BMW F650 f 650 GS Touratech TT39 rally WP werelreisklaar

Yo hier ben ik terug.
Intresse met hopen, het nl kenteken samen met de financien van momenteel doen me toch besluiten niet meer mee te bieden.

Ongetwijfeld is hij reeds verkocht! dit blijft een prachtfiets, eentje waar je zeker niet jaarlijks te kans tot aankopen voor krijgt.

succes.
 
ben benieuwd naar de prijs (aubryvanengelenburg@hotmail.com)
ps: zithoogte hoger dan gewone F650?
 
Laatst bewerkt:
niet helemaal reisseizoen al is ie ook voorbereid op koude winter met de gerbing regelaar voor verwarmde kleding. Die is er evt ook los bij te koop (jas en handschoenen)

De ideale scandinavie/oosteuropa/azie fiets waar de weersomstandigheden nog wel eens grillig kunnen zijn en de wegen euhmm, afwezig. Ook erg prettig als je veel hoogteverschillen hebt in je routes
 
Als zo'n prachtige motor nog niet verkocht wordt dan is het toch echt wel crisis in motorland. Gratis kick.
 
prachtige motor de motor heeft bijna alles wat ik wil hebben behalve middenbok en koffers.

ik denk dat hij net te weinig power heeft voor mijn. De prijs is redelijk goed .
Ik rij zelf nu 1100 maar die lijdt aan overgewicht.
 
Laatst bewerkt:
Hoi kingbob, hij heeft een middenbok, en voor de koffers is het rek aanwezig. Heb hem aangepast voor tassenset omdat deze lichter, flexibel en veel smaller bouwen dan een koffer maar koffers kan uiteraard ook.

Power is minder dan de 1100gs uiteraard, maar in de praktijk merk je dat pas boven 140. Ook kun je met tandwielen aanpassen of je meer trekkracht wilt of juist lagere toeren op de snelweg. ff voortandwiel verwisselen als je de snelweg hebt gehad en de bergen/offroad in gaat. In de praktijk zal dit dus erg mee vallen.

heb zelf ook altijd gs gereden (1100 en 1150) en dit is uiteraard een heel andere fiets. Op de weg is de GS de betere, voor reizen doen ze niet voor elkaar onder, voor reizen met offroad is dit de betere
 
Heb zelf een KTM 620 eencilinder inmiddels en heb al langer een KTM990 moet zeggen dat die een cilinder me super bevalt.

En inderdaad die 50pk minder merk je alleen als je echt hoge snelheden gaat rijden.
Ik zou zeggen ga eens proefrondje maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan