BMW R850R - 2000 - met koffers en scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Corrosie, ben je nog achter dat span in B aan geweest?

Mooie bike die R850 !

Ik krijg helaas mijn vrouw niet van haat VT-tje af.

O ja en ik ik vlot niet erg met mijn drie wiel plannen.
 
Hee Corrosie, ben je nog achter dat span in B aan geweest?

Mooie bike die R850 !

Ik krijg helaas mijn vrouw niet van haat VT-tje af

O ja en ik ik vlot niet erg met mijn drie wiel plannen.

De vraagprijs van dat span in belgie was opeens bijna verdubbeld, en daarmee mijn interesse gehalveerd... (had ik geloof ik ook al in jouw topic vermeld)
 
Ben op zoek naar een 'familie' span...

Kortom: een 1.5 persoons (eventueel 2, maar dat vind ik weer net te breed) eml of ezs met het liefst een bmw ernaast...
 
Ik zit al een paar dagen te turen naar deze, helaas vind ik het aantal gelopen km's teveel (voor een boxer)
Wel ziet het blok er op de foto als nieuw uit.
Zou denk ik rond de 2900 geven, zo op het oog..
Ik weet het, ze worden overal voor meer verkocht, daarom koop er niet (weer) zo een zomaar.
Het aantal km's weerhoudt me vooralsnog.
 
Rustig blijven turen... :W
De km-stand kan ik niet voor je terugdraaien, maar zowel optisch als technisch is deze motor in goede staat... *O* *O*

Enne, het is een bmw, dus eigenlijk is hij net ingelopen :+
 
@Edje: die km. stand is idd niet zo erg hoog hoor. ('t is geen Japanner)

@Corrosie: volgens mij zijn wij op zoek naar een zelfde soort span.
Ben benieuwd waar jij mee komt.
 
Ik zit al een paar dagen te turen naar deze, helaas vind ik het aantal gelopen km's teveel (voor een boxer)
Wel ziet het blok er op de foto als nieuw uit.
Zou denk ik rond de 2900 geven, zo op het oog..
Ik weet het, ze worden overal voor meer verkocht, daarom koop er niet (weer) zo een zomaar.
Het aantal km's weerhoudt me vooralsnog.

het record schijnt te staan op 7 ton voor een 1100.
daarvan is deze 850 dus een gedetunede ofwel tamme versie van.
ik weet in ieder geval mensen die op een 1100 3 ton hebben gereden zonder dat er dingen stuk gegaan zijn.

deze 850 is echt net ingereden :Y

je hoeft me niet te geloven, Ed, google maar eens rond op wat boxer en gs forums.
deze boxers zijn echt onverwoestbaar *O*
 
Hmmm ja, daar heb je wel een goed punt mee. Corrosie, zit er een kopje koffie inbegrepen als ik de motor kom bekijken? Ben toch wel benieuwd hoe deze R er in het echt uitziet.

Hoi Sienablaze,

Hoop dat de koffie gesmaakt heeft... koekje zijn we helaas vergeten... B|
hopenlijk komt dat de volgende keer :Y
 
Corrosie, nog bedankt voor de prima koffie! Ik heb het koekje niet eens gemist. Ik was nog steeds onder de indruk van deze heerlijke motor. :9~

De motor ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's, en hij reed perfect! Het was overduidelijk dat die kilometerstand echt niks voorstelt voor zo'n R850R. Een heel degelijke motor.

Ik baal er dus enorm van dat mijn budget op dit moment net niet toereikend is om toe te slaan! Zeker omdat ik het met je eens ben dat er geen bijzondere onderhoudskosten te verwachten zijn in de nabije toekomst. Je kan er op rekenen dat ik je zal bellen mocht ik binnenkort een financiele meevaller krijgen. :Y
 
Corrosie, nog bedankt voor de prima koffie! Ik heb het koekje niet eens gemist. Ik was nog steeds onder de indruk van deze heerlijke motor. :9~

De motor ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's, en hij reed perfect! Het was overduidelijk dat die kilometerstand echt niks voorstelt voor zo'n R850R. Een heel degelijke motor.

Ik baal er dus enorm van dat mijn budget op dit moment net niet toereikend is om toe te slaan! Zeker omdat ik het met je eens ben dat er geen bijzondere onderhoudskosten te verwachten zijn in de nabije toekomst. Je kan er op rekenen dat ik je zal bellen mocht ik binnenkort een financiele meevaller krijgen. :Y

klik O-)
 
Ik hoop voor je dat het wel lukt om een span te kopen voor de aquilae run.

Dan hebben ze spannetjes nodig.

En inruilen, bij b.v. Motorport Zelhem of zo ?
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop voor je dat het wel lukt om een span te kopen voor de aquilae run.

Dan hebben ze spannetjes nodig.

En inruilen, bij b.v. Motorport Zelhem of zo ?

Voor die K1200RS ?? :9~

Moet ik alleen nog iets teveel bijleggen B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan