blasted bij Opel.......

een 928 S4 Strosek

1987-strosek-928-s4-gullwing.jpg

Even vor de newbies onder ons (waaronder ook Marianchi® O-) )


[me]Marianchi ® vraagt zich af hoeveel busa's je zou kunnen kopen voor het geld wat je neerlegt voor zo'n lelijke Schlopel :z [/me]
 
Laatst bewerkt:
Een goede vriend van mij heeft een Opel kadett waar hij een calibra turbo blok in heeft gebouwd... standaard heeft een turbo blok inderdaad 207 pk maar met een grotere intercooler, verhoogde turbo druk en wat wijzigingen van de computer kwam hij op een gemeten vermogen van 286 pk aan de wielen.....

nou is hij van nul naar honderd nog steeds nergens tegen mijn motor...maar als het eenmaal rolt.....dan is het vuurwerk

ik reed op een ZX9R op mijn teler 290 kilometer per uur en zat nog achter mij...
Dus geloof me... op de snelweg kan een auto best sneller zijn als een motor..
 
Dus geloof me... op de snelweg kan een auto best sneller zijn als een motor..

Yep, totdat Ghostrider op zijn aangepaste Busa met turbo voorbij komt zeilen op zijn achterwiel :]


Kortom waar heel de topic om draait is dat er gigantisch geknutseld moet worden aan een auto om in de buurt te komen bij een motorfiets. :+

Al die sjonnies kunnen wel roepen dat het om de techniek gaat en al dat soort flauwekul, yep, totdat ze bij het verkeerlicht staan te ronken naast een motor of op de weg op je achterband gaan hangen.

Blijven ze achter is het ineens om de techniek, en rijden ze er een 25kwtje uit zijn ze o zo trots.
Nog effe en er staan net als in WO II de kills op de zijkant. :z
 
Ruim een half geleden stond er een Daihatsu Cuore naast me bij het verkeerslicht met een spoiler daar is de KLM jaloers op.
En nog wat van die onzin dingentjes.

Het leek wel een mislukte UFO met alle mogelijke neonverlichting.
Was net een winkelwagentje.

Het spijt me om het te zeggen maar kan het echt niet mooi vinden.


Tot op heden nog niet 1 auto gezien die ECHT mooi was om te zien, qua techniek en uiterlijk.
Alleen maar van die misbaksels.

Geldt ook voor die paar foto's die hier in het topic geplaatst zijn.
Het is je reinste kitch.
Zangeres zonder naam als de bijrijder :+

Zou zeggen, maak een topic waar foto's in komen van koekblikken met power, die er dan nog mooi uitzien ook.
Ben benieuwd.
 
Ruim een half geleden stond er een Daihatsu Cuore naast me bij het verkeerslicht met een spoiler daar is de KLM jaloers op.
En nog wat van die onzin dingentjes.

Het leek wel een mislukte UFO met alle mogelijke neonverlichting.
Was net een winkelwagentje.

Het spijt me om het te zeggen maar kan het echt niet mooi vinden.


Tot op heden nog niet 1 auto gezien die ECHT mooi was om te zien, qua techniek en uiterlijk.
Alleen maar van die misbaksels.

Geldt ook voor die paar foto's die hier in het topic geplaatst zijn.
Het is je reinste kitch.
Zangeres zonder naam als de bijrijder :+

Zou zeggen, maak een topic waar foto's in komen van koekblikken met power, die er dan nog mooi uitzien ook.
Ben benieuwd.
ff poging wagen;

full


de vr6 die mijn broer zojuist heeft aangeschaft....er is meer dan motoren alleen! :P (midnight blue & 190 pk)
 
VR6 is wel leuk

mooie succes volle techniek ook
Alleen wel jammer dat je meteen in een hokje wordt geplaatst met zo'n auto, hoewel die van hem helemaal orgineel is.
Maja, ik zou me er niets van aantrekken, doet hij ook niet.
 
mijn schoonmoeder had vroegah ook een opel kadett. een 12s als ik me niet vergis. dat ding reed ook gewoon 250km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




















per jaar dan he
 
Alleen wel jammer dat je meteen in een hokje wordt geplaatst met zo'n auto, hoewel die van hem helemaal orgineel is.
Maja, ik zou me er niets van aantrekken, doet hij ook niet.

is maar goed ook

ik werk nog wel eens aan VR6en maar ik vindt het wel mooie blokkies
veel vermogen en koppel :D
 
Neem van MIJ aan dat er NIEMAND in een blik mij op een (fatsoenlijke) 130 pk+ motor voorbij komt zetten O-)

de enige keer dat IK werd afgetroeft was ter hoogte van Luik (Liege voor de Belgen onder ons ;) ), waar ik werd afgetroeft door een 928 S4 Strosek, die er als een waanzinnige vandoor ging en ik met mijn 100 pk zixxertje er echt niet bij kon blijven :z :z

Met mijn laatste ZXR had ik dat probleem niet meer. En als ik zie hoe de soesjes 1000 MIJ voorbij kwamen zetten, dan geef ik geen enkel koekblik de kans om een soes 1000 bij te houwen, of je moet een dragracert ernaast zetten :+

Ja kijk, Supraatjes met 800+ pk die maken kans, maar die heb IK nog nooit in NL gezien ;)

strosek is toch gewoon optische tuning? hier hebben we ook nog een 928s4 staan, en die gaat standaard ook meer of rap genoeg.

mijn vroegere koekblik had 160pk en ging toch ook 220-230 met wind mee :) en woog ook 1,4 ton :)
 
Bovendien is een Kadet relatief ligt van gewicht en daarmee
is de 250 echte kilometers per uur zeker mogelijk!!!

Dat is het probleem juist, 1 windvlaag en je ligt naast de weg.

Ik ken ook een gast en die had vroeguh een CRX-je, die krengen wegen ook helemaal niets. Hij ging een stukje rijden met zijn nieuwe spoilertjes e.d. en er kwam een windvlaag en moeder natuur zette hem zo netjes op de kop in de berm. :+

Had nog nooit zo hard gelachen toen die me opbelde :}
 
250km/h ? ja dan zal met die wind druk wel de onderdelen los beginnen te komen van zo'n roestprakje.

Heb al vaker gehoord van die kadett met calibra blok met onwijs vermogen, heeft 2 jaar terug op maasvlakte aardige wat dure auto's in zijn achterspiegel gehad.

Maarja van dat geld had ie beter wat anders kunnen doen.... 1000je gsxr met nos ? :P
 
Lamborghini's, Ferrari's, Bugatti's, Aston's, Maserati's vind ik allemaal mooi spul. Maar als je een Skyline (of Supra, RX7) leuk aanpast heeftie zowieso al meer vermogen en aan de wegligging valt ook nog meer dan zat te doen.
Bovendien staan die rijdende kunstwerken vaak bij 1 of andere rijke sjaak in de woonkamer of verwarmde garage.. doodzonde!
 
Of dit:
(Afbeelding)
Hasabusa motor, 420Kg, 0-100 in 3,2 sec maar heeft een top van 210km/h. :?

Erg leuk voor trackdays 8-) Zo'n XTR helemaal.. turbo en/of compressor erop, 1600cc kit en dan bescheiden houden met een pk of 350 :9~
Er zijn al Busa's met +-550pk.. heb je gewoon ziek veel meer vermogen dan gewicht!
 
Dit is m:

aangezien ik hier aardig verdwaald ben, zal ik me maar wel even netjes voorstellen Ik ben Jeroen, nog een klein maandje 22.
Mijn voertuig is een '91er kadett 1.6i, die ik omgebouwd heb met behulp van een calibra 2.0 16v blok.
Volgens een aantal rijders is 't een best rap pakketje geworden
Ik woon in ypenburg
hobby's uiteraard rijden en sleutelen in/aan auto's

Van seat-online forum geplukt; kwam m daar vorig jaar tegen!
Schijnt idd echt DE snelste Opel te zijn met turbo's etc. etc. etc.
Hele auto is onderhanden genomen trouwens.
 
D'r is trouwens ook nog een totaal verbouwde Golf GTI ergens op t web te vinden met meer dan 1000 pk. Ze hadden er 2 zeer zware motoren ingelegd; eentje voor de voorwielen en eentje voor de achterwielen.
Die komt ook wel vaak naar events e.d.
Had ik n keer een filmpje van
 
Rij van het weekend hier op de a12, 260 op de klok, opeens hoop geknipper in de spiegels, komt me een smart brabus voorbij vliegen, leek wel alsof ik stil stond, ding ging zeker 300+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan