BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

...

De beugeltjes kunnen nog wat eleganter, dat wordt iets voor de rechterkoffer. Daar klutst nog een EHBO-zakje rond, en ik heb nog wat bagagenet over.

Heeft iemand er last van dat ze minder elegant zijn?
Of nemen ze teveel ruimte in?

Als je ze zwart spuit (mat of glanzend, al naar smaak) dan wordt het vast al veel beter.
 
Tja......
Soms doe je eens gek en wil je ( blijven) genieten van de geneugden des motoRT.
Dus hedenmorgen de definitieve bestelling van de nieuwe RT gedaan.

in Berlijn gaat met week 14 aan de gang voor mij. Dus een weekje of 6 wachten en we kunnen weer met inrijden starten

Alhier gegaan voor de full optie blauwe Sport met verstralers en zwarte Bos Euro 5 demper. De blauwe kleur is mi nog mooier dan op de plaatjes. Blauw heeft me altijd kunnen bekoren, dus dat wordt genieten.

Vandaag heb ik hem live kunnen bekijken bij VH. Gedachte was eerst dat exemplaar voor mij te reserveren, echter is ie voorzien van een radio en die extra centjes wil ik er zeker niet aan kwijt.
8BB420C8-B069-459B-AAFE-3118A1E78C09.jpeg
FC26A2AB-0ED1-4B10-96D3-6EDBFD6E917A.jpeg
 
Tja......
Soms doe je eens gek en wil je ( blijven) genieten van de geneugden des motoRT.
Dus hedenmorgen de definitieve bestelling van de nieuwe RT gedaan.

in Berlijn gaat met week 14 aan de gang voor mij. Dus een weekje of 6 wachten en we kunnen weer met inrijden starten

Alhier gegaan voor de full optie blauwe Sport met verstralers en zwarte Bos Euro 5 demper. De blauwe kleur is mi nog mooier dan op de plaatjes. Blauw heeft me altijd kunnen bekoren, dus dat wordt genieten.

Vandaag heb ik hem live kunnen bekijken bij VH. Gedachte was eerst dat exemplaar voor mij te reserveren, echter is ie voorzien van een radio en die extra centjes wil ik er zeker niet aan kwijt.
Bekijk bijlage 1602869Bekijk bijlage 1602870
Da’s wel lekker, zo’n voorkeurs behandeling bij VH. Ding gewoon snoeihaRT 4 dagen eerder live mogen zien dan de Niet VH intimi.

Blauw ziet er op die foto’s eigenlijk heel fraai uit. Als het in het echt nog mooier is, dan kon dat zo maar de mooiste blauwe BMW motoRT ever zijn.

Van Harte gefeliciteerd!

En natuurlijk ook-> Van Harte: Gefeliciteerd!
 
Da’s wel lekker, zo’n voorkeurs behandeling bij VH. Ding gewoon snoeihaRT 4 dagen eerder live mogen zien dan de Niet VH intimi.

Blauw ziet er op die foto’s eigenlijk heel fraai uit. Als het in het echt nog mooier is, dan kon dat zo maar de mooiste blauwe BMW motoRT ever zijn.

Van Harte gefeliciteerd!

En natuurlijk ook-> Van Harte: Gefeliciteerd!
Dank u Jeroen. Voorkeurs behandeling......valt mee. De koffiemelk was op.
en jij mag ook kijken, heb ik speciaal gevraagd.
 
En......voor alle anderen: Hij staat gewoon in de showroom en vandaag of morgen komt er ook een witte met van die biesjes binnen.
 
Die groene is voor de kawa rijder die toch liever op een BMW zit? :)

ze hebben ook weinig inspiratie voor de koplampen lijkt het, dus jatten we die maar van de automobielen?

dat grijze is dan wel weer best strak.
 
Tja......
Soms doe je eens gek en wil je ( blijven) genieten van de geneugden des motoRT.
Dus hedenmorgen de definitieve bestelling van de nieuwe RT gedaan.

in Berlijn gaat met week 14 aan de gang voor mij. Dus een weekje of 6 wachten en we kunnen weer met inrijden starten

Alhier gegaan voor de full optie blauwe Sport met verstralers en zwarte Bos Euro 5 demper. De blauwe kleur is mi nog mooier dan op de plaatjes. Blauw heeft me altijd kunnen bekoren, dus dat wordt genieten.

Vandaag heb ik hem live kunnen bekijken bij VH. Gedachte was eerst dat exemplaar voor mij te reserveren, echter is ie voorzien van een radio en die extra centjes wil ik er zeker niet aan kwijt.
Bekijk bijlage 1602869Bekijk bijlage 1602870
He Gerwin,

Gefeliciteerd man. Echt een hele mooie motor. Nou kan het wachten beginnen!! Jij bent de eerste bij VH, ik eh eh..
Spreken elkaar misschien zaterdag?
 
.

...heb er ook maar eentje gedaan...

Zo'n nieuweRT... :Y








...zit alleen nog een beetje te twijfelen over de kleur... :/

Beetje hip groen/geel metallic..., of Stoeptegelgrau, of misschien wel Kermitgrün, of...gewoon zwaRTz..., Kupfer, of natuurlijk een rode...




...weer iets om van wakker te liggen, zeg maar... :/



Bekijk bijlage 1602982Bekijk bijlage 1602983Bekijk bijlage 1602984Bekijk bijlage 1602985Bekijk bijlage 1602986Bekijk bijlage 1602987
Mooi die kleurtjes! Zwart errug mooi hoor en Komo grijs tja moet je smaak zijn. Vind die blauwe ook heel erg mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan