Ik dacht dat het euvel opgelost was, maar helaas... Ik stond gisteren weer met een dode motor. 'S morgens ben ik naar mn werk gegaan (+/- 5km), daarna naar de benzine pomp (niet getankt trouwens), stukje verderop stil gestaan om ff te ouwehoeren, daarna naar de winkels (waar ik hem per ongeluk niet in zn vrij zette maar in zn 2e versnelling, waarna hij afsloeg). Toen ik terug kwam draaide ik de sleutel om en ging bijna meteen alles uit (klok op 00:00 etc).
Ik heb de motor daarna op de lader gezet, die gaf aan dat de accu vol was.
Vandaag mn accu na laten kijken, zat sluiting in, afine nieuwe accu gehaald, die moest eerst geladen worden.
Ik heb tevens geprobeerd de motor te starten op de accu van de auto zowel met accu (de oude) in de motor als zonder, maar dat hielp niet. Met de accu in de motor viel hij meteen uit, zonder de accu hoorde je wel de startmotor uitgaan maar meer niet.
Vervolgens de startmotor uit elkaar gehaald, daar bleek wat los plastic in te zitten... Dat plastic was van de deksel waar de koolborstels ook in zitten.
Heb nu een andere startmotor gemonteerd (gebruikte van een R 1100 R), maar heb nog steeds het zelfde probleem. Als ik de startmotor los haal gaat hij wel uit en draait ook rond.
Als ik de bougies eruit haal pakt hij hem soms heel even, maar niet continue. Ik heb ook een vonk en zo te ruiken ook benzine...
Ik kan de motor ronddraaien op het achterwiel in de tweede versnelling.
Ik heb de contact stekkers (startslot, kill switch & startknop) gecontroleerd, die werken allemaal. De zij standaard schakelaar werken ook, zodra ik wil starten in een versnelling of met de zijstandaard uit gebeurd er niks.
Alle verlichting, richtingaanwijzers ect werkt wel naar behoren.
Heeft iemand tips?
Groeten,
krichaun