Bluetooth Headset LIDL Review

Ik heb dit setje ook gekocht. Maar 1 klein probleem.. Misschien makkelijk op te lossen maar ik kom er niet uit. Intercom set in beide helmen geinstalleerd, na opladen doet de bluetooth het ook. Het probleem is bestuurder kan wel gewoon praten en de bijrijder hoort dit ook maar als de bijrijder praat dan hoort de bestuurder niks. Wat doe ik verkeerd? Of is er misschien wat verkeerd geinstalleerd? Wie kan mij hier mee helpen?
 
I wil bike to bike communicatie. Ik ben dus benieuwd naar ervaringen met deze set?

(niet de Lidlset, want die kan dat niet bergijp ik)


Ik heb vorig jaar samen met een vriend net zo'n setje gekocht als Saabert. Werkt goed. Hou er wel rekening mee dat er in de communicatiewereld nog geen standaarden gehanteerd worden. Je hebt dus een grote kans dat je niet met andere systemen compatibel bent. We hebben destijds een dubbele set gekocht zodat we zeker wisten dat de communicatie ging werken.

Helaas heeft het setje maar een jaar gewerkt, ze gingen bijna gelijktijdig stuk.

Nu is de vraag, nog een keer zoiets kopen of toch maar overstappen op PMR?
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje over deze set:

Hoe praat je met je passengier? staat de verbinding altijd aan/open? of moet je eerst op een knopje drukken om te praten?

Mijn IXS helm heeft ook geen aparte uitsparing om speakers te monteren, gaat dit dan een probleem worden?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan