Hey SoeF!, ik heb ook zo'n Bagster tankcover. Heb die "gewoon" kunnen vastmaken zonder iets te hoeven weghalen o.i.d. Ging redelijk vanzelf, zal kijken of ik een fotootje kan maken 1 dezer dagen.Dag boxers...
Vraagje.... wie van jullie heeft een Bagster tankhoes gemonteerd?
Ik heb er onlangs één gescoord, en vraag me af hoe ik het best de onderste haak kan bevestigen.
Bij een 'oldskool' tank, met een metalen rand is het geen probleem, maar de S heeft een soort rand van ca. 1CM, omgevouwen, onderaan de 'tankkap'... Moet die haak daar onderdoor, of moet ik een stukje van die rand vd kap weghalen? Lijkt me zo zonde....
De verstelbare stepjes van Hornig gemonteerd.
Knieën en rug zijn weer blij...
Zelf rijd ik ook op de Randy Mamola, wat een mooie en fijne motor! Vandaag ook even gereden op een 'gewone' S... Dat rijd echt anders! Gaat veel zwaarder de bocht in... Waar komt dat grote verschil door? Is dat vanwege de kortere reactie stang of door het superbike stuur dat ik heb?
Gewoon benieuwd, maar ik ben er blij mee!
Ik bedoel die stukjes waar je middels een M6 boutje je clip-ons vastzet .Zoef, heb zelf ook clipons boven de kroonplaat zitten. Wat bedoel je met ‘oortjes’?
Zelf rijd ik ook op de Randy Mamola, wat een mooie en fijne motor! Vandaag ook even gereden op een 'gewone' S... Dat rijd echt anders! Gaat veel zwaarder de bocht in... Waar komt dat grote verschil door? Is dat vanwege de kortere reactie stang of door het superbike stuur dat ik heb?
Gewoon benieuwd, maar ik ben er blij mee!
Ja een misrekening.. Telelever/triangel bepaald namelijk de hoogte.
Bij "normale" motoren zou het wel kloppen
Aha, thx, die had ik idd even niet meeberekend
Het gaat dus echt alleen om de zithouding.
Je trekt de binnenpoten iets omhoog, de buitenpoten blijven op hun plaats zitten.Even een vraagje, ik ben door de post van soef! Even goed op gaan letten op clipons, op mijn r1100s zitten de clipons ook bovenop de kroonplaat, maar eigenlijk nooit opgelet, nooit bij stil gestaan dat dat niet standaard is.....
Als de clipons bovenop de kroonplaat zit ipv eronder tast dat ook je rijgedrag aan, want de poten moeten verder door de kroonplaat naar boven steken, dus staat de motor in verhouding hoger achter, doordat de voorkant zakt, en zou je dus verwachten dat de fiets scherper stuurt.
Heb ik een misrekening gemaakt, of klopt dit ook echt?