...Ron...
MF veteraan
Ik denk dat met jouw kwaliteiten schoonzus zomaar niets meer kan zeggen en met open mond de vraagprijs betaald.
...je kent mijn schoonzus niet...
Maar..., binnenkort gaat ze van iets wits, naar iets zwaRTs...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat met jouw kwaliteiten schoonzus zomaar niets meer kan zeggen en met open mond de vraagprijs betaald.
Van 08:39 tot 19:00 mee bezig geweest, ging daar die melding van een wederrechtelijke vrijheidsberoving in het oosten van het land over?...je kent mijn schoonzus niet...
Maar..., binnenkort gaat ze van iets wits, naar iets zwaRTs...
Goed zo, open en eerlijke handelHij zegt 'garantie'...
Wij zeggen :
(...en for the record ; dit hier is niet het Ooooooosten...)
Maar tis hier heel simpel ; dit kost het voertuig - dat krijg je voor je voertuig = dat bijleggen.
En van dat simpel weet ze.
Dus nix zalvende woorden, navelknevels, of aaitjes over het bolletje...
Toch is het niet helemaal waar.Hij zegt 'garantie'...
Wij zeggen :
(...en for the record ; dit hier is niet het Ooooooosten...)
Maar tis hier heel simpel ; dit kost het voertuig - dat krijg je voor je voertuig = dat bijleggen.
En van dat simpel weet ze.
Dus nix zalvende woorden, navelknevels, of aaitjes over het bolletje...
Ik denk dat Gerwin 'm binnenkort weer bij je komt inruilen, deze is vies.......
...tis trouwens denk ik wel tijd voor een wasbeuRT...
kan een vrijwilliger dat eens proberen: de STOP schakelaar indrukken bij 130/hr ?En zo viel mijn oog op dit:
Bekijk bijlage 1608485
Dat heb ik mij nooit beseft, ergens klinkt het logisch, anderzijds met de moderne techniek ook weer niet.
Proefondervindelijk heb ik vast gesteld dat van de sleutelloze Start/Stop knop de Stop functie niet werkt boven een bepaalde rijsnelheid, deze dus:
Bekijk bijlage 1608486
De kans op het per ongeluk bedienen van de noodstop is groter dan het per ongeluk bedienen van de Start/Stop knop.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat de noodstop een ECHTE schakelaar is die werkelijk een stroom circuit verbreekt, het kan haast niet anders dan dat het ook een CAN-bus schakelaar is die via de boordcomputer de boel uit zet.
Met dezelfde intelligentie als bij de Start/Stop knop zou dan toch de noodstop functie uitgeschakeld kunnen worden boven een bepaalde rijsnelheid?
Misschien ooit bij de Spyker, maar ik kan mij geen auto herinneren waar het stuurslot er al in viel terwijl de sleutel nog in het contactslot zit: volgens mij moet sinds jaaaaaaren de sleutel eruit voordat het stuurslot er in kan vallen.Bij een auto zonder injectie, deden we dat wel eens. Contact uit en aan tijdens het rijden en niet te ver draaien, dan zat het stuurslot er op....
En dan die Engelsen dan met inches en feet en pounds en stones en pints. Geen touw aan vast te knopen.Nou is het in den Meet en Regeltechniek gebruikelijk om eenheden om te zetten, bijvoorbeeld van druk naar spanning of temperatuur naar stroom. Willekeurige bereiken van het één worden dan omgezet naar iets wat tot standaard is verheven als 1 tot 5 Volt of 4 tot 20 mA, in het pneumatische tijdperk hadden we 3 tot 15 PSI of 0,2 tot 1 Bar.
En dan kunnen de barren in de band ineens toch volten worden.
Nu zetten we die standaard signalen weer om naar reeksen bits en bytes.
En daar is weer verwarring: 1 byte = 8 bits.
Een kilogram komt overeen met 1000 gram en een kilobit is gelijk aan 1000 bits maar een kilobyte is ineens gelijk aan 1024 bytes.
Doe mij maar koffie-zwaRT.
[EDIT]
Correctie.
Begin met het wegwerken van die pint, daarna wordt alles veel rooskleurigerEn dan die Engelsen dan met inches en feet en pounds en stones en pints. Geen touw aan vast te knopen.
Een andere mooie instinker van vroegâh was de benzine kraan: ik heb ooit nog wel eens een motor gehuurd, opgehaald, starten, de toer beginnen welke van korte duur was. Motor niet meer starten, naar de kant geduwd, kijken als een aap naar een roestig horloge. Ten einde raad Toon de motorman gebeld ... “staat de benzine kraan wel open?”.maar ik kan mij geen auto herinneren waar het stuurslot er al in viel terwijl de sleutel nog in het contactslot zit: volgens mij moet sinds jaaaaaaren de sleutel eruit voordat het stuurslot er in kan vallen.
Klinkt logisch, ik heb toevallig nog een auto uit 1965 en zal dat tzt eens bekijken.
Wat ook veranderd is: de Honda VF1000F uit 1984 heeft een noodknop. als die op 'off' staat kun je wel starten (de startmotor laten draaien) maar de motor loopt niet. Bij de R 1100RS werkt de startmotor al niet meer (en de brandstofpomp en ontsteking niet als de zijstandaard uit staat, en dat laatste is daarna weer veranderd naar: behalve als de motor in neutraal staat (dus slaat af als je een versnelling inschakelt). De R100RT van 1990 heeft helemaal geen beveiliging van de zijstandaard, deze klapt nl automatisch in als hij onbelast is. Dit bleek uiteindelijk ook een minder goed idee.
Nog een slimmigheidje van vroeger: de aanjager in de Volvo PV544 van 1965 is een trekknop: eerste stop is 'full' tweede stop 'half' . het idee was denk ik dat als je het ding nodig had, dan geen getreuzel. De verwarming (nog heel lang niet standaard, dus een optie in de PV444) was ook heel simpel met twee schuiven : een voor waar naar toe en dat was boven of beneden, en de andere voor 'hoe warm'.
Dat had mijn eerste auto ook. Een BMW 1602. Schitterende auto, kijk eens naar die raamstijltjes die van mikado lijken te zijn gemaakt. Een glasoppervlak waar een tuinder jaloers van wordt....Zo zijn er meer voorbeelden van niet standaard:
Prettig weekend!
- ....
- Staande rem- en koppelingspedaal in de VW kever.
- ....
Bij Das Haus al jaren gewoon 'de Standaard'Zo zijn er meer voorbeelden van niet standaard:
Prettig weekend!
- De stuurversnellings pook.
En dan die Engelsen dan met inches en feet en pounds en stones en pints. Geen touw aan vast te knopen.
Nog een slimmigheidje van vroeger: de aanjager in de Volvo PV544 van 1965 is een trekknop: eerste stop is 'full' tweede stop 'half' . het idee was denk ik dat als je het ding nodig had, dan geen getreuzel. De verwarming (nog heel lang niet standaard, dus een optie in de PV444) was ook heel simpel met twee schuiven : een voor waar naar toe en dat was boven of beneden, en de andere voor 'hoe warm'.
De BMW 02-serie, wie keek daar niet verlekkeRT naar! Zo mooi en met zoveel finesse ontworpen, het oogde naar snelheid. Het oermodel met de ronde achterlichtenDat had mijn eerste auto ook. Een BMW 1602. Schitterende auto, kijk eens naar die raamstijltjes die van mikado lijken te zijn gemaakt. Een glasoppervlak waar een tuinder jaloers van wordt....
Ja maar dat is het automaat pookje.Bij Das Haus al jaren gewoon 'de Standaard'
Net 1 ingekocht..., avec de schakelvoorkeurhevel aan de stuurkolom...