Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.839
- 16.580
Volgens mij heb jij ook jaren een ZX-10R gehad?Dag mensen,
Ik meld me hier vast:-)
Ik heb zojuist mijn Speed Triple in de verkoop gezet en ga overstappen op een BMW s1000R.
De motor voor de Speed Triple was een s1000rr en die heb ik met mega veel plezier gereden.
De Speed ook trouwens!!
Nu is het tijd om weer bij BMW te gaan kijken.
Ik ga voor het model 2017 en nieuwer! Maar eerst de Triumph zien te verkopen:-)
Ook hier maar even een linkje;-)
≥ Triumph Speed Triple R, TC, ABS, Quickshifter,Brembo,Carbon - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
Fraaie speed triple r met abs, tractioncontrol en abs instelbaar, 5 rijder modus, slipperclutch assist, quickshifter, ohlins vering , brembo, btw motor, seatcover, gpr sportuitlaat, enz.. Te koop,link.marktplaats.nl
Klopt helemaal:-) En jij ook weet ik nog..Volgens mij heb jij ook jaren een ZX-10R gehad?
Toen jij naar de S1000RR ging was ik er wel even stil van.Klopt helemaal:-) En jij ook weet ik nog..
Hallo Maximus, ik moest wel lachen om je bericht. Ik overweeg zelf namelijk misschien een Speedtriple te kopen, komend vanaf mijn S1000RDag mensen,
Ik meld me hier vast:-)
Ik heb zojuist mijn Speed Triple in de verkoop gezet en ga overstappen op een BMW s1000R.
De motor voor de Speed Triple was een s1000rr en die heb ik met mega veel plezier gereden.
De Speed ook trouwens!!
Nu is het tijd om weer bij BMW te gaan kijken.
Ik ga voor het model 2017 en nieuwer! Maar eerst de Triumph zien te verkopen:-)
Ook hier maar even een linkje;-)
≥ Triumph Speed Triple R, TC, ABS, Quickshifter,Brembo,Carbon - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
Fraaie speed triple r met abs, tractioncontrol en abs instelbaar, 5 rijder modus, slipperclutch assist, quickshifter, ohlins vering , brembo, btw motor, seatcover, gpr sportuitlaat, enz.. Te koop,link.marktplaats.nl
Toen jij naar de S1000RR ging was ik er wel even stil van.
Ik doe het jaren later andersom. Eerst een S1000R, daarna een RR.
De jaren gaan tellen, maar gewoon ontkennen.
Hallo Maximus, ik moest wel lachen om je bericht. Ik overweeg zelf namelijk misschien een Speedtriple te kopen, komend vanaf mijn S1000R
Mijn broer rijdt exact dezelfde als jij hebt in "full carbon" met SC-Project uitlaat, quickshifter, etc. echt een geweldige fietsIk vindt het zelf alleen wel fijn als ik iets meer op de motor kan afremmen (ik rijd veel in de Eifel en heb alleen een wijsvinger om mee te remmen) Verder is de S1000R natuurlijk een heerlijke fiets en ben ik er heel blij mee.
Mag ik vragen wat precies de reden voor jouw overstap is?
Hi Maximus, dank voor je reactie, ik sta er hetzelfde in, rij max twee jaar met een motor en dan wil ik weer wat anders, t'is toch hobby he?Ha Tonoss, Hey grappig zeg! Tja... Waarom overweeg ik dat...
1: Ik heb 2 seizoenen op de fiets gereden en dat is lang voor mij. Soms wil je gewoon wat anders.. Vervelend is dat want de speed is geweldig!! Ik zeg nog tegen mijn vrouw na het maken van de foto's, " Wat een beauty... zou ik het wel doen?"
2: Ik ben en zal altijd een 4 cilinder freak blijven.. Maten van me hebben ook een duuc, een superduke(gehad) en een aprillia RSV Mille. Leuke fietsen hoor, maar ik ze zal nooit kopen om het karakter van de 2 cilinder. De 3 cilinder is volledig anders gelukkig, het geluid is fenomenaal, de looks, de rijbeleving, enz.. Maar.... Kijk ik diep in mijn hart dan wil ik een jankende hoogtoerige 4 cilinder.!! En ja dan ken ik de BMW en is de BMW s1000r voor mij een logische keus!
Wat uiterlijk niet, want ik vind de speed echt waar veel mooier...!!
Alleen remmen met een wijsvinger.. ai.. in de gp doet MM het ook dus moet best hard kunnen:-)
Maar snap je punt.. de s1000r remt totaal niet af op de motor..
Je ging ineens even een niveau hoger en in de tijd dat de prijzen ook nog een stuk hoger lagen. Dat zal ik wel nooit kunnen dacht ik.HAHA, waarom was je er even stil van? Zag ik eruit als een zx10r eigenaar en niets anders dan dat?
Ik moet zeggen dat ik het een wereld motor vond!! Totdat ik de s1000rr kreeg.. Pfff wat een verschil weer zeg!
Zomer Avond Competitie?Tja die jaren gaan tellen... valt nog wel mee, maar destijds van de s1000rr op straat naar de racer van Chris Nobel (Nederlands kampioen onk) gegaan om 2 jaar circuit te rijden. Dit deed ik met name omdat het op straat veel te gek was (al jaren).
Na een dikke highsider halverwege het 2e seizoen het seizoen uit gereden en gedacht.. "ik reed 15 jaar op de weg als een malle zonder iets of wat te hebben meegemaakt, 2 jaar circuit en ik zie assen een paar meter onder me heel mooi op me af komen..(Wat een gaaf circuit van boven gezien)...en BAM!! Tja wie hoog vliegt moet ooit ook eens landen...
De S1000R is wel de beste motor waar ik ooit mee gereden heb. Ook op CPZ zeer goed.Maar die s1000rr van je moet heel goed bevallen denk ik? Maar dat zal de s1000r ook hebben gedaan?
Volgens mij ga je lekker weer krijgen.Kleine update. Half juli m'n S1000R opgehaald. Twee weken later z'n 1000 km beurtje laten geven en toen een lang weekend Zwarte woud. Wat een feest zeg. Echter, toen ik terug kwam liep de motor niet goed meer. Toen ik een rondje maakte zonder gehoorbescherming en muziek, schrok ik wal van het geluid dat uit het blok kwam. Alsof alle kleppen op vakantie wilden. Gauw naar de dealer gebracht en een week later had ik hem weer terug met twee nieuwe nokkenassen en alle klepvolgers vervangen. Aan paar nokken en klepvolgers was ernstig ingesleten. Niet goed uitgehard in het hardingsproces van de nokkenassen was de verklaring. Volgens de dealer de eerste keer dat ze het tegen kwamen maar op internet zag ik dat mijn probleem niet uniek was. Al sinds de introductie van de S1000RR komt dit zo nu en dan voor. Meestal komt het reeds bij lage kilometerstanden naar voren.
Anyway. Toen kwam de vakantie en lekker met de GS naar Frankrijk geweest. Maar komend weekend is de S weer aan de beurt, weekendje Duitsland. Eens kijken of alles weer goed op z'n plek zit.
Thnx! Ja, die controles ben ik reeds bekend mee. En de tarieven ook...Volgens mij ga je lekker weer krijgen.
Probeer alleen de politiecontroles te vermijden want ik kreeg van de week nog post uit Duitsland, gelukkig vallen de tarieven daar mee
In ieder geval, veel plezier
Kleine update. Half juli m'n S1000R opgehaald. Twee weken later z'n 1000 km beurtje laten geven en toen een lang weekend Zwarte woud. Wat een feest zeg. Echter, toen ik terug kwam liep de motor niet goed meer. Toen ik een rondje maakte zonder gehoorbescherming en muziek, schrok ik wal van het geluid dat uit het blok kwam. Alsof alle kleppen op vakantie wilden. Gauw naar de dealer gebracht en een week later had ik hem weer terug met twee nieuwe nokkenassen en alle klepvolgers vervangen. Aan paar nokken en klepvolgers was ernstig ingesleten. Niet goed uitgehard in het hardingsproces van de nokkenassen was de verklaring. Volgens de dealer de eerste keer dat ze het tegen kwamen maar op internet zag ik dat mijn probleem niet uniek was. Al sinds de introductie van de S1000RR komt dit zo nu en dan voor. Meestal komt het reeds bij lage kilometerstanden naar voren.
Anyway. Toen kwam de vakantie en lekker met de GS naar Frankrijk geweest. Maar komend weekend is de S weer aan de beurt, weekendje Duitsland. Eens kijken of alles weer goed op z'n plek zit.
Ben dit jaar al in Eifel én in Sauerland geweest, maar heb geen controles gezien. Gelukkig ook niks per post ontvangenThnx! Ja, die controles ben ik reeds bekend mee. En de tarieven ook...
Dat is niet fraai.
En wat hoor je dan precies? Ben ik wel benieuwd naar.
Jij houdt je toch niet stiekem aan de voorgeschreven snelheid hè?Ben dit jaar al in Eifel én in Sauerland geweest, maar heb geen controles gezien. Gelukkig ook niks per post ontvangen
Dag mensen,
Ik meld me hier vast:-)
Ik heb zojuist mijn Speed Triple in de verkoop gezet en ga overstappen op een BMW s1000R.
De motor voor de Speed Triple was een s1000rr en die heb ik met mega veel plezier gereden.
De Speed ook trouwens!!
Nu is het tijd om weer bij BMW te gaan kijken.
Ik ga voor het model 2017 en nieuwer! Maar eerst de Triumph zien te verkopen:-)
Ook hier maar even een linkje;-)
≥ Triumph Speed Triple R, TC, ABS, Quickshifter,Brembo,Carbon - Motoren | Triumph - Marktplaats.nl
Fraaie speed triple r met abs, tractioncontrol en abs instelbaar, 5 rijder modus, slipperclutch assist, quickshifter, ohlins vering , brembo, btw motor, seatcover, gpr sportuitlaat, enz.. Te koop,link.marktplaats.nl
Ziet ernaar uit dat ik binnenkort niet meer de enige S1000R-rijder ben in IJsselmuiden.. Alvast welkom bij de club en doe je een berichtje als hij er is? Dan pakken we een rondje over de Zalkerdijk
Ziet ernaar uit dat ik binnenkort niet meer de enige S1000R-rijder ben in IJsselmuiden.. Alvast welkom bij de club en doe je een berichtje als hij er is? Dan pakken we een rondje over de Zalkerdijk
Denk niet dat we elkaar kennen hoor. Ik ben dinsdag/woensdag beschikbaar, ben jij dan in de buurt? Stuur maar ff een berichtje.Oh.. Grappig! Kunnen we nu ook wel doen hoor met de speed en de s1000r?Pakken we de kamperzeedijk ook even mee
Kennen wij elkaar ook of...?
BMW motorsportkleuren da's altijd topDenk niet dat we elkaar kennen hoor. Ik ben dinsdag/woensdag beschikbaar, ben jij dan in de buurt? Stuur maar ff een berichtje.
Ding bevalt prima, het enige waar ik echt een poosje aan moest wennen was de draaicirkel, die even groot is als z'n broertje, de S1000RR. Geen idee hoe dat bij de Triumph is? Paar fotootjes:
Bekijk bijlage 1428002 Bekijk bijlage 1428003
Bekijk bijlage 1428004
Je hoort de kleppen enorm tikken omdat ze feitelijk hoognodig gesteld moeten worden. Niet omdat de speling te klein is geworden maar in dit geval juist te groot.
De hele tijd.Hoor je die de hele tijd of alleen bij starten?
Jij houdt je toch niet stiekem aan de voorgeschreven snelheid hè?
Maar ik rijd meestal doordeweeks, dan is het goed te doen, jij ook dan?