Leuk als jullie dit weer samen kunnen oppakken.Gaat geen 310GS worden.
Voor mijn vrouw een F650 Funduro aangeschaft om weer met motorrijden te beginnen.
Na een jaartje maar bekijken of het een F650 blijft of iets anders wordt
Jeeeezus! WTF! Ze zeiden tegen mij dat ze echt helemaal niets van de vraagprijs (5450 dus) konden afhalenIk moet je helaas teleurstellen.. was echt 4550, 0 km bj 2018 kenteken 2019. Ik heb die van jou ook zien staan met mra windscherm als ik het goed heb. Ze hadden groot ingekocht vorig jaar zei ton. 18 stuks G310R. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 120 euro extra kwijt was aan een originele bmw dual usb lader inclusief montage. Die zit nu wel netjes weggewerkt en hoef zelf niet te klooien met kabels en stopcontacten inbouwen.
Ok, jammer dat dit stopcontactje (ook) niet gelijk USB is vond ik bij mij. Zo had ik het verwacht.Dit is hem @Worldbeater. Ze hebben een stopcontactje origineel bmw geplaatst op de 'bracket' aan het frame links onder het zadel. Vervolgens de dual usb lader van bmw over het frame getrokken en bij remkabel aan stuur bevestigd.
Ok, jammer dat dit stopcontactje (ook) niet gelijk USB is vond ik bij mij. Zo had ik het verwacht.
Bij de GS gaat het gewoon links in het dashboard.
Maar je bent dus klaar voor een flinke adventure @ GPS.
BMW G310R ForumEven een kleine opmerking, ik merk sinds 50 kilometer ongeveer dat het ''R'' Kapje boven de koplamp los zit. Je hoort het schroefje ook dus gok dat deze losgestrild is. Ben ik de enige met dit probleem?
Ik heb echt geen tijd gehad om een fototje te schieten helaas
Volgende week weer proberen
Jeeeezus! WTF! Ze zeiden tegen mij dat ze echt helemaal niets van de vraagprijs (5450 dus) konden afhalenJa, ik heb inderdaad die met het MRA-schermpje (die heb ik er wel zonder kosten bij kunnen praten gelukkig, maar er stond wel 3 kilometer op de teller bij aflevering) en dat is geen overbodige luxe op de snelweg, wat een groot verschil! Nu vind ik de BMW echt wel een stuk fijner rijden dan de KTM, maar voel het nog steeds in mijn portemonnee!
Ik ben al met mijn tweede bezig.Ik ben heel erg benieuwd naar het geluid van de motor met originele uitlaat wanneer deze langsrijdt. Het exemplaar wat ik gisteren zag rijden had een Akra. Klonk wel vet. Ik heb het idee dat je de motor meer hoort dan de uitlaat zelf.
Iemand een aftermarket uitlaat op z'n g310?
Het originele systeem is inderdaad uit één stuk, dus een slip-on is in het geheel niet mogelijk.Is dat de dominator HP3 ? En dan de low mount? Is deze full system? Volgens mij bestaan er überhaupt geen slip-ons voor de G310. Vind een akra van 600 euro's best serieus geld dus vind dit wel een mooie uitlaat voor de prijs. Hoe is het geluid? En verschil in koppel/trekkracht?
Gaandeweg de kilometers gaat het blokje sneller in toeren klimmen, makkelijker starten en de vrijstand - of één bij stoplichten is soepeler te vinden.Hoeveel kostte die? 225? Althans zo lees ik op hun site. Kan mijzelf geen goede reden aanpraten 15% van de nieuwprijs uit te geven aan een uitlaat (akra). 225 is wat dat betreft veel vriendelijker. Hoe is het geluid nu? Een ééncilinder klinkt nou eenmaal apart maar vind deze 'kurk' op de cilinder echt drama. Wil sowieso gaan upgraden.
By the way, vrijdag naar molenaar voor de 1000 beurt. Iemand ervaringen met gedrag van de motor ná deze beurt?
Hello,
I suggest a round or oval exhaust.
I can send you an exhalation with a hard dbkiller without additional payment - just write about it in the message after purchase.
Ja, via Ebay, dit was voordat MLM parts en enkele anderen in NL dealer zijn geworden.Heb jij hem direct bij de fabrikant besteld? Aangezien de prijs in dollars is.
Ik ben al met mijn tweede bezig.
En de andere heb ik verkocht via Marktplaats en de enthousiaste eigenaar gevraagd hier te komen.
Maar na - een telefoongesprek - en de nodige chats daar geen reactie op.