Ik de vliering op en in de kist met alle originele onderdelen zoeken en zoeken.
Vraagt mijn slimmere betere helft : Wat zoek je?
Ik : Die originele cilinderbeschermers.
Zij : maar die heb je toch vorig jaar weggegeven aan xxx nadat hij zijn motor een keer onderuit had geremd.
Ik : Oh
Sorry, maar ik was helemaal vergeten dat ik ze al weg had gegeven aan een kennis.
Ik de vliering op en in de kist met alle originele onderdelen zoeken en zoeken.
Vraagt mijn slimmere betere helft : Wat zoek je?
Ik : Die originele cilinderbeschermers.
Zij : maar die heb je toch vorig jaar weggegeven aan xxx nadat hij zijn motor een keer onderuit had geremd.
Ik : Oh
Sorry, maar ik was helemaal vergeten dat ik ze al weg had gegeven aan een kennis.
Niet bij de hand, moet eerst vanavond naar huis ... Net vorige week een nieuwe accu erin. Kan het daarmee te maken hebben?is geen goed teken,, heb je een spanningsmeter ? dan kan je simpel meten of ie wel of niet laad
Dank voor je reacties! Vanavond was het lampje weer uit en alles werkte perfect.als je accu nieuw is, en je heb nog steeds problemen , dikke kans dat je dynamo een probleem je heeft, was je oude accu echt gaar of was er wat anders ??
een accu je sluit hem goed aan of verkeerd, hij werkt of niet, er zit niks tussen.
wel is het verstandig als je wazige accu problemen heb , ff de laad spanning te meten.
Dank en insgelijks!Weg met MF-oma.
Net mijn motor naar de niet BMW dealer, maar wel BMW kenner.
Op tijd voor het voorjaar de motor op de brug. Koppeling amper vrije slag. Oeps.
Vorig jaar de iABS moeten laten verwijderen omdat dat stomme ding aan gort was en nu dit. Dat wordt heel waarschijnlijk de hele motor doormidden halen om de koppeling en drukgroep te vervangen. Gelijk maar even alles controleren/vervangen wat daar verder nog stuk/kapot kan.
Iedereen een goed en gezond 2018.
Koppelingskabel? Die is hydraulisch en de koppelingcylinder zit er ook in de buurt.
Filmpje van Chris Harris Duurt 5 minuten en niet te vroeg wegzappen.
Benzine vlekken en krijg je er eigenlijk niet echt meer uit, zit echt in de lak doordat het lekker warmgestookt wordt. Brandt als het ware in. Op ukgser.com een draadje over gevonden. Eventueel zou goed wassen (om alle zand en stof weg te halen) en dan eindeloos lang poetsen met petroleum nog kunnen werken. Anders mee leren leven of spuiten.
volgens mij is het gewone lak en geen lak die met stroom word aangetrokken en gebakken.
mototip heeft daar wel bussen voor , de voorkant blok en versnellings bak word niet zo heet , maar de cilinders wel en de koppen daar moet je speciale lak en maatregelen voor nemen.