Thijs67
MF veteraan
Is de carterolie niet anders dan de versnellingsbakolie? Koppeling is tegenwoordig natte plaat, dus daar kan het ook aan liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind de versnellingsbak juist het grootste minpunt van de RT. Moet steeds aan mijn oude Guzzi denken…Bij de proefrit schakelde de RT boterzacht.
Ik bedoel dus schakelen zonder quickshifter. 5W40 zou het dus beter moeten doen?Af fabriek zit er 15w40 minerale olie in, na de 1000km beurt komt er 5w40 volsynteet in waar de versnellingsbak wat minder/hakeriger van schakelt is mijn ervaring. @Pietje1975 : bedoel jij schakelen zonder of met de quickshifter?
Mijn TFT-dinges had kuren vandaag: hij bleef hangen tijdens het opstarten waardoor ik een soort fancy gekleurde streepjescode in beeld had. Op zich niet onoverkomelijk - de snelheidsmeter, toerenteller en het assortiment waarschuwingslampjes deden het gewoon - maar je bent toch aardig onthand: de 'neutraalverklikker' zit alleen in het TFT-gedeelte, je ziet je instellingen voor je vering en verwarming niet meer, en je zult weer in je tank moeten gluren om te zien hoeveel benzine je nog hebt, want je hebt geen benzinemeter EN geen odometer
Een keer goed duwen tegen de unit bracht alles weer terug, gelukkig. Er zal wel een stekker niet helemaal goed zitten?
niet leukMijn TFT-dinges had kuren vandaag: hij bleef hangen tijdens het opstarten waardoor ik een soort fancy gekleurde streepjescode in beeld had. Op zich niet onoverkomelijk - de snelheidsmeter, toerenteller en het assortiment waarschuwingslampjes deden het gewoon - maar je bent toch aardig onthand: de 'neutraalverklikker' zit alleen in het TFT-gedeelte, je ziet je instellingen voor je vering en verwarming niet meer, en je zult weer in je tank moeten gluren om te zien hoeveel benzine je nog hebt, want je hebt geen benzinemeter EN geen odometer
Een keer goed duwen tegen de unit bracht alles weer terug, gelukkig. Er zal wel een stekker niet helemaal goed zitten?
Ik bedoel dus schakelen zonder quickshifter. 5W40 zou het dus beter moeten doen?
Foutje van Amazon denk ik..... had 't niet gezien.Nee, want die jij toont heeft dus geen DIN mannetjes plug die moet je er dan zelf aan knopen. Volgens mij is die zelfde lader er inmiddels wel met de dinplug er al aan, even verder zoeken
Dat is die CANBUS versie dus, heb ik inmiddels gekocht.maar je kan ook de lader kopen waar de din plug al bij in zit, hoef je niks meer te kopen
Voor mij is dit de handigste lader, slechts op de bestaande locatie in pluggen.
Ziet er interessant uit, makkelijk ophangen, snoertjes eroverheen en klaar. Kende 'm niet. Had achteraf gezien wel mijn voorkeur gehad, maar ik heb nu dus de Optimate CANBUS gekocht bij een Honda (sorry) dealer in Nieuwleusen voor EU 69,95.
hmm.Misschien toch eens een ander merk accu er in?
Ik heb met mijn Yamaha FZ6 ooit een heel jaar niet gereden. Acculader gepakt, opladen, starten, lopen. Niet aan de hand. De accu zat er al 3 jaar in. Een accu moet echt een paar jaar mee kunnen.Nee hoor.
Mijn vorige motor heb ik nieuw gekocht. Na 7,5 jaar en 72.000km zat de eerste accu er nog in en die functioneerde nog prima. Ook na een aantal weken stilstaan gewoon starten en lopen.