Bmw S1000r de koning van de nakeds

Bedankt voor je bericht!
Ik heb hier de handleiding op pagina 43 maar zie niets over inleren van versnellingen, bedoel je niet een werkplaatshandboek?
instr.boek van bj. 2020 zal anders zijn dan die van eerdere bouwjaren,,maakt niet uit, heb een afdruk gemaakt van betreffende pagina,,het is niet gezegd dat het gaat werken, omdat er best een nieuwer model quickshift kan zijn in 2020 en verder.
CFE95D93-444E-4521-9AF4-93E42A0EC3D4.png
 
Wat me opviel, de R gebruikt het zelfde blok als de RR, het onderhoud op 30K km is wezenlijk anders, meer bij de RR
het laatste type RR moet ook de opnemer voor versnellings indicator en lambda sensors vervangen worden.
Of is het het "oude "M RR blok.
Wat me meer zorgen baard is het hoge olie verbruik van deze 1e gen M RR blokken.
 
Iemand die de afmetingen weet van de vijs die de originele akra demper aan het passagiers voetsteuntje vastmaakt? ben deze kwijt geraakt,
niet goed of te goed weg gelegd thuis😅
 
Iemand die mij kan voorzien van het werkplaatshandboek in PDF voor een 2017 s1000r? Ik heb het ISO bestand wel maar op mijn Mac krijg ik het niet geïnstalleerd.
 
Klopt, ik heb hem eens op een windows laptop draaiende gehad. Maar mijn inziens moet er ook wel een boek van zijn toch?
 
Ik heb hem vorige week opgehaald. Inmiddels staat er al bijna 900km op de teller.
Wat een heerlijke machine zeg :]

Bekijk bijlage 1868144
waar heb jij hem verzekert ? central beheer doet moeilijk..... teveel Kw, en valt in de sport groep een Duc SF V4S valt in de tour categorie en is geen probleem, schiet mij maar lek, ze willen 160 euro per maand vangen met 20 schadevrije jaren.
was geen discussie over mogelijk.
 
Hoi 8 maart besteld en afgelopen zaterdag 22 april de M1000R afgelevert
8 weken levertijd valt mee.

Ik kom van een 1250 GSA, de eerste nacht na 200 km rijden nog gedacht waar ben ik aan begonnen.
zondag 300 km gereden, een feestje !
Wel een echte goed weer motor, wat wordt die achterkant smerig en ook je rug...

Wel mijn eerste storing erin, de combischakelaar aan de linker kant is dood en er zit witte prut tussen.

Nu nog de navi erop en tassen aan de achterkant,
 
Wat is de combischakelaar, dat zogenaamde "BMW wonderwiel" wat links zit?

Dat smerig en ook je rug herken ik wel, altijd supersports gereden, dus weet niet beter. :Y
 
storing opgelost, stekker zat niet goed.
Nog iemand achtertassen nodig ? die van BMW met die beugeltjes ?
 
Eerste beurt zit erop, tweede storing ook, servo in de luchtfilterbak had een verkeerde waarde.
Geen rare dingen aan de magneet van de aftapplug, ketting wat opgesteld, nu vol power.
Navigatie op stuurklem, tasje op tank en op kontje en hij is klaar voor een week zwarte woud, Zwitserland Italy en Oostenrijk.
Verbruik ergens tussen 1 op 11 en 1 op 17 km/ltr
 

Bijlagen

  • Afbeelding van WhatsApp op 2023-04-29 om 12.17.29.jpg
    Afbeelding van WhatsApp op 2023-04-29 om 12.17.29.jpg
    286,4 KB · Weergaven: 51
Terug
Bovenaan Onderaan