meer koffie voor jouDie heb ik er op aanraden van 'mijn' monteur ook in geknikkerd.
Het olie-verbruik is daarna ook minder geworden. Hoewel dat soms een beetje lastig te meten is omdat ik uiteraard geen zijstandaard meer heb..
kokos makroonlekker! Met of zonder stroopwafel?
ik zou me geen motor zonder zijstandaard kunnen voorstellen.Die heb ik er op aanraden van 'mijn' monteur ook in geknikkerd.
Het olie-verbruik is daarna ook minder geworden. Hoewel dat soms een beetje lastig te meten is omdat ik uiteraard geen zijstandaard meer heb..
ik zou me geen motor zonder zijstandaard kunnen voorstellen.
(tenzij je puur in de racerij zit)
maar als je lang genoeg wacht zal de olie wel uit de koeler lopen zeker?
Of een zijspan hebtik zou me geen motor zonder zijstandaard kunnen voorstellen.
(tenzij je puur in de racerij zit)
maar als je lang genoeg wacht zal de olie wel uit de koeler lopen zeker?
dan hangt de zijstandaard er toch continu aan?Of een zijspan hebt
dank voor de info. Ik ga me er verder in verdiepen.
Nog wat extra info over de motor. 'Racestuur' gaat eraf en een superbike stuur wordt geplaatst. Rechtop zitten is mijn motto
heb je een fotootje?Veel relaxter inderdaad, ik heb er ook 1 op zitten.
dus eigenlijk wil je een GS?dank voor de info. Ik ga me er verder in verdiepen.
Nog wat extra info over de motor. 'Racestuur' gaat eraf en een superbike stuur wordt geplaatst. Rechtop zitten is mijn motto
eigenlijk wel alleen komen mijn schenen wel heel dicht bij de cilinders (rechter, want die staat meer naar achteren). Bij de r11s zijn de voetsteunen meer naar achteren geplaatst en is de ruimte groterdus eigenlijk wil je een GS?
Er is ook altijd verschil tussen de diversen door BMW geleverde "sturen". Ik rij met een comfort set, stukken rechter op als de standaard "lage" stuurhelften.Nog wat extra info over de motor. 'Racestuur' gaat eraf en een superbike stuur wordt geplaatst. Rechtop zitten is mijn motto
Er is ook altijd verschil tussen de diversen door BMW geleverde "sturen". Ik rij met een comfort set, stukken rechter op als de standaard "lage" stuurhelften.
Verschil is dat de standaard helften onder de bovenstre kroonplaat zitten, het comfort stuur er boven.
Comfort
[afbeelding]
standaard
[afbeelding]
En nee, het is niet zo maar om te draaien.....maar er zijn oplossingen voor.
[afbeelding]
check dit topic maar eens :
http://forums.pelicanparts.com/bmw-...question-regarding-high-mounted-clip-ons.html
Ik heb 9 jaar een xt660x gehad en altijd rechtop gezeten. Prima zit en geen last van polsen en of schouders. Wel het zitvlak. Nadat er 99.000 op de teller kwam te staan was het tijd voor een andere en dat is d de r1100. Even voor de lol snel een cbr 600 tussendoor gehad. De zit naar voren gaf op een gegeven moment wel nekklachten dus 2 maanden later kon ie weg. Vandaar mijn keus voor het superbikestuurIkzelf heb mijn gs weggedaan omdat ik pijn in mijn schouders kreeg als ik lang op de moto zat...
Het stuur staat bij mij onder de kroonplaat, en ikzelf heb geen druk op mijn polsen, mss omdat ik ook niet van de kleinste ben.... nu kan ik met gemak het een tijdje op de moto uithouden.
comfortstuur heb ik geen ervaring mee.