blanco kenteken??????

:]
he pivo als het nou toch nog een keer mooi weer wordt voor 1 jan 2005 effe een dagje of zo heb je mooi geen bike om op te rijden en die van mij krijg je ook niet mee want dat ging de laatste keer niet goed mazzel
 
pas maar op dat de motorzaak niet stiekem toch al in 2004 kenteken aanvraagt ivm verkopen voor yamaha (voor privileges) en ivm verzekering...(CJIB is snel met de vriendjes van het RDW)

(spreek uit ervaring)
 

blijkbaar lezen ze mee op het forum ;)
full
 
Vraag gewoon aan je dealer hoe het zit!
Zeg dat je de motor niet op kenteken wilt hebben en ook niet op naam voor januari 2005! Je oude motor willen ze natuurlijk al hebben voor het geval dat je er krassen of schade mee maakt. Als ze pas in januari het kenteken aanvragen, heeft ie dus geen kenteken van 2004, maar gewoon van 2005. Als het goed is heb je een getekende order en je vraagt gewoon een bewijs van inname van je oude motor.
Je kunt ´m of nog wel op je naam laten staan (en dat ie nog betaald moet worden), zodat je bij een evt. faillissement je oude motor gewoon terugkrijgt of je laat ´m vrijwaren, maar dan moet je gewoon geld zien! Dat krijgt de dealer wel weer terug als je je nieuwe motor komt ophalen en de rest betaald.
 
Vraag gewoon aan je dealer hoe het zit!
Zeg dat je de motor niet op kenteken wilt hebben en ook niet op naam voor januari 2005! Je oude motor willen ze natuurlijk al hebben voor het geval dat je er krassen of schade mee maakt. Als ze pas in januari het kenteken aanvragen, heeft ie dus geen kenteken van 2004, maar gewoon van 2005. Als het goed is heb je een getekende order en je vraagt gewoon een bewijs van inname van je oude motor.
Je kunt ´m of nog wel op je naam laten staan (en dat ie nog betaald moet worden), zodat je bij een evt. faillissement je oude motor gewoon terugkrijgt of je laat ´m vrijwaren, maar dan moet je gewoon geld zien! Dat krijgt de dealer wel weer terug als je je nieuwe motor komt ophalen en de rest betaald.
het is allemaal al geregeld en mij nieuwe bike staat al in de schuur zonder kenteken
JaJaaaaa .. laat me niet in de zeik nemen
 
Dat heb je helemaaaaal goed gedaan! Hoe heb je dat bij je dealer voor elkaar gekregen? :P
Veel plezier met je nieuwe fiets!
 
Dat heb je helemaaaaal goed gedaan! Hoe heb je dat bij je dealer voor elkaar gekregen? :P
Veel plezier met je nieuwe fiets!
e
Er zijn dealers die wel weten hoe het werkt en hoe een klant kan denken en hier op in kan springen duss...
 
Voor mij is het flauwekul.....

Vroegah werd er bij inruil nogal eens naar het jaar gekeken, maar tegenwoordig maakt dat niets meer uit.
Of denk je dat niemand weet dat er overjarige modellen worden verkocht?

Tja, misschien een particuliere koper inderdaad..... :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan