Bmw S1000r de koning van de nakeds

Tonoss

MF'er
29 mrt 2016
113
25
55
Oss
Wij hebben helaas geen motortrailer dus zaten te denken aan de trein richting Innsbruck, daar kan de motor in.
Dat is natuurlijk ook een mooie oplossing, met de aanhanger door Duitsland vindt ik minder, de mijne mag daar maar 80 kmh dus dan kom je nooit aan. Of je moet zo'n sticker hebben dan mag je 100 kmh. en grote delen mag je sowieso niet inhalen met een aanhanger B|
In Frankrijk rijd ik er 120 kmh mee want daar mag de aanhanger 130 kmh want dat is daar de max snelheid voor een aanhanger.*O*
Mij viel vooral op dat als je daalt en hard in de remmen moet de druk op de handjes goed voelbaar word na een paar uur. Mijn maat met z'n Ducati Monster 1200S hoefde maar een beetje bij te remmen maar heb zowat een set remblokken versleten dat krijg je natuurlijk met een 4-cil. maar de druk op de polsen en handen wordt dus ook navenant groter lijkt me.
Omgeving Innsbruck is natuurlijk ook supermooi rijden :Y
 

Andrew Heuer

Die hard MF'er
13 apr 2011
984
8
47
Hoogwoud
Ja toch? Kom je ook wat uitgeruster aan.
Ah kijk, dat heb jij dus ook. Dacht dat ik er alleen last van had maar inderdaad bij veel dalen wordt de druk op pols en hand wel erg groot. Niet prettig.
Mijn maat met zijn Speed had daar ook veel minder last van. Maar ook van de Speed is de hoek een stuk minder dan die van de S1000R.
 

Tonoss

MF'er
29 mrt 2016
113
25
55
Oss
Waar heb je die trein geboekt Andrew? mijn broer wil er over een maandje ook naartoe maar van een trein wist ik niks (rijdt trouwens ook een Speed :))
Daarnaast heb ik nog een kleine handicap, mijn rechter middelvinger kan ik niet mee buigen door een mislukte operatie van jaren terug, ik moet dus alles doen met enkel mijn wijsvinger, die voel ik wel eind van de dag-O-
Denk je dat een korte remhendel i.c.m. een andere remcilinder zou kunnen helpen? Nu red ik het met een noodstop of hard bergaf af en toe gewoon niet.