ja dacht dat met esa krijg ik een GS(a) RT comfort wat ik op de olie/water gekoelde R 1200 had
het was toch steviger. wel meer feed back dan met de oude vering
Heb jij een r 1200 gehad dan , Dion ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja dacht dat met esa krijg ik een GS(a) RT comfort wat ik op de olie/water gekoelde R 1200 had
het was toch steviger. wel meer feed back dan met de oude vering
2000 Dolomieten kilometers op de R gezet. Wat een geniale machine.
vandaag op een RT gereden. Zo Echt Niet mijn motor.
...U slaat den spijker op den kop !...damted schreef...:
Als je echt kilometers wilt vreten, met veel comfort en windbescherming dan gaat er waarschijnlijk niet veel boven een RT.
Het lijkt me dat hij daardoor iets gemakkelijker zal sturen maar minder rubber aan de grond betekent wel dat je minder grip zult hebben. Nu gebruiken we de maximale grip waarschijnlijk bijna nooit, maar hij zou mogelijk wel wat gevoeliger kunnen worden voor witte strepen en bitumen strepen en dus iets vaker een ingreep van de tractiecontrole.
Mijn R is aan een nieuwe accu toe en wilde een Odyssey accu monteren, maar volgens bij is die niet voor de R leverbaar.
Heeft iemand ervaring?
(Origineel zit er een Exide 14Ah AGM accu gemonteerd)
Roelof.