bimota???

Liefst met de vrouw die +/- 2 weken geleden in het weekend door amsterdam reed op een gele Bimota in de richting van leidseplein, komend vanaf de overtoom, want die was echt GAAF!!!!!!!!!
Ik lees de reacties wel....



Groetjes Bas

Dat is een YB6, met een 600 cc Yamaha blok. Daarnaast heeft ze óók nog een SB6R, met een Suzuki blok. Jawel, 1100cc. De rest moet je haar zelf maar eens vragen.
 
Yep, ik ken haar. Blond, rood/wit/zwart Dainese pak en een grijze Shoei helm. Ik zal haar je voorstel doorgeven, maar ik betwijfel of zij er iets in ziet.
 
Ik heb nu 270 km gereden in totaal op de V-due..
Inrijden niet meer dan 6000 toeren per minuut.

Maar ik moet eerlijk zeggen het zit als een vorst... stuurt heerlijk..

En ik zeg bijna omdat ik mijn officieele kentekenplaat a.s. vrijdag krijg.

Ik rij ook RS250 .. maar dit is er niet eens mee te vergelijken..

Een zijn met een motorfiets.. daar is bimota wel ingeslaagd met dit model...

145 kg.. 77 kw volgens kenteken... :9
 
hoi,
ik lees dit nu pas...ben ook sinds kort pas een trotse eigenaar van 1 van de 250 bimota sb8r specials!!
ben tot nu toe nog nooit een mede bimota rijder tegengekomen...al vast wel een keer gebeuren maar wat dat betrefd snap ik wel dat er zo weinig op word gereageerd hier.
wie weet kan ik het vuur weer wat aan laten wakkeren bij de bimota-rijders....ik betwijfel het hehe.
gegroet
 
hoi,
ik lees dit nu pas...ben ook sinds kort pas een trotse eigenaar van 1 van de 250 bimota sb8r specials!!
ben tot nu toe nog nooit een mede bimota rijder tegengekomen...al vast wel een keer gebeuren maar wat dat betrefd snap ik wel dat er zo weinig op word gereageerd hier.
wie weet kan ik het vuur weer wat aan laten wakkeren bij de bimota-rijders....ik betwijfel het hehe.
gegroet



Heb jee teveel gedronken of zo.........nog nooit een berijder tegengekomen..... _O- !
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die Vyrus zo geweldig, ken ze enkel van de plaatjes maargoed ;) Mocht ik ooit de loterij winnen.....

Dat is toch een sub-merk van Bimota? Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet...

Voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb... check hier maar eens:

Wow! Bimota "Vyrus" is now officially a Tesi 2D

//edit - ooops, er word hierboven ook al over gesproken, had er even overheen gelezen, ik ben sorry ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg tegen een dealer in Baarle Nassau: doe mij maar een DB7.....

wordt niet in NL geleverd :? ;(
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg tegen een dealer in Baarle Nassau: doe mij maar een DB7.....

wordt niet in NL geleverd :? ;(

Dan importeer je hem? Als jij de centjes hebt, en je wilt die DB7 graag, dan moet het feit dat ie niet in NL wordt geleverd geen probleem zijn.
Reisje Italië misschien? :+
 
Ik vind die Vyrus zo geweldig, ken ze enkel van de plaatjes maargoed ;) Mocht ik ooit de loterij winnen.....

Dat is toch een sub-merk van Bimota? Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet...

Voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb... check hier maar eens:

Wow! Bimota "Vyrus" is now officially a Tesi 2D

//edit - ooops, er word hierboven ook al over gesproken, had er even overheen gelezen, ik ben sorry ;)


Effe naar Assen, stukkie rijden....

d86u84072do4.jpg

d86u8240mf1.jpg

d86u8220zg0.jpg







gobert1giffg0.gif
 
Dan importeer je hem? Als jij de centjes hebt, en je wilt die DB7 graag, dan moet het feit dat ie niet in NL wordt geleverd geen probleem zijn.
Reisje Italië misschien? :+



39 ruggetjes, is ie de jouwe. Europese typegoedkeuring. pas le problem.
 
Laatst bewerkt:
Ja geweldige techniek toch :}

Ik zou ze graag eens van dichtbij willen zien maar dat stukkie rijden is voor mij 2500 km.... dat gaat helaas niet lukken dus ;)


Het rijdt leuk hoor, alleen is de fiets redelijk klein voor me. Dat maakte een Knee down wel erg simpel.
 
Het rijdt leuk hoor, alleen is de fiets redelijk klein voor me. Dat maakte een Knee down wel erg simpel.

Je hebt er zelfs op gereden???? :9~ :}

Hoe rijd dat nu met zo'n hub-center stuur inrichting? (zo noemen ze dat toch?) Langer doorremmen de bocht inkomend?

Wat ik altijd lees is dat de feedback en gevoel minder is dan met een conventionele voorvork.... wat zeg jij?

Ik heb ooit een scootertje gehad met een simpele versie van zo'n eenzijdige swingarm aan de voorkant maar dat was geen succes vond ik. Heb toen een hele rare zwieper gemaakt toen ik een bocht doorging en een kuiltje tegen kwam, dat reageerde ff lelijk anders dan ik gewent was ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, Gobert heeft er zeker op gereden..... !! :Y _O- _O-



Uiteraard heeft Gobert d'r op gereden. Wilde graag zo'n ding kopen.
het gevoel is anders en je moet even wennen. Bij inremmen duikt hij namelijk nagenoeg niet en blijf je je volledige veerfunctie behouden. Dit komt in het begin wat vreemd/onwennig over. Ben je eenmaal gewend dat gaat het prima.
Bij de Tesi 1D /mk 1 waren er nogal wat kinderziektes. Deze waren er bij de EF en de ES verzie helemaal uit. Bij de 2D is eea verder geoptimaliseerd. De 3D is weer een verdere ontwikkeling, maar is niet mijn ding. De 2D had ik zo graag willen hebben, maar ik pas d'r niet op! De fiets is mij te klein.
 
Laatst bewerkt:
Die rechter...lijkt wel de kuip van een Suzuki SV... :}
japans design



Doei, zie hem maar eens in het echt.
Zit wel een flink opgepept TL1000R blok in die rechter. Heeft o.a. tangeniaal verstelbare douches, een bimota patent. Is goed voor 169PK

De douches:
full


En Gobert:
004pc6.jpg
 
Uiteraard heeft Gobert d'r op gereden.
het gevoel is anders en je moet even wennen. Bij inremmen duikt hij namelijk nagenoeg niet en blijf je je volledige veerfunctie behouden. Dit komt in het begin wat vreemd/onwennig over. Ben je eenmaal gewend dat gaat het prima.
Bij de Tesi 1D /mk 1 waren er nogal wat kinderziektes. Deze waren er bij de EF en de ES verzie helemaal uit. Bij de 2D is eea verder geoptimaliseerd. De 3D is weer een verdere ontwikkeling, maar is niet mijn ding. De 2D had ik zo graag willen hebben, maar ik pas d'r niet op! De fiets is mij te klein.

Voor hoeveel zijn die motoren te koop? Zijn ze nog nieuw te koop? de 2D dan..
 
Voor hoeveel zijn die motoren te koop? Zijn ze nog nieuw te koop? de 2D dan..


Alleen bij Vyrus. Bimota heeft alleen de 3D op dit moment. Reken op een kleine 40/k, incl BTW en BPM. Voor een kleine 30/k staat ie in je huiskamer, en daar staan de meeste ook.

www.vyrus.it
 
Laatst bewerkt:
Alleen bij Vyrus. Bimota heeft alleen de 3D op dit moment. Reken op een kleine 40/k, incl BTW en BPM. Voor een kleine 30/k staat ie in je huiskamer, en daar staan de meeste ook.

www.vyrus.it

Uiteraard is het enorm veel geld, maar ik had ze veel duurder verwacht. Maar wat een designs....ongelooflijk.. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan