BMW K1200S/R/R sport en K1300 S/R

Status
Niet open voor verdere reacties.
11 mei 2009 mij circuitdag op Zandvoort

Voor deze dag had ik mij opgegeven bij ducati zaltbommel en werd georganiseerd door sk circuittest en peter van teeffelen racing.
’s-Morgens was het koud maar droog, s’middags was de zon er bij, perfect weer.
Eerst 2 sessies achter de marchals en daarna 2 sessies vrij rijden.
Het ging in mijn beleving erg goed, kon aardig wat mensen passeren in mij klasse.
In de laatste sessie wilde ik voor de hugenholzbocht een voorganger inhalen, waarbij het helemaal mis ging, wat er precies gebeurde weet ik mij niet meer te herinneren maar ik vermoed dat ik mij onderuit geremd heeft, ik schoof ineens over het asfalt.
Voelde in eerste instantie erg veel pijn, maar stond toch snel weer op.
Ik zag allemaal rode vlaggen zwaaien, en dacht nog dat is ook lullig voor de andere rijders.
Ambulance erbij en de broeders dachten dat ik mijn sleutelbeen gebroken had, en met de ambulance terug naar de patdoc.
Daar werd ook de 749 gebracht, en door een man voor mij de bus ingereden.
Aangezien ik niet meer met de auto mocht rijden vroeg hij of ik met andere hier was.
Maar ik was daar in mijn upie.
Hij zei wacht maar ik ben zo terug, de man was monteur geweest bij ducati zaltbommel.
Hij kwam terug met een jongedame, en deze wilde mij wel naar het ziekenhuis brengen.
Zij was daar zelf ook aan het rijden. Je wilt nooit iemand tot last zijn en ik zij haar dat ik wel een kennis zou bellen om mij op te halen, maar daar wilde zij niets van weten.
Zij vond dat het hun verantwoording was om voor mij te zorgen dat ik in het ziekenhuis zou komen.
Nou was de jongedame genaamd Barbara de vrouw van hans van de heijden jr. van ducati zaltbommel.
Ja en om door een jongedame naar het ziekenhuis te worden gebracht kon ik natuurlijk niet weigeren.
Zij wilde direct weggaan, maar moest eigenlijk nog een sessie rijden, en ik zei haar dat ik nog wel even kon wachten, maar na een halve sessie vond zij het genoeg.
Zij achter het stuur van de bestelbus en op weg naar een ziekenhuis in Rotterdam, dit leek mij beter dan Haarlem.
Haar ouders zouden haar daar dan op komen halen.
Maar wij kwamen samen op een beter idee, omdat helaas mijn duc dealer in Rotterdam gestopt is, en de motor toch gerepareerd moest worden, kon zij net zo goed na mij gedumpt te hebben bij het ziekenhuis doorrijden met mijn bus naar zaltbommel.
Hierbij alle lof voor ducati zaltbommel en in het bijzonder Barbara voor wat zij voor mij hebben gedaan.
De bus is de andere dag door mijn collega’s opgehaald.
Ik was ongeveer 18.00 uur in het ziekenhuis, nadat er een foto gemaakt was bleek inderdaad het sleutelbeen gebroken te zijn.
Maar de arts wilde toch ook nog even een foto van de ribben, resultaat 3 gebroken ribben, daardoor kon ik niet naar huis, men wilde mij ter observatie opnemen ivm het kunnen krijgen van een klaplong, en voorlopig geen eten en drinken, dus aan het infuus.
De andere dag kwam de zaalarts en die wilde ook nog graag een scan van mijn schouderblad, resultaat ook schouderblad gebroken, en nog een nachtje ter observatie.
Dus alles bij elkaar; gebroken sleutelbeen, gebroken schouderblad en 3 gebroken ribben.
Ja, als je valt moet je het ook goed doen.
Woensdagmiddag mocht ik na een laatste controlefoto van de longen naar huis.
Conclusie van deze dag;
Ik heb een hele fijne circuitdag gehad met helaas een incident, maar het rijden was top.
En over ducati zaltbommel, die kunnen bij mij niet meer stuk, en dat komt natuurlijk ook door Barbara.

Ik ben benieuwd naar de foto’s van deze dag.
 
alle donders nog aan toe Senior46, das ni nix! heel veel beterschap en vlot herstel gewenst, hoop dat je weer gauw mag opstappen!
 
Sterkte Teus met het herstel!
Hopelijk heelt alles netjes en snel en kun je gauw weer rijden! :]
Hoe is de 749 er aan toe?


Gr Martijn en Els
 
Behalve zijn Ducati's........rammelt Senior 46 nu zelf ook aan alle kanten

Zijn schouder ziet er ook uit als een open Duc koppeling

Die merkenliefde gaat bij hem wel erg ver.....................

PS Onderstaande niet verder vertellen hoor:



Ik pest hem graag, maar ik ben natuurlijk al wel op bezoek geweest deze week. Best geschrokken toen ie me belde.
Gelukkig is mijn ouwe motormaat niet snel klein te krijgen.......
Ik zal hem de komende weken wel missen!!
 
Sterkte Teus met het herstel!
Hopelijk heelt alles netjes en snel en kun je gauw weer rijden! :]
Hoe is de 749 er aan toe?


Gr Martijn en Els

de 749 heeft ook een deuk in z'n ego, net als zijn berijder.

ik moet het nog goed gaan bekijken, maar wat ik al gezien heb is; een lekke radiator, gat in de kuip, deuk in de tank.
maar misschien nog wel meer.
ik hoop na dinsdag als de controlle in het ziekenhuis is geweest even de schade te gaan bekijken.
 
@Senior46, poeh das wel heftig. Gebroken ribben, niet lachen dus en erg pijnlijk! Ik wens je een heel vlot herstel en beterschap toe. Hopelijk geneest het allemaal goed en voorspoedig en zien we je bij de TT weer helemaal op de been!
Vele groeten! :W
 
Laatst bewerkt:
Dames en heren motorvrienden....

even kort tussendoor

Al schrijf ik weinig mee. .....toch een bericht voor alle volledigheid...de puritein heeft zijn K 1200 R verkocht.

U kunt mij dus verwijderen uit de eerste post .

Voor hen die zich afvragen waar ik mij nu weer mee moet behelpen: De puritein heeft het toch bij BMW gehouden en gaat dezer dagen weer boxende door het leven op een adventure .

gegroet maar weer en senior..beterschap kerel !!!
 
Hallo, ik ben geen BMW motorfiets rijden ( wel een auto ;-) ) Maar ik werk wel bij Breeman BMW in Rotterdam Charlois. Volgend weekend is er op onze vesteging een speed weekend dit geld voor zowel auto als motoren. Er staan natuurlijk allerlij motor te bewonderen maar ook is de nieuwe S1000rr er te bewonderen.

Graag tot 23 mei

Lokatie F.Breeman BMW
Driemanssteeweg 130
Rotterdam
 
Puritein meldt zich af...:

Dames en heren motorvrienden....

even kort tussendoor

Al schrijf ik weinig mee. .....toch een bericht voor alle volledigheid...de puritein heeft zijn K 1200 R verkocht.

U kunt mij dus verwijderen uit de eerste post .

Voor hen die zich afvragen waar ik mij nu weer mee moet behelpen: De puritein heeft het toch bij BMW gehouden en gaat dezer dagen weer boxende door het leven op een adventure .



...tra-la-le-la-la... *O*






... ;) ...




...en omdat er in Friesland dus een boxertje bij komt ; doen we er een leuk Fries-achtig liedje bij... :)

...wordt ook af en toe Fries in gesproken...
 
Laatst bewerkt:
zo bij Houtrust staat een mooie zwarte K1200s zeg...

gelukkig maar dat ik hier geen plek meer heb in de garage
 
Hallo, ik ben geen BMW motorfiets rijden ( wel een auto ;-) ) Maar ik werk wel bij Breeman BMW in Rotterdam Charlois. Volgend weekend is er op onze vesteging een speed weekend dit geld voor zowel auto als motoren. Er staan natuurlijk allerlij motor te bewonderen maar ook is de nieuwe S1000rr er te bewonderen.

Graag tot 23 mei

Lokatie F.Breeman BMW
Driemanssteeweg 130
Rotterdam


Kijk, dat zijn mooie berichten.
 
zo bij Houtrust staat een mooie zwarte K1200s zeg...

gelukkig maar dat ik hier geen plek meer heb in de garage

Zucht.. dat heb ik nu met de S1000RR, wat n geweldige compacte stoere fiets :9~ , .. K inruilen/ R inruilen of toch aan mijn motorverslaving toegeven?? Gelukkig, nu ff geen plek..
 
Hallo, ik ben geen BMW motorfiets rijden ( wel een auto ;-) ) Maar ik werk wel bij Breeman BMW in Rotterdam Charlois. Volgend weekend is er op onze vesteging een speed weekend dit geld voor zowel auto als motoren. Er staan natuurlijk allerlij motor te bewonderen maar ook is de nieuwe S1000rr er te bewonderen.

Graag tot 23 mei

Lokatie F.Breeman BMW
Driemanssteeweg 130
Rotterdam

Bedankt voor je bericht !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan