BMW nineT

Gejat van Ducati die hadden een soort gelijk mogelijk model een x aantal jaren terug alleen dat blok was vlgs mij toch wat anders :+
 
Gejat van Ducati die hadden een soort gelijk mogelijk model een x aantal jaren terug alleen dat blok was vlgs mij toch wat anders :+

full


:]
 
Yep.. Doe mij dan toch maar de Duc alhoewel ik de BMW ook wel mooi vindt hoor.
 
sinds een aantal dagen staat hier ook zo n Nine T op het werk.
Hedendaagse fietsen kunnen me eigenlijk niet bekoren, maar die Nine T is echt wel een superfiets om te zien.
:9
Ja, super zo met die uitstekende tieten.
Alles klopt gewoon als ik zo naar die fiets kijk. :Y
 
Laatst bewerkt:
sinds een aantal dagen staat hier ook zo n Nine T op het werk.
Hedendaagse fietsen kunnen me eigenlijk niet bekoren, maar die Nine T is echt wel een superfiets om te zien.
:9
Ja, super zo met die uitstekende tieten.
Alles klopt gewoon als ik zo naar die fiets kijk. :Y

Zou snel een proefrit nemen dan ben je echt verkocht hoor haha :9~ :]
 
Vindt echt dat ze een hele leuke R Nine T lijn nu hebben. :Y

Zeker.
Ik vind die Scrambler wel wat hebben, maar persoonlijk zie ik het liefste de productieversie van
het Lac Rose model komen.
bmw-concept-lac-rose_827x510_51465805320.jpg


Deze zou, als ik de verhalen mag geloven, volgende week op de EICMA getoond worden
 
Laatst bewerkt:
Zeker.
Ik vind die Scrambler wel wat hebben, maar persoonlijk zie ik het liefste de productieversie van
het Lac Rose model komen.
[afbeelding]

Deze zou, als ik de verhalen mag geloven, volgende week op de EICMA getoond worden

Ik ben erg benieuwd wat er op de EICMA nog extra wordt geintroduceerd. Er zou nog een hele bmw heritage lijn met accesoires uit komen. De GS versie vind ik een beetje meh. Wellicht door de kleurenstelling. Ben dan eigenlijk wel tevreden met mijn bijna stock NineT :}
 
Voor de GS is er natuurlijk geen andere kleurstelling denkbaar.

1465209222750.jpg


En het is natuurlijk gewoon een Scrambler met iets langere veerwegen, alhoewel de Lac Rose een prototype was met Ohlins vering. De productieversie zal neem ik aan gewone spullen krijgen. Niks mis mee, ik heb liever geen Ohlins op een fiets waar ik mee op reis zou willen.
 
Is de NineT dan uberhaupt wel de juiste fiets om ver mee te reizen? Denk dat je een stuk beter zit op een grote GS
 
Dat kussentje doet het hem echt, lol _O- Maar heb al helemaal zin om volgend jaar naar het eiffel gebied te gaan. Ook daar is een weg naar toe. De Racer is wel echt weer een toevoeging in het R NineT gamma, al waren er ook al ombouwsets te koop.

Zijn er hier op het forum btw mensen die er ook al een rijden ??
 
Beetje aan het klooien geweest zojuist met de uitlaat. de Db-killers uiteindelijk omgedraait, wat vinden jullie daarvan ?

full
 
Er komt dus wel een Classic G/S, maar helaas ziet ie er niet zo uit als het Lac Rose prototype....en gietwielen :? ....hopelijk zitten er tubeless type spaakwielen in het accessoire pakket

p90235458.jpeg


Nog steeds een hele leuke fiets, maar ik zal niet gelijk naar de dichtstbijzijnde BMW dealer rennen om hem te bestellen.
 
Laatst bewerkt:
:N Vind het niet echt een succes .Waarom geen andere uitlaat.

Ik ben opzich wel tevreden over de stock uitlaat. Het geluid met omgedraaide db-killers beviel mij toch niet na een dag woon werk verkeer. Hij was echt zow dof geworden en de leuke roffel was er uit..... Dat weet ik ook weer.

Zie net dat er ook een kleine aanpassing komt op de Nine T. Nieuw dashboard, betere verstelbare voorvork en twee kleuren opties. Tevens leverbaar met ASC. Dan ook nog een Nine T Urban, en zoals hierboven de GS.

Leuk leuk leuk :Y
 
Kwam dit plaatje tegen

P90235443-highRes.jpg


met (tubeless) spaakwielen ziet ie er al een stuk beter uit
 
Wat een heerlijke fiets, zo maar weer eens in de schuur kijken bij hem. Met dit troosteloze weer is de auto zo heerlijk warm en droog dat ik de Nine T bijna vergeet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan