bluetooth heat set

Daar zijn hele topics over. Deze bijvoorbeeld: Bluetooth Headsets

En zo zijn er nog veel meer. Gebruik de zoekfunctie eens.

Ik gebruik zelf overigens een Interphone FM4C met de extra superduper mega ultra speciale Shoei Neotec inbouwkit. Fantastisch speelgoed.
 
Daar zijn hele topics over. Deze bijvoorbeeld: Bluetooth Headsets

En zo zijn er nog veel meer. Gebruik de zoekfunctie eens.

Ik gebruik zelf overigens een Interphone FM4C met de extra superduper mega ultra speciale Shoei Neotec inbouwkit. Fantastisch speelgoed.
zal er even naar gaan kijken, kan je met jou kit via radio frequentie met een groep bikers praten?
 
zal er even naar gaan kijken, kan je met jou kit via radio frequentie met een groep bikers praten?
Daar is 'ie wel voor gemaakt geloof ik :) Zelf nooit geprobeerd, ik ben een ontzettende solo rijder, heb een hekel aan groepen. Ik heb 'm eigenlijk gewoon als koptelefoon voor de mobiel.
 
Ik heb een merk ‘Hemelvaart’ SCS S-7 Bluetooth set, werkt super voor de navi...telefoon zou ik niet weten om ik onderweg nog nooit gebeld heb, maar de koppeling,/adressenlijst mobiel etc is er wel dus het zal ook werken, en dat voor 39,95....

Communicatie mode voor onderling zit er ook op maar niet geprobeerd, ik ben een alleen rijder en dat gelul eventueel van een maat onderweg wil ik niet...andersom ook niet.
 
Wat is een heat set?

1550574066295.png
 
Freecom1 (Cardo), Luid genoeg om door de hoorprotectie heen te spelen, AGC (auto volume aanpassing).
Erg fijn voor radio / muziek (vanaf smartphone) en navigatie. Geen intercom - gebruik ik toch niet, en is nooit compatible met willekeurige andere motorrijders. Je kan er ook mee bellen (doe ik ook nooit)
 
Terug
Bovenaan Onderaan