Als ik het zo inschat zit er iets vreselijk vast IN het motorblok.
Je rijdt 130 en dan ineens is je achterwiel die slipt..................
Dan kan bijna niet anders dat er ergens tussen de zuiger en je achterband iets VRESELIJK blokkeert.
Zoals gemeld heb je geluk dat je niet onderuit bent geschoven.
Dat je nu bij starten alleen klik hoort, kan wel kloppen want als het blok vast zit, dan gaat startmotor ook niet door de blokkade heen.
Klokken resetten dat kan omdat startmotor max amperes door blokkade trekt en daarom je accu-spanning ver terugvalt. (= bijna kortsluiting)
Pas op dat je nu niet ook je startmotor naar de gallemiezen helpt!
Je vraagt: Vastloper of blok naar de tering? Ik ben bang dat het een flinke sleutel-klus gaat worden.
Ik hoop voor je dat ik mis zit. Blok mss nog te redden omdat er niet bijv. een drijfstang naar buiten steekt.
SUCCES gewenst!
Ik blijf 't volgen. Hoop te vernemen wat werkelijk aan de hand is en hoe je 't gaat oplossen.