BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

...die video van daarnet was uit het jaar 1977

Toen maakte de dames zich kennelijk ook zorgen over kosmische straling in de kruisstreek.... want dat doorschijnend stofje doet toch een beetje vermoeden dat in dat gebied beide dames voorzien waren van een lapje vacht...

Tegenswoordigs is het dus in de mode om dat lichaamshaar in allerlei kekke vormpjes te dwingen met behulp van vrouwvriendelijke scheersjabloontjes...
 
Dat veergebeuren wil ik eigenlijk gewoon op AUTO laten staan, maar die kan ik dus wel aanpassen:
Bekijk bijlage 1431699

Deze instelling bedoel je toch? Zou dan bij jou toch ook mogelijk moeten zijn lijkt me.
k1600.jpg
 
Ja, die bedoel ik. Krijg ik niet voor elkaar. Ik heb ook dat motorrijder figuurtje niet.

Dan zit er waarschijnlijk toch verschil in de 1250 RT en de mijne. Ik kon het vrij simpel instellen met de menuknop links en de mode knop rechts. Ik weet niet of je het al bij stilstand en draaiende motor hebt geprobeerd? Ik weet dat een van de kanten zich niet aanpast als je je gas erop houdt terwijl je bijvoorbeeld 100 rijdt, welke kant dat is weet ik even niet meer.
 
Toen Janet J. haar nipple-slip had zat ik in Miami tv te kijken. Er was “breaking news” uuuuuuuuuren lang ge-ouwehoer over die tiet van J.J.

Zelfde dag was er een 12 jarig meisje ontvoerd, misbruikt en vermoord. Daar werd wel 1 minuut van het nieuws aan besteed.

Vreemd volk, die Yanken.
 
...ik heb verder geen verstand van 'scheersjabloontjes', maar wat ik (ook) nog wel weet (sommige dingen blijven je heeeeel lang bij... :/ ) dat was dat de donkere mevrouw, zelfs op haar vermoedelijk jonge leeftijd, een nogal 'flapperende' rechter borst had...

Tegenwoordig, en vooral sinds dat gedoe met Jeannet Jackson in 2004 tijdens de Superbowl, wordt zoiets al gauw een 'nipplegate' genoemd..., in 1977 was het echter gewoon 'utterley obscene'...

...en niet alleen van die zichtbare 'kokosmat', maar ook van die regelmatig in beeld verschijnende 'hippel-nippel, kon mijn moedeRTje ernstig overstuur raken..., zoiets vond ze niet geschikt voor haar oudste zoon (ik...)... :+

Toen de wereld 10 rumoerige jaren later in 1987 werd verblijd met de video van donkerharige Sabrina, waarin ze het altijd gezellige Italo-deuntje 'boyz, boyz. boyz' van zich afwiebelt, was daar weer zo'n 'dopje' in beeld, maar met toen al lang niet meer zo'n ophef als in 1977...

...de tijd heelt alle eigenaardigheden... :+



...de 'hippel-nippel' in 1977...
Bekijk bijlage 1431949

Het lijken wel seks poppen.
 
…..Ligt het aan mij of is er een verregaande vertrutting gaande in de samenleving en lijken we wel af te stevenen op een terugkeer naar de jaren '50 maar dan met nog bekrompener moraal (zoals genderneutraliteit in speelgoedland).
Yep, er is een verregaande vertrutting gaande in de samenleving. Sauna's zijn drukker op de badkledingdagen.....
 
Dan zit er waarschijnlijk toch verschil in de 1250 RT en de mijne. Ik kon het vrij simpel instellen met de menuknop links en de mode knop rechts. Ik weet niet of je het al bij stilstand en draaiende motor hebt geprobeerd? Ik weet dat een van de kanten zich niet aanpast als je je gas erop houdt terwijl je bijvoorbeeld 100 rijdt, welke kant dat is weet ik even niet meer.

Ik heb het voor elkaar! Het geheim: “dubbel klikken”, dus 2x kort achter elkaar wonderwiel naar rechts tjoepen.
73E2961B-A853-40EF-98DC-20F759DB699F.jpeg
 
Ik krijg zin in het voorjaar en een praatje met de BMW Motorrad dealer 8-)

Ik zou willen dat ik iets zinnigs over het verschil tussen een R1200RT LC en de R1250RT SC kon zeggen, maar, zoals gezegd, ik heb dus nooit zo’n LC gereden. Het blokje dan weer wel in maar liefst 2 RS-en geproefd voor zo’n 30k km.

Het zou dus heel best tussen mijn oren kunnen zitten, maar ik heb tot op heden nog niet zo’n fijne motor gereden. Als ik dan iets te mekkeren heb: man man man wat scoor je makkelijk een CJIB foto met deze fiets in Dynamic. Ff inhalen. Kijk je op de telleRT. Staat daar een niet zo legale snelheid je aan te staren. Dat zal op een K1600GT wel nog meer het geval zijn.

Maar het gemak waarmee dit zware loeder (hoewel met een Goldwing of K1600Bagster vergeleken de 1250RT een “slankie” is) zich laat manoeuvreren bij nagenoeg geen snelheid blijft me verbazen. Gisteren weer zo makkelijk de RT uit de gravel gedrukt van onder het dak-oversteekje naast het bemanningencentrum. Hoe kan dat nou makkelijker gaan dan met mijn DOHC? Heb ik, doordat ik Spätzi nu bijna 2 maanden schuur in en uit heb geduwd, meer spiermassa of zo dan ten tijde van de DOHC waarbij meer dan 50% vd kilometeRS op de lichtvoetige R1200RS werd verreden?

Hoe dan ook, het blok vindt ik subliem, de goodies super praktisch (maar die zitten allemaal ook op een “gewone” LC muv de automatische veervoorspanning instelling meen ik en de automatische Hill Start Control, of de richting aanwijzer bij een gewone LC ook op de hellingshoeksensor zat weet ik niet, maar ik dacht dat die functie ook nieuw is.

Ik ben benieuwd wat 2020 gaat brengen. Misschien loont het om de inruil over de zomer heen te tillen. Krijg je wellicht een groter TFT met BMW Connectivity.
 
Terug
Bovenaan Onderaan