Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stuur die dan eens door?dank je hoor , ik denk zelf dat ik hem in het nederlands gevonden heb
De uitlaten zien er uit alsof hij 159.000km heeft gereden door de pekel.
Ook ongelofelijk dat ze de motor niet ff schoonmaken voor de foto’s.
En dingen die standaard zijn worden vermeld, geen verklaring voor het ontbreken van de zijkoffers. Dit soort “bedrijven” sla ik heel snel over.
Wat bedoel je met “alles staat boven het midden”?
Stuur die dan eens door?
Heb ff het afdekplaatje voor die verzameling ronde 'radio' kuipgaten er af gepakt ; bijgaand het juiste onderdeelnummeRT.
Bekijk bijlage 1533991
De uitlaten zien er uit alsof hij 159.000km heeft gereden door de pekel.
Ook ongelofelijk dat ze de motor niet ff schoonmaken voor de foto’s.
En dingen die standaard zijn worden vermeld, geen verklaring voor het ontbreken van de zijkoffers. Dit soort “bedrijven” sla ik heel snel over.
Wat bedoel je met “alles staat boven het midden”?
Kijk uit heh, bij Ron is niet alles wat je ziet fabriek-standaard en anders glimt het wel meer dan gemiddeldHa ok , ZATEN ze eronder lol
maar ik ben er denk ik al uit hoor , heb nu al meerdere fotos van dachboarden gezien en volgens mij hebben ze de text boven geplaatst vanaf 2007 , bouwjaar 2008 , hier nog eentje dat ik van marktplaats geplukt heb ...Kijk uit heh, bij Ron is niet alles wat je ziet fabriek-standaard en anders glimt het wel meer dan gemiddeld
Dit gedrag is precies volgens het boekje:Ja hoe het bij de keyless R1250RS zit, is duidelijk.
Maar die oude kastjes met 2 knopjes zijn mij altijd maar raadselachtig. Ook omdat ik m van het alarm afhaal met de keyfob en hij er na een minuutje alsnog weer opgaat... maar ach, dat zit me niet dwars: contact aan als ik met de motor bezig ben (tanken o.a.) is geen moeite. Op een veerboot of trein is het een ander verhaal, maar dat verwacht ik niet te doen met de RT - die rijd ik vooral woon-werk en in de wintermaanden. De RS is voor de leuke tochten
Zal ik 'um gewoon houden?
Bekijk bijlage 1535412
Eind van de dag staat de "oude" vertrouwde R1200RT-LC er weer nadat die een aai over z'n bol en schop onder z'n kont gekregen heeft bij de dealeRT.
M'n eigen R1200RT-LC. ik denk dat de dealeRT de R1250RT-719 terug wilt.en wat komt er voor in de plaats?
Iets nieuws voelt altijd beter en ik was al eens eerder zo dom om een proefritje te maken op de R1250RT, zie hier.Ahaaaa... en met deze ervaring, wat merk jij als grootste verschil tussen de 1200 en 1250?
Niets, dan zijn die gaten dicht.
Volgens mij moet je bij het vervangen van het lint de boel weer calibreren met de PC en BMW software (of een GS-911)
Heb je niet een ex-overheidsfiets gekocht?
Een R1200 uit 2007 heeft in de dash bij het aanzetten van contact een snel knipperend 'abs' lampje, dan 'initialiseert 'ie het systeem. Na enkele seconden gaat die aanduiding langzaam knipperen totdat je enkele meters hebt gereden, dan gaat 'ie uit.
Mijn motor kwam ook met 1 afstandsbediening voor het alarm. Zou best standaard kunnen zijn.
Ik heb de posts over de alarmsystemen een paar keer bijgewerkt:
Er zit wel wat logica in, maar mijn ervaring is dat het niet zo intuitief is dat het ook beklijft.
Misschien heeft iemand hier nog wat aanwijzingen om de tekst in de post nog begrijpelijker te maken.
Een paar verschijnselen om rekening mee te houden bij de R1200RT-LC (wellicht ook de R1250RT):
Moraal van het verhaal: door "spelen" met de sleutel, kun je eenvoudig en onbewust de centrale vergrendeling ontsluiten en de motor zo achter laten.
- De alarm toeter niet af gaat als de intelligente sleutel binnen het bereik van de motor is.
- Als je motor ook centrale vergrendeling heeft dan werken bediening van het alarm systeem en openen of sluiten van de vergrendeling ook samen: deactiveren van het alarm met de pijltoets op de sleutel ongrendelt tegelijk de boel.
- Activeer je het alarm met de sleutel, dan sluit je ook vanzelf (met de eerste klik op het BMW logo) de centrale vergrendeling.
- Als je hebt ingesteld dat het alarm automatisch geactiveerd moet worden, dan wordt niet tegelijk de centrale vergrendeling op slot gezet.
- De centrale vergrendeling kun je vanaf de sleutel openen en sluiten zonder dat het motor contact aan hoeft te zijn.
Wat minstens standaard zou moeten zijn is: alarm actief = centrale vergrendeling op slot (dat is nu dus NIET het geval), of alternatief contact uit = centrale vergrendeling op slot.
Je kunt het alarm op niet-automatische zetten en nooit met het kastje activeren.Ja hoor , je bent heel goed bezig
Maar om het alarm helemaal te decactiveren moet er " geknipt " en " aan mekaar gezet worden , zonder dat gaat het niet lukken vrees ik
dat zijn weeral teveel woorden in 1 zin , dat begrijp ik niet daar is wat uitleg nodig ...Je kunt het alarm op niet-automatische zetten en nooit met het kastje activeren.