Ja, ook dan brand het achterremlicht. Vreemd ?.en als je de draadjes niet aansluit blijft hij ook branden?
Voorrem ? Oké dan zal ik dat ook eens nalopen. Morgenavond maar weer even aan de slag.dan maar eens naar de voorrem kijken, daar zal ook wel een schakelaar zitten.
Schijnbaar geen veertje nodig.Staat er al veerspanning of hangt het veertje nog los?
Als de schakelaar in de min draad zit dan is er weinig anders over.draadje licht aan massa.
Gisteren het stekkertje voor de achterrem los gehaald en zowaar het remlicht blijft dus gewoon branden.Als de schakelaar in de min draad zit dan is er weinig anders over.
Bij de oude schakelaar was dat blijkbaar ook al zo dat het lampje brandde.
Draadjes volgen is eigenlijk de enige manier en dan beginnen vanaf het lampje. Heeft zo’n ding een Duplo lampje?
Is het een duplolampje?Gisteren het stekkertje voor de achterrem los gehaald en zowaar het remlicht blijft dus gewoon branden.
Nu ben ik een beginnend sleutelaar en vraag mij af waar de massa van het remlicht , waar men het over heeft, zou moeten zitten. En moet deze dan los gemaakt worden oid. ???
Zou het een Duplo zijn dan kunnen nu beide branden door een verneukt lampvoetje. Simpelste manier is ook het draadje van het achterlicht zelf te trekken. Dan zouden moeten doven. Het grootste probleem is de informatieverstrekking en de aandachtsspanne om de gegeven antwoorden en wedervragen te lezen en daarop te reageren met de juiste informatie. Het beste is een gaatje in de bovenkant van het achterlicht te boren en deze vol te zeiken en dan af te plakken met hubba-bubba. Dat zou de truuk moeten zijn.Remlicht/achterlicht andersom?
,En kun je antwoorden op de vorige vragen? We proberen je te helpen!
Dank je voor de duidelijke tekening. Ik hoop dat ik komend weekend hiermee aan de slag kan. Mvg. SjoerdDe voorremschakelaar zit in de voorremhendel geschroefd. In de tekening de nummers 24 en 29.
Bekijk bijlage 1565350
Maar mijn ervaring met deze schakelaars is dat ze juist geen contact gaan maken door inwendige vervuiling. Met rem niet gebruikt is de pin van de schakelaar ingedrukt en het contact verbroken. Met rem bediend komt de pin naar buiten en wordt het contact gesloten en zal het remlicht gaan branden.
Eindelijk afgelopen dagen weer wat tijd gehad voor de bmw. Bij de voorrem de remvloeistof leiding gevolgd en onder de koplamp gaat deze over naar twee leidingen naar de remmen. Nu zit hier ook twee lipjes waar twee draden op aangesloten zijn, die weer uit de koplamp komen. Hier zat dus de storing met het blijvend brandend achterlicht. Eea, eindelijk gevonden en opgelost.Dank je voor de duidelijke tekening. Ik hoop dat ik komend weekend hiermee aan de slag kan. Mvg. Sjoerd