Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb in dit topic gelezen wat een ellende jij ermee hebt gehad. Jij had wel ongeveer al het ongeluk wat je kunt hebben leek het.
Houtrust lijkt me echt een topzaak inderdaad. Ik ben er een paar keer geweest en kom oorspronkelijk uit die regio, maar woon nu ergens anders.. Anders zou ik ‘m daar vol vertrouwen laten onderhouden.
Zou dat betekenen dat ik de versnellingen daardoor onvoldoende in de dogs leg? En verklaart dat ook dat het schakelen wel soepel gaat wanneer ik de tijd neem?
Heb je een idee hoe ik dit kan testen?
Komt ‘ie net vandaan voor de 70000 beurtNaar de dealer brengen
Heb er ook zo'n demper opzitten!! Wel met een DB-killer trouwensBekijk bijlage 1511352
Na een lange zoektocht heb ik een goedkope demper op de kop kunnen tikken. Maakt ‘m toch wel even een stukje levendiger
Is dan een F650GS geen goede opvolger? Ondanks zijn naam heeft hij gewoon 800 cc (ik weet niet of dat vanaf een bepaald jaar is, maar 5 jaar geleden was dat zeker het geval).
Als je serieus aan het overwegen bent, dan kan je bij een motorzaak toch een keer op een motor zitten en misschien een rondje sturen. Zelf vind ik de zit op de F800ST redelijk rechtop, maar je zit toch iets voorover.
De houding en de plaatsing van de pedalen is inderdaad anders op de GT t.o.v. de ST.F650 vind ik geen upgrade vanaf mijn Versys, rare smalle bandjes en 19" voorwiel, 70pk en basis remmen en vering... dan kan ik beter op de Versys blijven rijden.
En natuurlijk is zelf proefzitten en rijden belangrijk, maar dat is toch altijd maar een erg korte indruk. Dus vandaar dat ik naar de ervaringen van anderen benieuwd ben. De zithouding op de ST is anders als op de GT toch?
Als alternatief kom ik de F800 GT Tegen, welke veel van mijn eisen afvinkt, maar toch echt geen "hoogpoter is".
Zijn er mensen die zowel ervaring hebben met de rechtop zithouding van een allroad zoals een versys / V-strom / GS 800 etc , die nu een GT rijden ?
hoe veel sportiever is die zit nou eigenlijk?
160 pk vs 85 pk, dat verschil moet je wel voelen@pdv_moto,Ik heb daarna nog ff op de S1000XR gereden en die is echt een verbetering/vooruitgang tov de F800...
Ik heb voor en achter een 17 inch wiel zitten.
160 pk vs 85 pk, dat verschil moet je wel voelen
Wat mij interesseert is hoe verschillend zijn ze chassis technisch?
Inderdaad, de 2 bouten losdraaien en hij kan er af.Er zitten geen losse moeren aan de binnenkant.Hallo iedereen. Ik moet de spiegel op mijn F800GT vervangen, maar ik vroeg me af of ik simpelweg de 2 schroeven van de houder kan losdraaien, of zit daar misschien een moer aan de binnenkant die dan losvalt? Geen zin om het gehele kuipwerk los te moeten halen :-) Bedankt !
Top, goed om te weten. Bedankt Sjef !Inderdaad, de 2 bouten losdraaien en hij kan er af.Er zitten geen losse moeren aan de binnenkant.
Oke...ik heb ze ook gekocht. Nouja de AliPuppies dan.De grip puppies... ja vind ze zelf ook wel redelijk lelijk maar werkt prima! Het zijn gewoon een soort van schuim rubberen "sokken" die je over je grips heen schuift (met wat zeep water). Zit prima en als je rijd ziet toch niemand het. De diameter is goed, had ze zelf liever net 2 mm kleiner gehad in dia maar dit voelt een stuk zachter / relaxter dan die harde standaard grips.