BMW R1200RT ervaringen e.d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar aanleiding van de meeting heb ik zo juist een paar mensen een mailtje gestuurd die hier niet zo heel erg actief zijn in dit topic maar die wel een 1200RT hebben en ooit hier hebben gereageerd zodat zij ook van de meeting afweten.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zal ik maar zeggen.

Grzt,

Henry


Hallo RT-ers...

Na lange stilte van mijn kant (maar wel braaf dagelijks 't forum bekijken natuurlijk :) ) maar even 'n berichtje...

Ik zou graag van de partij zijn bij de bijeenkomst, heb ook nog steeds m'n geliefde RT maar zit helaas op de betreffende datum in 't buitenland. Er is 'n kleine kans dat deze trip niet doorgaat, dan ben ik zeker te vinden in Apeldoorn :] !

Groeten,

EVOM
 
R1200RT treffen
3 juni 2007
11.00 uur

:]
Hotel Van der Valk De Cantharel Apeldoorn
Van Golsteinlaan 20
7339GT
Apeldoorn​


*O* *O* *O*

Alex58
Wilddam
ootje
Wobbert
exPan
Hanz
szsanja
brommert
broer Alex58
gert.
Frans
motoer
Hans45

*O* *O* *O*

Volgens mij zitten we nu op 16 15 14 13; dat worden er steeds minder?!
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal.

Ook ik was graag van de partij geweest, maar ben op 3 juni op vakantie...
Volgende keer beter, misschien nog een keer in het najaar?

Groeten, Julien
 
Jammer Julien,

Bij succes zal het jaarlijks herhaald gaan worden!
16 rijders is al aardig wat, ik stel voor links en rechts wat reclame te maken....
Zal eens wat rond-google'n.........

Groeten
Pascal
 
R1200RT treffen
3 juni 2007
11.00 uur

:]
Hotel Van der Valk De Cantharel Apeldoorn
Van Golsteinlaan 20
7339GT
Apeldoorn​


*O* *O* *O*

Alex58
Wilddam
ootje
Wobbert
waal
exPan
Hanz
szsanja
brommert
BMW-maf
broer Alex58
FastFreddie
gert.
Frans
motoer
Hans45

*O* *O* *O*

Volgens mij zitten we nu op 15 16 ; dat begint er steeds meer op te lijken!

Sorry, toch maar 15 ......... ik ben dan met een clubje op weg naar de Franse Alpen :9 :Y
 
Alex58
Wilddam
ootje
Wobbert
waal
exPan
Hanz
szsanja
brommert
BMW-maf
broer Alex58
gert.
Frans
motoer
Hans45

min 1 dus

Nogmaals jammer, jammer, maar ik kan er niet bij zijn.
Ik ben , zoals ik al meldde , dat weekend op toer in duitsland op de RT.
En de zaterdag daarop met de Motary mee (kennen jullie die trouwens ?)
Een z.g. luxeprobleem dus, al die weekend-toertjes opeens tegelijk en je hebt te weinig tijd.
afijn.. have fun
:]

groet

waal
 
Laatst bewerkt:
Beste Forum leden,
Helaas is het lijstje een beetje te optimistisch....BMW-maf en szsanja zijn een en dezelfde persoon...ik dus...en ik kom toch echt maar een keer...;-)

Gr.
Jack

ps. krijg de RT afgeleverd op 7 april en vertrek dan meteen met de vrouw naar de ardennen...
 
Beste Pascal,

Ik stuur jou mailtje door naar de webmaster en redactie van het clubblad.

Groeten,

Ton Gorissen
secretaris BMW motorclub Roosendaal


.......... willen dus ook best mee doen................

Groet
Pascal
 
Geachte heer/mevrouw Pascal & Rion,

Wij danken u voor uw interesse in ons hotel.
Natuurlijk zijn jullie van harte welkom bij hotel de Cantharel.
Wij adviseren u wel om een tafel te reserveren, zodat u verzekerd bent van een tafel.

Mocht u willen reserveren dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Hotel de Cantharel
Justine Heidekamp
Afdeling reserveringen
Tel: 055-5414455

.......... en hier zijn we dus welkom...............

Groet
Pascal
 
Nee, wat is dat?

De Motary is een toerrit en ik rij die al een paar jaar elke 2e zaterdag in juni.
De rit is altijd rond 450 km, start is in Putten en de finish in Nijkerk (motorzaak Brouwer) en de inschrijfopbrengst is t.b.v een goed doel.
Altijd perfecte organisatie; de goede verzorging, stops, eten, drinken etc . maakt dat ik en met mij 1000 andere deelnemers elk jaar weer in Putten start als 't effe kan.

Kijk ook 's op http://www.vmtc.nl/motary_info.htm

groet

waal
:]
 
De rit van 3 juni wordt zowel door BMW club Roosendaal als BMW club Zeeland postitief beantwoord. Deze laatste club schreef ik vanavond het volgende:

Chris, Pim,

Voorlopig kun je mij/ondergetekende als organisator opgeven.
Het treffen werd door Alex58 voorgesteld op het motor-forum: Motor-Forum/Toermotoren/BMW R1200RT ervaringen e.d.

De rechtstreeks link is:
BMW R1200RT ervaringen e.d.

Zelf schrijf ik op deze lijst onder de naam "exPan" c.q. Pascal.

Het doel is R1200RT rijders bij elkaar te brengen en verder een vrijheid/blijheid meeting te organiseren. Ik ben wel van plan voor de middag een GPS toerrit aan te bieden die iedereen vrijblijvend kan rijden.

Met vriendelijke groet en bedankt voor jullie positieve reactie!

Pascal van Helvoort
m.kiemeney@chello.nl

Toercommissaris VaraderoVrienden www.varadero.nl


R1200RT treffen
3 juni 2007
11.00 uur

Hotel Van der Valk De Cantharel Apeldoorn
Van Golsteinlaan 20
7339GT
Apeldoorn



Ik hoop dat ik hiermee verder niemand gras voor de voeten weg haal! Alex58, jij was de
initiatief nemer van het "Apeldoorn"idee. Wat vindt jij verder van de organisatie?Zijn er misschien nog anderen die mee de kar willen trekken?
Wat mij betreft laten we op één mailadres de aanmeldingen binnen komen zodat we De Cantharel kunnen informeren over het aantal gasten. Verder kiezen we een GPS rit voor de liefhebbers en verder "vrijheid / blijheid". We zien wel!
 
De rit van 3 juni wordt zowel door BMW club Roosendaal als BMW club Zeeland postitief beantwoord. Deze laatste club schreef ik vanavond het volgende:

Chris, Pim,

Voorlopig kun je mij/ondergetekende als organisator opgeven.
Het treffen werd door Alex58 voorgesteld op het motor-forum: Motor-Forum/Toermotoren/BMW R1200RT ervaringen e.d.

De rechtstreeks link is:
BMW R1200RT ervaringen e.d.

Zelf schrijf ik op deze lijst onder de naam "exPan" c.q. Pascal.

Het doel is R1200RT rijders bij elkaar te brengen en verder een vrijheid/blijheid meeting te organiseren. Ik ben wel van plan voor de middag een GPS toerrit aan te bieden die iedereen vrijblijvend kan rijden.

Met vriendelijke groet en bedankt voor jullie positieve reactie!

Pascal van Helvoort
m.kiemeney@chello.nl

Toercommissaris VaraderoVrienden www.varadero.nl


R1200RT treffen
3 juni 2007
11.00 uur

Hotel Van der Valk De Cantharel Apeldoorn
Van Golsteinlaan 20
7339GT
Apeldoorn



Ik hoop dat ik hiermee verder niemand gras voor de voeten weg haal! Alex58, jij was de
initiatief nemer van het "Apeldoorn"idee. Wat vindt jij verder van de organisatie?Zijn er misschien nog anderen die mee de kar willen trekken?
Wat mij betreft laten we op één mailadres de aanmeldingen binnen komen zodat we De Cantharel kunnen informeren over het aantal gasten. Verder kiezen we een GPS rit voor de liefhebbers en verder "vrijheid / blijheid". We zien wel!

Wat mij betreft gaat het goed. Het doel staat prima verwoord. Ik lees vele enthousiaste reacties en zijn er veel RT rijders die hier naar uitkijken en aan willen bijdragen. Als ik nog iets kan doen, laat het maar horen. Als anderen willen bijdragen, ook uitstekend.

M.v.g. Alex de Jong (email: dejongalex@hotmail.com)
 
Wegens succes geprolongeerd... Xenos verkoopt ze weer. De inflatie heeft wel toegeslagen, nu voor 2,99 per stuk :W (zie ook pg. 15 van dit topic)

Wellicht een tip voor de vakantie...

Ik wou eerst de binnentassen van BMW kopen voor mijn RT, maar na ze een keer geleend te hebben vond ik ze erg tegenvallen i.v.m. de ruimte die ze innemen. Ik stop in die ruimte liever m'n kleren...

Mijn vriendin, immer op koopjes uit, zag echter in een folder van Xenos onderstaande nylon tassen:

[afbeelding]

enne... ze passen PRIMA in mijn zijkoffers. De tassen zijn aan de onderkant dubbel gestikt, als je ze opvouwt krijg je een pakketje van 10x15x5 welke je weer in een bijgeleverd klein nylon tasje kan steken. Datzelfde mini-tasje gebruik ik om mijn Garmin StreetPilot in te stoppen en aan mijn riem te hangen als we aan de wandel zijn. De koffers laat ik lekker op m'n RT, de tassen gaan altijd mee het hotel in.

Voor de prijs hoef je het niet te laten: 2,98 euro. Da's dan wel per stuk... _O-

Edit 21 juli 2006: Ben er net vier weken mee op pad geweest in Spanje en Frankrijk. Tassen zijn echt prima en niet stuk te krijgen!

Verkrijgbaar in zwart, rose 8-) , blauw en knalgroen.
 
Laatst bewerkt:
Dag Wilddam,

Ook ik kom op 3 juni naar de R1200RT meeting. Op mijn motor zijn een aantal extra's gemonteerd. Dat zal het gesprek wel gaande houden.
Hierbij een foto van de ontvangt van mijn nieuwe MJK motorpak in BMW F1 kleuren.

Groeten Hans45.
full
 
Beste forumleden,

Inmiddels zijn een aantal BMW clubs in Nederland en Belgie aangeschreven voor het R1200RT treffen. Om de organisatie een beetje in goede banen te leiden stel ik voor dat iedereen zich aanmeldt op m.kiemeney@chello.nl onder vermelding van namen/aantal personen. Ik zal dan regelmatig de stand op deze site vermelden.
Voorlopig houdt ik contact met Alex m.b.t de verdere organisatie.

Groet
Pascal

R1200RT treffen :]
3 juni 2007
11.00 uur verzamelen
's middags GPS rit voor de liefhebbers

Hotel Van der Valk De Cantharel Apeldoorn
Van Golsteinlaan 20
7339GT
Apeldoorn

graag aanmelden graag via m.kiemeney@chello.nl
 
Ik rij dagelijks naar mijn werk, dus heb ik niet zo'n behoefte om ook in het weekend te rijden. Overigens wel een leuk idee zo'n meeting. Moet ik de fiets wel een keer goed poetsen.

Maar ik heb wel een probleempje.
Afgelopen maand mocht ik voor mijn werk twee keer narr Brussel. Uiteraard met de BMW.
Ook ben ik een aantal keren naar het centrum van Amsterdam geweest voor mijn werk. Geluk moet je hebben.
Het probleem wat ik nu heb is dat ik na verloop van tijd last krijg van een 'slapende' rechterhand. Ik heb al van alles geprobeerd: andere zit, snelheid aanpassen, zadelhoogte veranderd, andere handschoenen. Maar niks helpt. Na ongeveer 45 minuten raakt mijn rechterhand gevoelloos. Het enig wat ik dan kan doen is koppeling in en even de hand schudden. Niet echt een oplossing

Heeft iemand een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan