Wat is eigenlijk de filosofie achter het feit dat de R (en GS) een ketting aandrijving heeft en de GT een riem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat is eigenlijk de filosofie achter het feit dat de R (en GS) een ketting aandrijving heeft en de GT een riem?
Ik vermoed dat de R meer een afgeleide is van de GS dan van de GTWat is eigenlijk de filosofie achter het feit dat de R (en GS) een ketting aandrijving heeft en de GT een riem?
Dat de GS een ketting heeft kan ik me indenken. Als je offroad gaat lijkt mij een ketting beter bestand tegen steentjes etc dan een ketting.Ik vermoed dat de R meer een afgeleide is van de GS dan van de GT
Welke hugger heb je besteld en waar?Bestelling geplaatst. Gooi er ook nog zo'n achterwiel "hugger" tegenaan, ik hou de troep graag centraal
Welke hugger heb je besteld en waar?
Was ook al van plan om een hugger te plaatsen .
Dit artikel zag ik bij meerdere winkels aangeboden worden en scheelde onderling niet zo heel veel.Ok, gevonden.
Voor mij zal de situatie van iemand achterop zich eigenlijk nooit gaan voordoen en tegen de tijd dat bijvoorbeeld m'n zoontje oud genoeg is (nu bijna 3) om eens een rondje mee te willen heb ik waarschijnlijk alweer een andere motor . Maar dank voor de tipIk heb mijne er na enkele jaren terug afgeschroefd.
looks waren prima, functie ook maar ik merkte dattie tegen de benzinetank komt bij diep inveren. ik Merkte het vooral nadat ik 2 up ben Gaan rijden met mijn vriendin. Achterdemper laten aanpasSen met preload regelaar en het tot op de bumpstop inveren is minder maar valt nog wel voor. Zodus de hugger ligt voorlopig in de garage.
wellicht als ze zelf begint te rijden kan‘ie er weer op
Omdat de GT een toermotor is, en een riem is onderhoudsvrijer dan een ketting.Wat is eigenlijk de filosofie achter het feit dat de R (en GS) een ketting aandrijving heeft en de GT een riem?
E.e.a. zal ook afhangen van je eigen lengte / verhoudingen en zitpositie, denk ik.Grappig,
Ik had op de ST het touring scherm, onderdeel van het touringpack met de complete kofferset
toch nog 2dehands het lagere standaard scherm van een S gekocht omdat ik dan echt veel minder in turbulente wind zit met m’n helm. Dus gewoon in de rijwind. bevalt Me veel meer.
Dank, toevallig deze ook gelezen. Ik kom wel meer van dat forum tegen als ik op zoek ga naar bijvoorbeeld wat product informatie.
Ik heb deze er op zitten met opzetruitje. Zit nog vollop in de herrie met mijn 170 cm lengte.Daarom hoop ik met dit GIVI scherm wel uit de voeten te kunnen omdat die maar liefst 17,5cm hoger is dan OEM. Hier nog een voorbeeld van dat scherm. Het is een serieus hoog ding Bekijk bijlage 1668723
Een Puig tourscherm bijvoorbeeld, die er in mijn ogen een beetje gek uitziet als een hoge hoed, is "maar" 14cm hoger dan het OEM scherm en daarmee verwacht ik inderdaad in de herrie zone terecht te komen.
Bekijk bijlage 1668724
Ik hoop degelijk vergeleken te hebben, de praktijk zal het leren. Verwacht het medio september te hebben
Ja, kom je nú mee...Ik heb deze er op zitten met opzetruitje. Zit nog vollop in de herrie met mijn 170 cm lengte.