motormukkes
Die hard MF'er
Als ik hier even door de topics struin zie ik weinig (oude) BMW liefhebbers . Ben ik dan de enigste ?
Ik ben trouwens niet eenkennig , heb ook nog een Enfield Bullet 500 .
BMW is om te rijden , Enfield om te sleutelen , zo heb je van alles wat .
BMW is een oude R90/6 die ik nog niet zo lang geleden gekocht heb . De motor is geheel gerestaureerd en heeft daarna nog weinig km's gereden . Als de motor warm is dan zakt het toerental bij gas loslaten heel langzaam terug . Ligt dat aan de (standaard) Bing carburateurs ? Met deze carbs heb ik nog geen ervaring , hiervoor had ik een R90S met Dell orto's . Is het mischien alleen een kwestie van opnieuw afstellen ?
Ik ben trouwens niet eenkennig , heb ook nog een Enfield Bullet 500 .
BMW is om te rijden , Enfield om te sleutelen , zo heb je van alles wat .
BMW is een oude R90/6 die ik nog niet zo lang geleden gekocht heb . De motor is geheel gerestaureerd en heeft daarna nog weinig km's gereden . Als de motor warm is dan zakt het toerental bij gas loslaten heel langzaam terug . Ligt dat aan de (standaard) Bing carburateurs ? Met deze carbs heb ik nog geen ervaring , hiervoor had ik een R90S met Dell orto's . Is het mischien alleen een kwestie van opnieuw afstellen ?