Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen idee of dat rap is? Maar Spa is toch een vrij snel circuit?Heb me ook ingeschreven in groep snel, deed 2 jaar geleden met m'n 600F2 3.12
Regenbanden staan al klaar.....
Tja, is dat rap? Ik weet het niet, het is geen toptijd maar je hebt met een PC25 toch een beetje gebrek aan topsnelheid op de lange stukken. Het is wel aan absolute droombaan om op rond te rijden. Ik rij tegenwoordig een R6, wordt voor mij de eerste keer met dat ding op Spa. Ben benieuwd hoe dat gaat, 3 minuten zou moeten kunnen.Ik heb geen idee of dat rap is? Maar Spa is toch een vrij snel circuit?
Oh, ja: 3.12 op 7004 meter is gemiddeld ongeveer 131.325 km/u , ongeveer dezelfde gem. snelheid als ik op Assen rij, klinkt doenlijk... afwachten maar!
Ik had je al herkend als TS van [TOPIC=138732/]Racen op een oude CBR (PC25, PC31)[/TOPIC] .
Wat rij je nu dan voor motor (en tijden)?
Ik heb geen idee of dat rap is? Maar Spa is toch een vrij snel circuit?
Oh, ja: 3.12 op 7004 meter is gemiddeld ongeveer 131.325 km/u , ongeveer dezelfde gem. snelheid als ik op Assen rij, klinkt doenlijk... afwachten maar!
Ik had je al herkend als TS van [TOPIC=138732/]Racen op een oude CBR (PC25, PC31)[/TOPIC] .
Wat rij je nu dan voor motor (en tijden)?
) Maar rond 2:30 wordt alles al wel heel snel.Och, rij je 2.30 op een 600 dan kun je het ONK supersport 600 winnen op Spa...(2008 Raymond Schouten, best lap 2.30.085).Schumacher doet er 1.43 (gemiddeld 248.XXXkm/h) Maar rond 2:30 wordt alles al wel heel snel.
ONK'ers rijden bijna allemaal < 2:40 op Spa inderdaad.Och, rij je 2.30 op een 600 dan kun je het ONK supersport 600 winnen op Spa...(2008 Raymond Schouten, best lap 2.30.085).
Amateurrijders die ergens tussen 2.50 en 3.00 zitten op een 600 rijden volgens mij heel redelijk door.
OK, een beetje vroeg nog maar ik begin met dat mooie weer echt de kriebels te krijgen...![]()
Gaan er nog meer mensen van hier de 17e rijden op Spa?

Nou, zoals verwacht was het inderdaad zeike zeike zeike nat vandaag.
Maar regenrijden op goede regenbanden is absoluut top!![]()
![]()