BMW RT - alles over de motor en wie er op reed, rijdt of wilt rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
RV A.jpg




...en ook een nieuw kleuRTje in de eigen stal.. ;)


.
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik ook niet @...Ron... :+ Maar, ik vind het wel een mooie fiets! Wie weet, voor later als ik groot ben en een gebruikt exemplaar voor de gewone mens betaalbaar is;)

kleine toevoeging: BMW motorrad vraagt voor de variant zoals ik hem dan zou willen €31.342,69. Met name de 69 cent maakt hem net onbereikbaar 8)7
 
kleine toevoeging: BMW motorrad vraagt voor de variant zoals ik hem dan zou willen €31.342,69. Met name de 69 cent maakt hem net onbereikbaar 8)7
Die € 0,69 kun je van mij nog wel erbij krijgen, mocht het daar op vast zitten...

Serieus: wat belachelijk veel geld, bijna € 31,5k
 
Het lakwerk Option 719 Meteoric Dust 2 metallic met duurzame watertransferdruk zet de machine visueel uniek in scène. De exclusieve lak siert o.a. de voor- en zijbekleding, het voorspatbord, de windgeleider en de tankdop en maakt indruk met een spectaculair diepte-effect en bijzondere aandacht voor detail.
Bovenstaand lyrisch taalgebruik is toch tenenkrommend.
Voor net geen 30k compleet in kaal wit, het zou BMW Motorrad sieren als je gewoon voor het zelfde geld uit elke enkelvoudige RAL kleur kunt kiezen in plaats van wit.
 
In de configurator wel een stuk minder 'zwaRT' dan zoals BMW het eerder weergeeft.
In de configurator meer richting grijs-met-een-snuf-groen-er-door.
Ik zou opteren voor machine groen, RAL6011:

1656744272183.png

Of houden we dat toch maar voor de draaibanken en kolomboren?
 
Ooit..., ooit in een 'vorig' leven, 16 (tevreden...) jaren tegen vooral de kleuren :

RAL 2008
RAL 5019
RAL 9001
RAL 1023

en

RAL 9005 aangekeken

Iets met vooral niet standaard onderdelen produceren voor grote magazijninrichters.
 
...best apaRT... :/

Op die RT's zitten tegenwoordig andere remklauwen.
Niet meer met de BREMBO logo's.

En dan lees je ergens dat het tegenwoordig klauwen zijn van Amerikaanse makelij (Hayes).

Iets met nog net weer ff een snotje strakker remmen, enzo.
(...plus dat ze waarschijnlijk minder duur zijn aan de inkoopkant voor de Berlijnse rekenaars...)

En dan..., op het altijd vermakelijke YouTroep... ; een rijervaring van iemand op zo'n nieuwe spleetogeRT.
Om dan in het filmpje tot de ontdekking te komen, dat er op die USA-blauweRT wel BREMBO remklauwen zitten... :/

...best bijzonder...





En die wijsheid van die BREMBO/Hayes remklauwen halen 'wij ' dus hier vandaan :




Zichtbaar Brembo op de ami-RT dus...

brembo.JPG
 
...best apaRT... :/

Op die RT's zitten tegenwoordig andere remklauwen.
Niet meer met de BREMBO logo's.

En dan lees je ergens dat het tegenwoordig klauwen zijn van Amerikaanse makelij (Hayes).

Iets met nog net weer ff een snotje strakker remmen, enzo.
(...plus dat ze waarschijnlijk minder duur zijn aan de inkoopkant voor de Berlijnse rekenaars...)

En dan..., op het altijd vermakelijke YouTroep... ; een rijervaring van iemand op zo'n nieuwe spleetogeRT.
Om dan in het filmpje tot de ontdekking te komen, dat er op die USA-blauweRT wel BREMBO remklauwen zitten... :/

...best bijzonder...





En die wijsheid van die BREMBO/Hayes remklauwen halen 'wij ' dus hier vandaan :




Zichtbaar Brembo op de ami-RT dus...

Bekijk bijlage 1778072


Het update model heeft gewoon weer brembo klauwen gekregen, is niet iets specifiek aan een USA model ofzo

 
Ik kan me voorstellen dat BMW-Motorrad net zo makkelijk van remklauwen wisselt als van bandenmerk / type, net wat maar binnen de specificaties past en wat goed en gunstig geprijst in te kopen valt. Zoals ook het merk van het licht bolletje of merk van de motor olie niet vast ligt.
 
Ik denk dat ze een keertje te hard geknepen hebben bij een toeleverancier, en toen halsoverkop andere klauwen moesten hebben, wat tot het huidige fiasco gekomen is. :+
 
BMW RT topic.
Voor iedereen die privé of beroepsmatig BMW RT van welke type of bouwjaar dan ook rijdt, gereden heeft, van plan is te gaan rijden, ze stiekem gewoon mooi vindt of alleen al RT kan spellen.
Heb je iets met de RT, plaats dan hier al je (technische-) vragen, belevenissen, ervaringen en gewoon alles wat je bezig houdt - want uiteindelijk is het leven meer dan de RT.

En ik verwijs nog maar is naar de openingspagina van het rt1200 forum.
Ik heb de verwijzing er maar bij gezet, hier mag je gerust buiten de vage lijntjes kleuren, elders ligt dat gevoeliger.
 
  • Leuk
Waarderingen: RTMK
.

Echt..., je blijft je soms verbazen... :/


Wat kost de speaker-sjizzel + 'radio' voorbereiding op Uw (oudere of nieuwe) RT...?

...nou..., vrij veel !

Maar kijk nou toch eens, het altijd vermakelijke e-Bay reikt U de oplossing..., want..., iets met vrolijke kleuRTjes, iets met legio mogelijkheden, iets met ff de handige 'SchraubeRT' zijn, en iets met 'geinig voor weinig'.

Oké, het smoelt voor geen meter, maar..., je hebt dan wel muziek... :+ :+ :+


 
De fabrieksaudio van BMW is vast hopeloos überteuert maar dit is weer het andere uiterste. Wat een droefenis.
 
.

Echt..., je blijft je soms verbazen... :/


Wat kost de speaker-sjizzel + 'radio' voorbereiding op Uw (oudere of nieuwe) RT...?

...nou..., vrij veel !

Maar kijk nou toch eens, het altijd vermakelijke e-Bay reikt U de oplossing..., want..., iets met vrolijke kleuRTjes, iets met legio mogelijkheden, iets met ff de handige 'SchraubeRT' zijn, en iets met 'geinig voor weinig'.

Oké, het smoelt voor geen meter, maar..., je hebt dan wel muziek... :+ :+ :+
Heden ten dage vraagt om een wrijfscherm en DAB+.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan