...eh..., ik ruil niet in..., ik koop bij...
...oh ; en een Triumph staat dan toch wel met stip op een dikke 1...
...trouwens..., ik zit dat van die Duc en BMW nog eens te lezen..., maar..., vergelijken we hier geen appels met peren...?
...vooral gezien het niet kinderachtige verschil in aanschafprijs...?!
...als de 5 of 6-duizend Euro een (zeker niet onbegrijpelijk trouwens) stap te ver is, dan zou er tegenover de Monster 821 wellicht een andere motor moeten staan...
...eentje die qua prijs meer overeenkomt met de Duc...
...zelfde soort vergelijk ; wat adviseren jullie : een Skoda Fabia, of BMW 1-serie...
...allebei 4 wielen, allebei in principe ruimte voor 4 personen...
...allebei een dak, en allebei heten ze 'auto', en allebei bieden ze mobiliteit...
...en toch is het qua prijs geen vergelijk...
inderdaad, maar de R1200R kan misschien beter vergeleken worden Monster 1200s, maar dit is voor mezelf een brug te ver.
Op vlak van rijden zijn de R1200R en de M821 wel aan elkaar gewaagd.
Maar je kan het ook zien als: Alle twee watergekoelde net uitgebrachte naked-motoren die een jonger publiek proberen te bereiken.
vraag is ook, is de BMW zijn 5000-6000 euro extra waard tov de ducati?
ik heb bewust de F800R niet erbij gezet omdat die me niet echt ligt (geluid, trillingen)