BMW Sport-Boxer topic ( IV )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een GSA is zoiets als een PC Hooft-tractor i.m.o., die berijdsters komen er ook nooit mee in het bos, hooguit het Amsterdamse Bos ;) ;)

De uitzondering daargelaten :)
 
Ik kijk wel eens naar een GSA. Dan ben ik jaloers dat ik niet zo'n ding heb waarmee ik door de modder kan ploegen. Dan doe ik mijn ogen dicht en denk ik dat ik op een GSA zit. Ik rij door de blubber van boer Bert, draai de verharde weg op. Stop voor een stoplicht.....



En pleur op mijn snufferd...


Damn... te korte pootjes voor een GSA...

Hey gents (en dames natuurlijk), gefeliciteerd met jullie nieuwe topic. K1200S heeft ook een nieuwe !
Overigens heeft cyclops zijn K1200S geruild voor een GSA.... Die droomt nu ook daarover....

Greetz, ZXR
 
Hey gents (en dames natuurlijk), gefeliciteerd met jullie nieuwe topic. K1200S heeft ook een nieuwe !
Overigens heeft cyclops zijn K1200S geruild voor een GSA.... Die droomt nu ook daarover....

Greetz, ZXR


Wilde toch weer graag een boxer, denk ik :?

Het is natuurlijk een oeroud uitgewoond concept zo,n luchtgekoeld boxerblok maar het blijft geweldig rijden , dit oer-motorontwerp.
 
Nou... Volgens Ritzen.. Die heeft pas nachtmerries van onze boxerliefde :+

Cyclops zal wel niet wakker liggen denk ik.. Zijn pootjes zijn iets langer dan de mijne..

Je verhaal klopt btw niet helemaal.

De vroegere boxers, de "airheads" waren echt luchtgekoeld. De huidige generatie is deels luchtgekoeld, maar een groot deel van de koeling zit hem in het overvloedige rondspoelen van olie. Vandaar dat de huidige boxers "oilheads" genoemd worden.
 
Trouwens, een boxer BMW is de enige motor met teenverwarming standaard 8-)
full
en reken maar dat je het verschil voelt.

Zie de onderste uitstulpinkjes :+
 
Zoals beloofd een plaatje van mijn S is er een uit 2002 heeft gele veren (sport??) en komt oorspronkelijk bij van Harten vandaan schijnt. Heeft ook een van Harten kroonplaat.

De voorpoten zijn met lucht ondersteuning (zitten ventielen bovenop) zijn er meer mensen met ventielen op de voorpoten, meestal zit hier toch een draaiknopje voor de demping?

Ramon

p1010656l3st.jpg
 
Zat erop ik heb hem zo gekocht alleen nu zit er een bagster tankhoes op en het duo afdekkapje is eraf, ik rijd iedere dag met de motor en daarom heb ik die tankhoes erop.

Nu nog ff kijken voor een power commander of rapid bike kastje, dan gaat hij onderin ook iets beter lopen schijnt.

Maar eerst wil ik nog wat met verschillende bougies testen.

Gisterenavond ff de gaskleppen synchroon gezet en de kleppen gesteld, en maar weer rijden kijken op het beter is zo.

Ramon
 
Klinkt goed! Ik heb de mijne pas een aantal dagen, er staan een paar dingen op het verlang lijstje.

Witte knippers voor en achter.
Wit achterlicht

en natuurlijk een andere demper, maar dat mag ook even wachten.

Verder weet ik het eigenlijk nog niet, het kost allemaal zoveel :(
 
Ja andere dempers wil ik ook wel maar als je iedere dag woonwerk verkeer rijd, dan ben je ook wel blij met wat minder herrie aan je kop.

Maar voor de prestaties wil ik het wel komt ook nog wel, eventueel zelf iets maken?

Ramon
 
Help,

Ik heb opzoek naar de URL van een motor winkel in Gouda, volgens mij heet die iets van Performance Parts ofzo. Ik kan de link niet meer op het forum vinden |(
 
Neeeeee, dit zwarte gedrocht is echt helemaal niks......

Dat ene ventieldopje achter zit een kras op.......

full
 
nsr racer,met een rabid bike kastje gaat hij overaal beter lopen,is wat duurder maar , je kunt hem voort altijd meenemen naar je volgende motors.
 
zo foto plaatsen lukt me dus ook al

over een zwarte bak te spreken die andere is een k man

dus een viercilinder!!!!!!!!!!!!!

en dan vloekje in de kerk

deze foto boven is pas een strakke bmw
en ook nog eens het nieuwe type r1200s

mooooooooi he om te kwijlen toch
 
Nadat de staintune eronder kwam heb ik doe grote lamp d'r afgehaald,de houder ingekort en een mooi lampje gehad van CH900Racing :}
Nu ziet het er zo uit:
full
 
Kom je niet in de problemen als je een andere uitlaat wil?
Of zijn de maten van de uitlaten bijna allemaal hezelfde?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan