BMW nineT

Ik heb nog één seizoen eenrood witte R100GS Paris Dakar gehad met zwart zadel. Wat een lomp ding was dat zeg.
 
Mijn Racer zit weer in elkaar na wat kleine aanpassingen;). Nu wachten op beter weer, of in elk geval de pekel van de weg.
IMG_1973.jpeg
IMG_1970.jpeg
 
Nee dit is een voorstel van mij. Ik stel voor: zondag 17 maart. Locatie: midden des lands rond Utrecht. Nog nader te bespreken. (Eea afhankelijk van belangstelling en wensen. Doel: uitwisselen van ervaringen, bikes bekijken, koffie.
 
Leuk, ik zet deze in de agenda. Dan plan ik in ieder geval geen andere zaken. Effe kijken of er meer mensen kunnen die dag.
 
Het is toch een soort GGZ op wielen zo’n motor. Helmpie op de kop, zonnetje erbij, bochtje na bochtje…hoe makkelijk kan het zijn.

C1552ED7-D549-48D8-ABF8-88613FBA88C9.jpeg
 
s-l1600 (1).jpg
s-l1600 (4).jpg

Goedemiddag. ik heb bovenstaande 2 items nieuw in verpakking over. zijn verkeerd binnen gekomen door een verwisseling van pakketdienst.

Ik hoef er niet de wereld voor dus stuur me maar een PB.
 
Heren, ik heb besloten afscheid te nemen van mijn Urban G/S uit 2017. In werkelijke nieuwstaat met 3.500km.
Staat een advertentie op het forum. Ben of ken je iemand die er 1 zoekt? Let me know.
 
Pjotr, … helemaal mee eens!. Eergisteren ook dijken gereden via culemborg, Maurik, pont, Amerongen en dan via de dijk richting Nieuwegein. Zo mooi
 
Heren, ik heb besloten afscheid te nemen van mijn Urban G/S uit 2017. In werkelijke nieuwstaat met 3.500km.
Staat een advertentie op het forum. Ben of ken je iemand die er 1 zoekt? Let me know.
Het kan soms snel gaan, maar is inmiddels zelfs al verkocht.
In die hoedanigheid heb ik vandaag mijn schuur uitgeruimd en hierdoor nog wat spullen gevonden ter overname, wellicht hier geïnteresseerden:

- AC Schnitzer Stealth demper euro 4 in werkelijke nieuwstaat;
- Voigt MT stuurverhogers nieuw in doos;
- 2 kleine "GS Adventure" zijtasjes, passend op het passagiers-subframe;
- Tanktas inclusief strap voor R Nine T.

Mocht iemand interesse hebben in één of meerdere spullen, stuur me dan een berichtje dan zal ik foto's e.d. sturen.
 
Het kan soms snel gaan, maar is inmiddels zelfs al verkocht.
In die hoedanigheid heb ik vandaag mijn schuur uitgeruimd en hierdoor nog wat spullen gevonden ter overname, wellicht hier geïnteresseerden:

- AC Schnitzer Stealth demper euro 4 in werkelijke nieuwstaat;
- Voigt MT stuurverhogers nieuw in doos;
- 2 kleine "GS Adventure" zijtasjes, passend op het passagiers-subframe;
- Tanktas inclusief strap voor R Nine T.

Mocht iemand interesse hebben in één of meerdere spullen, stuur me dan een berichtje dan zal ik foto's e.d. sturen.
Dat is snel, gefeliciteerd!
 
Iemand interesse in deze Sysbag WP van SW MOTECH? Past gewoon op een slc drager die BMW origineel gebruikt voor hun zijtassen en waar bijv ook de Legend Gear tassen aan kunnen hangen. Slc drager heb ik ook nog.
20230810_113743.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan