BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

Lijkt mij zoals gewoonlijk in het rem-armatuur en een losse microswitch. :Y
 
bedankt voor de info.
ja zal wel in de voorrem zitten. mogelijk dat ie van de klip-on af moet. En aan de onderkant een mogelijkheid hebt om iets los te maken!
 
BMW HP2 Sport ‘2.0’
€ 24.950,00

@Worldbeater :9~
Ik zag al eens eerder een zwarte..
Maar geen 'Van Harten' voor de hoofdprijs. ;)
Staat hem goed. :9~

Gepimpt met nieuwe banden, remblokken etc. :')

Mijn plan is om de HP2 in te ruilen op een Kymco. :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Die extra carbon deksels op de carbon klepdeksels zijn ook erg mooi. :9

Weet ik zeker dat die niet meer bijna haaks langs de schuurdeur past. :+
Al een paar botsingen gehad. :X
 
IMG_20200911_174848.jpg

Een prachtig duo in de Eifel.
 
Nice die stickers!!

Wat was je verbruik tijdens deze trip?

Ik heb mijn r1100s sinds dit weekend thuis maar lijkt 1 op 12 te lopen.
Had gehoopt dat hij iets zuiniger was.
Af en toe goed aan t gas gehangen, dat wel
Poe, daar vraag je me wat, ik kom zo ongeveer 250 km op een tank, dan vind ik het tijd om te tanken voor de zekerheid. Rond 200 gaat het lampje branden maar dat komt doordat er niet de originele vlotter in zit. Over anderhalve week gaan we met de club een weekend door de Eifel knallen, ik zal dan eens bijhouden wat het verbruik is.
 
Poe, daar vraag je me wat, ik kom zo ongeveer 250 km op een tank, dan vind ik het tijd om te tanken voor de zekerheid. Rond 200 gaat het lampje branden maar dat komt doordat er niet de originele vlotter in zit. Over anderhalve week gaan we met de club een weekend door de Eifel knallen, ik zal dan eens bijhouden wat het verbruik is.
Gisteren eens bijgehouden wat hij verbruikt, reed maar liefst 1:17 in de ardennen/Luxemburg. Ik tank altijd 98.
 
Dat is niet verkeerd!
Ik ben nu aan t kijken hoe ver ik kom.
Als t weer mooi weer is verder leeg rijden.
Nu een weekend weg met de cabrio.

Ik tank v-power
Weekend 1070 km gereden, olie bijgevuld, 0,75 liter. Nou mag ie wel zuinig in de benzine zijn maar in olieverbruik ??
 

Bijlagen

  • 20200927_095247.jpg
    20200927_095247.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 9
Aangezien ik nog altijd gek ben van een R1100s boxercup wat advies gevraagd.
Waar op te letten bij aankoop en zijn er evt andere R1100S uitvoeringen die sportief ogen? Ik zie wel normale rode en gele, maar dat vindt ik persoonlijk niets. Dat bedoel ik dus niet. Zag ergens in het begin bij Deel 16 meen ik een zwarte waarbij het advies stond om voor een versie met ABS uit te kijken. Dat vond ik dan wel een nette en sportief ogende motor. Leeftijd vindt ik niet zo belangrijk, de staat wel.
De boxer is voor mij een motor waar ik nog niet mee gereden heb, maar heb ik het verleden wel veel bmw km's gemaakt met de dienstmotor.
Hoor het graag van jullie en alvast bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan