BMW k1200r ZFE module

ctx80

MF'er
18 mrt 2015
53
15
Past ZFE / ESA module van bmw k1200s op bmw k1200r dezelfde bouwjaar en optie
Bedankt
 
Hier heb ik een foto dus esa werkt niet en ventilator wordt niet aangestuurd
 

Bijlagen

  • IMG_3922.jpeg
    IMG_3922.jpeg
    270,3 KB · Weergaven: 0
Zoek even op realoem.com op jouw model en productiemaand/-jaar. Dan de ZFE opzoeken en kijken welke onderdeelnummers overeenkomen of in ieder geval welke er allemaal uitgewisseld kunnen worden. Toevallig had ik ook problemen met mijn ZFE (K1200GT) en heb ik zo een andere gevonden van een GS die blijkbaar ook zou moeten werken.
 
Zoek even op realoem.com op jouw model en productiemaand/-jaar. Dan de ZFE opzoeken en kijken welke onderdeelnummers overeenkomen of in ieder geval welke er allemaal uitgewisseld kunnen worden. Toevallig had ik ook problemen met mijn ZFE (K1200GT) en heb ik zo een andere gevonden van een GS die blijkbaar ook zou moeten werken.
Bedankt voor informatie op welke nummers moet ik opletten bij aanschaf nieuwe ZFE
 
Ok bedankt dus deze past niet ?
RealOEM.com - Part Search
Dat is de afgebeelde ZFE. Blijkbaar uit 2005. Het zou goed kunnen dat deze ZFE van een motor komt zonder ESA en de optie dus uitgeschakeld staat in de module. Dit zou je met zo'n GS-911 of de motoscan app (premium versie) aan kunnen zetten. De ventilator is dan weer een ander verhaal.

RealOEM.com - Part Search
De ZFE's met deze nummers zouden moeten werken op jouw motor.
 
Laatst bewerkt:
RealOEM.com - Part Search
Dat is de afgebeelde ZFE. Blijkbaar uit 2005. Het zou goed kunnen dat deze ZFE van een motor komt zonder ESA en de optie dus uitgeschakeld staat in de module. Dit zou je met zo'n GS-911 of de motoscan app (premium versie) aan kunnen zetten. De ventilator is dan weer een ander verhaal.
Voor mij op dit moment ventilator is prio motor rijdt en stuurt perfect zonder esa ABS printplaat op een plek is doorgebrand i.v.m olie lekkage daar door is denk ik esa en ventilator kapot gegaan
RealOEM.com - Part Search
De ZFE's met deze nummers zouden moeten werken op jouw motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan