Dat is echt zo !!! had een r80 g/s en eerst een loeizwaar vliegwiel,..af laten draaien en deed het ineens veel beter !! (maar wel wat nerveus als je constante snelheden reed)..toch zou ik het zo weer doenBij de oude boxers kom er wel een kilootje v/h vliegwiel af. Of dat bij deze kan, weet ik niet zeker. Scheelt enorm in het gasrespons!!!
- Verzinnen wat ik met de kont ga doen. Zoals ie nu is staat wel lekker racy, maar dan ben ik helemaal niet beschermd zo zonder spatbord
Ik zou de middenbok er nog af kunnen halen, maar ik heb begrepen dat je BMW's beter niet alleen maar op de
Ik probeer ook nog te verzinnen waar ik eventueel nog wat gewicht kan besparen (ik weet het, druppel op een gloeiende plaat bij een BMW). Ik heb al een lichtgewichtuitlaatbeugel gemaakt en bij de accu valt ook nog wel wat te besparen, maar verder?
Zitten niet veel dingen op waar ik nog gaten in kan boren oid. Ik zou de middenbok er nog af kunnen halen, maar ik heb begrepen dat je BMW's beter niet alleen maar op de zijstandaard kan zetten. Daarnaast werkt die standaard irritant. Standaard eraf en middenbok laten zitten is misschien een betere optie.
heb ik ook gedaan bij mijn honda bros ,van 3 kg naar 1.9kg.Bij de oude boxers kon er wel een kilootje v/h vliegwiel af. Of dat bij deze kan, weet ik niet zeker. Scheelt enorm in het gasrespons!!!
heb ik ook gedaan bij mijn honda bros ,van 3 kg naar 1.9kg.
moet um alleen nog ff monteren
als je een voorbeeld van de kleur die je het zadel wil hebben laat zien ,kan ik ff kijken wat ik op voorraad heb.
heb ik ook gedaan bij mijn honda bros ,van 3 kg naar 1.9kg.
moet um alleen nog ff monteren
als je een voorbeeld van de kleur die je het zadel wil hebben laat zien ,kan ik ff kijken wat ik op voorraad heb.
Hoi MIOB,
Als je de juiste diameter geef dan kan ik wel ff kijken mij m´n MZ spullen. Daar heb ik nog een kraantje van liggen en volgens mij zit dat dicht bij de centimeter in de buurt.
Mocht dat passen dan weet je dat je voor weinig aan deze spullen kan komen. MZ onderdelen zijn nu eenmaal lekker goedkoop.
Groet, TigerManZ.
die tank ken ik. En als mijn geheugen mij niet in de steek laat kwam het uit Engeland. Ik zou de maten eens zuiver opmeten en naar JV motors bellen (038-3868999) volgens mij zat er wat engels spul in ooit namelijk, vandaar dat het "net" niet past zal wel 3,768753680/2,3765090 ste inch zijn of zo, rare maten hebben ze daar genoeg namelijk
Ik kwam een foto tegen van een BMW caferacer waarvan de eigenaar de retourkabels van de carburateurs eraf gehaald had. ~Een BMW heeft geen retourkabel
Wordt wel een gaaf ding echt een rijder en geen poserbak
\Ik kwam een foto tegen van een BMW caferacer waarvan de eigenaar de retourkabels van de carburateurs eraf gehaald had. \Een BMW heeft geen retourkabel
Wordt wel een gaaf ding echt een rijder en geen poserbak
Ik heb er nog niet echt goed naar gekeken, ben ik nog niet aan toegekomen, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat er bij mij 2 kabels per carburateur zijn. Maar ik bedenk me net dat dat wel de choke zal zijn... Vraag ik me af hoe dat op die andere motor is opgelost.
Is het niet de kabel van de choke die hij bedoeld, ik weet niet waar hij gekeken heeft maar op de carburateurs zit één kabel voor het gas en één voor de choke
Was tussendoor even eten... je zult gelijk hebben dnek ik.
@ Hawk, ik had daar al naar gezocht, maar ik heb nog geen goede foto van de handvaten gevonden. Ik zal eraan proberen te denken, thanx.
Edit: Je ziet het echt niet zitten om er een los kussentje voor te maken? Ik wil namelijk geen bodemplaat omdat de zitplaat vastgelast moest worden voor de stevigheid en daar geen stof omheen geplakt kan worden omdat het meteen dienstdoet als spatbord. Verder wil ik de kont toch dichtmaken denk ik en dan het kussentje loshouden zodat ik het gebigen stuk aluminium wat je op de foto ziet als toegangsluik kan gebruiken. Kan ik tenminste nog een fatsoenlijk slot meenemen.