RichieRich
MF veteraan
Wat ik me afvraag is, hoe voorkom je dat je tijdens hard remmen je achterkant omhoog komt.
Ik begrijp dat dit er wel mooi uitziet enzo, maar ik zou graag me vering zo willen afstellen dat ik maximaal kan remmen zonder dat mijn achterkant omhoog komt.
Mijn theorie is, je voorkant moet niet teveel inveren omdat dan je achterkant sneller omhoog komt.
Heb ik dit correct of klopt mijn stelling niet ?
Ik rij een r6 van 2005 en heb me veervoorspanning met 3 ringen strakker gezet en de inveer demping 4 klikken en de uitveer demping 3 klikken strakker.
Ik vind een harde voorkant prettiger rijden omdat hij meer gevoel geeft , maar is dit ook een positief iets voor je remweg ?
Ik begrijp dat dit er wel mooi uitziet enzo, maar ik zou graag me vering zo willen afstellen dat ik maximaal kan remmen zonder dat mijn achterkant omhoog komt.
Mijn theorie is, je voorkant moet niet teveel inveren omdat dan je achterkant sneller omhoog komt.
Heb ik dit correct of klopt mijn stelling niet ?
Ik rij een r6 van 2005 en heb me veervoorspanning met 3 ringen strakker gezet en de inveer demping 4 klikken en de uitveer demping 3 klikken strakker.
Ik vind een harde voorkant prettiger rijden omdat hij meer gevoel geeft , maar is dit ook een positief iets voor je remweg ?