon at the “Il Sagittario” track in Rome.

Biaggi was riding with friends in preparation for a race at the same track on the 21st November when he crashed at low speed. An initial examination by Doctor Costa confirmed the break, and Biaggi decided to undergo surgery as soon as possible.

A decision is expected in the next few days as to whether he will be fit to take part in the next series of HRC tests at Jerez at the end of this month.
 
Helemaal mee eens,dat arrogante wereldkampioentje van nu had het op een Yamaha van vorig jaar ook niet gefixed.
En zonder het team van Jerry Burgess had hij het dit jaar en voorgaande jaren op de Honda ook niet gered. |( |( |(

ach ja en als er geen wielen in zijn motor hadden gezeten had ie het ook niet gered........ :Z
 
Hoop dat er eens door de Biaggi fans wordt ingezien, dat Rossi toch echt een betere rijder is op het zelfde "fabrieks materiaal".....
Biaggi eerst op yamaha en langzamer als Rossi.
Nu Rossi op Yamaha en sneller dan Biaggi op de Honda.
wat wil Biaggi nu....???
Een Honda RCV211??? of wil hij nu weer een M1????
We horen Biaggi (in de media) gelukkig niet meer klagen, dus daar zal het niet aan liggen....
Maar...............
Zijn fans blijven steeds klagen....... |(
en daar snap ik helemaal niet van????!!!!! :Z

BTW ik ben geen Biaggi-fan of ROSSI-fan of Sete-fan. Enkel fan van de beste en snelste GP rijder. Dus dat kan per race/weekend verschillen.
Zo heb ik (stiekun) veel bewondering voor John Hopkins die ik ontmoet en gesproken heb op Brno, Nakano, Bayliss, Tamada en Edwards. :P
hoho,wacht even.

volgens mij heeft er nog NOOIT iemand op dit forum gezegd dat Biaggi een betere coureur is als Rossi.
Steeds als iemand sympathie toont voor max,worden er meteen door een stuk of honderd Rossi aanhangers negatieve dingen over max gezegd.
Rossi zal inderdaad ook een betere coureur zijn,dat zal iedereen met mij eens zijn.Biaggi-aanhanger of niet.
Maar mag je niet gewoon Biaggi-aanhanger zijn,zonder Max de beste te vinden?

En iedereen die pro-max is hoopt er nog op dat max evt.volgend jaar wereldkampioen word.heeft ie ook wel eens verdient,en die kans is er ook gewoon.

T is ook vreemd dat er in dit soort topics meteen door Rossi aanhangers negatief word gedaan over Max,en andersom bijna niet.

Nou,ik heb mijn zegje gedaan,ik ben en blijf een max-aanhanger,ook al word ie volgend jaar 10e....

Jammer van al die onsportiviteit.
 
hoho,wacht even.

volgens mij heeft er nog NOOIT iemand op dit forum gezegd dat Biaggi een betere coureur is als Rossi.
Steeds als iemand sympathie toont voor max,worden er meteen door een stuk of honderd Rossi aanhangers negatieve dingen over max gezegd.
Rossi zal inderdaad ook een betere coureur zijn,dat zal iedereen met mij eens zijn.Biaggi-aanhanger of niet.
Maar mag je niet gewoon Biaggi-aanhanger zijn,zonder Max de beste te vinden?

En iedereen die pro-max is hoopt er nog op dat max evt.volgend jaar wereldkampioen word.heeft ie ook wel eens verdient,en die kans is er ook gewoon.

T is ook vreemd dat er in dit soort topics meteen door Rossi aanhangers negatief word gedaan over Max,en andersom bijna niet.

Nou,ik heb mijn zegje gedaan,ik ben en blijf een max-aanhanger,ook al word ie volgend jaar 10e....

Jammer van al die onsportiviteit.

je leest het commentaar niet.
er staat toch duidelijk dat biaggi altijd minder materiaal heeft dan Rossi.
eerst bij yamaha en nu weer bij honda.
dat verhaal beste rijder kunnen we inderdaad vergeten.....
het gaat om het materiaal....
Biaggi had dit jaar ook fabrieks materiaal en een hoop lui weten dat niet en die beginnen steeds te zeiken, dat "als" biaggi het zelfde materiaal had als Rossi dan kon ie hem wel bijhouden en wellicht wel sneller zijn.

dat valt er bij die lui niet in te rammen...... :(
We zullen het nooit weten,... behalve als ze beide bij b.v. repsol of bij yamaha voor een fabrieksteam zouden rijden. snap je?
 
Biaggi had dit jaar ook fabrieks materiaal en een hoop lui weten dat niet en die beginnen steeds te zeiken, dat "als" biaggi het zelfde materiaal had als Rossi dan kon ie hem wel bijhouden en wellicht wel sneller zijn.
Dat heb ik en een heleboel Biaggi-fan's nog nooit beweerd.
Misschien wel dat ie in dat geval een betere concurrent zal worden.

en verder denk ik toch echt dat een fabrieks-honda beter/up-to-dater is dan een privé honda. :)
 
Dat heb ik en een heleboel Biaggi-fan's nog nooit beweerd.
Misschien wel dat ie in dat geval een betere concurrent zal worden.

en verder denk ik toch echt dat een fabrieks-honda beter/up-to-dater is dan een privé honda. :)


Nou, dat hebben een hele zwik biaggi fans echt wel beweerd, maar goed.
Als er een fan is die goed kan zeiken, dan is het een biaggi-fan.

wil je daar mee zeggen dat, Biaggi in 2004 geen fabrieks ondersteuning heeft gehad ofzo?????

wel bij de les blijven a.u.b...... :?
 
Nou, dat hebben een hele zwik biaggi fans echt wel beweerd, maar goed.
Als er een fan is die goed kan zeiken, dan is het een biaggi-fan.

wil je daar mee zeggen dat, Biaggi in 2004 geen fabrieks ondersteuning heeft gehad ofzo?????

wel bij de les blijven a.u.b...... :?
:Z

ze hebben hier ook een Rossi topic,hoor,kun je daar je gal spuien. :P
 
ik wil me gal niet spuien hoor, maar heb het idee dat je niet weet waar je het over hebt.....
zoals ik al zei heb ik nix tegen biaggi en ben ik niet pro Rossi, maar wordt ik gek van stellingen en meningen (omtrent biaggi) die gewoon niet kloppen....
 
ik wil me gal niet spuien hoor, maar heb het idee dat je niet weet waar je het over hebt.....
zoals ik al zei heb ik nix tegen biaggi en ben ik niet pro Rossi, maar wordt ik gek van stellingen en meningen (omtrent biaggi) die gewoon niet kloppen....

Valt me op dat als biaggi lol maakt op een SM en daarbij helaas te ver gaat en wat breekt hij gelijk een loser is. Vervolgens wordt daar wat van gezegd en is ineens het rossi-kamp weer op z'n *censuur* getrapt.

Beetje zielig allemaal.

Voor mij is en blijft Max een HELD!
 
Terug
Bovenaan Onderaan