blasted bij Opel.......

052821.jpg


8-)
 
jah das leuk, rechtdoor kan iedereen, maar hard de bocht door met een auto is ook niet makkelijk en kan ook goed fout gaan.
 
die dingen hebben dan totaal geen aerodynamica meer...

Ff een filmpie daarover ;)

Klikkie ®

die heb je in rechte lijn ook bijna niet nodig.
wat ik ermee bedoelde dat je altijd wel een factor hebt waarbij de auto het van de motor wint en andersom. vergelijkingen tussen die twee maken heeft dus geen enkele zin
 
die heb je in rechte lijn ook bijna niet nodig.
wat ik ermee bedoelde dat je altijd wel een factor hebt waarbij de auto het van de motor wint en andersom. vergelijkingen tussen die twee maken heeft dus geen enkele zin


Dan moet je deze hebben

link.thrust.ssc.lg.jpg


thrust.lg.ap.jpg




Over de 1000km/uur ;)
 
Mach 1.02 ofzo? IIG sneller als het geluid, best wel waanzin. Een F1 is sneller als een MotoGP op het circuit. Topsnelheid is niet eerlijk te vergelijken, evenals bochtensnelheid. De F1 maakt gebruik van downforce, positief voor de bochtensnelheid, negatief voor de topsnelheid. Een MotoGP fiets heeft nagenoeg 0,0 downforce.
 
Ik reedt afgelopen vrijdag avond, omgeving S'Hertogenbosch (met auto), sta ik naast een oude corsa voor t stoplicht...
Ik dacht dat er een motor achter me stond, ik hoorde een zwaar geluid...
Wat denk je, stoplicht groen, Hoor ik me daar toch een stel toeren naast me, uit die Corsa!!!
Ik weet niet wat ze ermee gedaan hadden, maar het leek wel een hyabusa!
En snel dat dat ding was!!!

Ik denk dat ik maar ga sparen voor een Opel, als ik dit zo lees en zie.
Weet iemand nog een Opeltje? :P
 
projectjes van mij en kennissen

ik ben in germany vorig jaar zoek gereden door een auto :( met de fazer 1000.
die bak liep bij 150 zo hard weg dat ik dacht dat de fazer kapot was, bij 260 liep hij zo hard weg '( ik heb hem nooit meer gezien

Het kan zomaar gebeuren :)
 
crazy chris zei:
wouw wat n mooie verhalen allemaal over die kadet zeg !!!!
wou dat ik dat allemaal mee maakte



dat heb je toch meegemaakt?? :X :9
 
'keb net afgelopen weekend een splinternieuwe corsa besteld zeg........heb ik ff mazzel als ik dit allemaal lees hierzo.


rond half juni wordt hij afgeleverd.......zodra ik door de geluidsbarriere ben gegaan horen jullie het wel :+
 
Tellerafwijking ok maare dit. Hebben alle Yammie's dit foutje :? :X

Maybe toch maar een oude Kadett c coupe kopen met 1.2 kijken wat ik daar uit peuter, bij de reclame haalden ze iig al 230 :+
 
Tellerafwijking ok maare dit. Hebben alle Yammie's dit foutje :? :X

Maybe toch maar een oude Kadett c coupe kopen met 1.2 kijken wat ik daar uit peuter, bij de reclame haalden ze iig al 230 :+
:}
manta blok schijnt te passen, loopt dan wel 1 op 4, maar 230 haal je dan wel :+
 
Stond laats voor het stoplicht, komt me gewoon een Opel voorbij! Krijg je als je voor een STOPlicht staat...

Sorry, stomme humor r :X ...slaapgebrek :z
 
Herr.ik.
Het ging in dit topic om die blauwe kadett die werd gezocht die weleens op de maasvlakte verschillende (standaard)snelle motors eruit rijdt, dit werd door enkele personen niet geloofd.

Hierop volgde vele reacties van mensen of het nou wel of niet zo was, ik wil alleen maar aantonen dat je dus wel "geblast" kan worden door een opel al is ie niet standaard. Kijk ga je ook naar vet aangepaste motoren kijken dan geef ik jullie gelijk.

En over dat niveau van mij, tot nu toe wordt er telkens op mijn reacties gereageerd dus wie ze niveau ligt dan lager??

Maar zoals al eerder is gezegd wordt dit een beetje een welles/niettes topic, al is dat ook best leuk.

Nu heb ik nog een vraag: wie van jullie heeft dat filmpje van Honda gezien op eurosport; dat er een MotoGP(?)motor het opneemt tegen een F1 wagenen een powerboot?

De F1 wint, hoe zit het dan met de pk/gewichts-verhouding ik zou zeggen dat die van de motor gunsterger is


Dat filmpje heb ik gezien, dat was een britse superbike honda motor.Dus wel ff iets langzamer als een gp machine (vast niet bijster veel)
 
Wat is de overeenkomst tussen een Opel en een lelijk w*f?
Antw.: Als je er in zit is het best lekker maar als je er naast staat schaam je je kapot!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan