Bo Bendsneyder deel 2

Hans liep toen bij Ted Troost, er werd toen wat vreemd op gereageerd omdat het niet gebruikelijk was in de motorsport maar het heeft Hans wel geholpen denk ik.

Bijna wereldkampioen dankzij een stelletje kuditalianen die vonden dat dat jong van capirossi wereldkampioen moest worden, man flikkerde bijna de TV door het raam toen ;)
Dat was idd snijdend voor de Dutch fans, Hans tegen de mafia.
Vroeg je nest uit om Hans wereldkampioen te zien worden ,nou ech niet.
Er kreeg er wel eentje een tikkie van Hans weet niet meer wie....zal vast wel op het net staan.
Heden staat je een schorsing te wachten, toen niet.
 
Ja, Hans was beetje pissig :+

Begon al bij de start dat een itakker Stefan Prein uitschakelde door zijn versnellingspook eraf te rijden.
Mijn toenmalige buren vroegen later die dag wat er aan de hand was bij ons zo vroeg, ze waren wakker geworden van mijn geschreeuw :)
 
Ff ontopic; nu wel een reden om mentaal geen rem meer te hebben betreffende verplichte prestaties etc etc. Meeste jongens presteren beter als die druk er af is.. hoop dat het voor Bo ook geldt en dat hij ook weet dat zn start / eerste bocht vorige keer niet het probleem was.

Volgens mij maakt dat weinig uit voor Bo, die heeft gewoon wat meer tijd nodig. Nu dat heeft ie, mooi zo en volkomen terecht. En fijn voor iig mij :Y

Vorig jaar toen Tech3 hem vier races voor het einde van het seizoen aangaven dat ze niet met hem verder zouden gaan, dacht ik "mooi zo Bo het maakt nu niets meer uit, trek dat oude hok maar volledig uit elkaar. Maakt nu niets meer uit als je een paar x per weekend op je bek gaat omdat je te hard probeert"
Maar zo werkt het niet bij die jongen. Ik hoop dat hij nu wel iets minder last heeft van druk, maar of dat echt gelijk gaat helpen?..... Ik denk het niet, maar hij heeft weer mooi ff de tijd.:t
 
Vorig jaar toen Tech3 hem vier races voor het einde van het seizoen aangaven dat ze niet met hem verder zouden gaan, dacht ik "mooi zo Bo het maakt nu niets meer uit, trek dat oude hok maar volledig uit elkaar.

Dat heeft hem wel wat test tijd gekost, dat uit elkaar trekken van die Mistral 🙈🙈
Maar mooi dat beide partijen vertrouwen in elkaar hebben en dit avontuur voortzetten. En hopelijk kan Bo dit weekend wat vrijer rijden!
 
Nu de druk van de ketel is, kan ie gewoon top 10 gaan rijden :+



Ik hoop dat hij nu iig een paar keer in de punten kan rijden, maar dat zal zeker niet makkelijk worden.
 
Goed nieuws! En aan Raffin heeft hij hopelijk een straffe teamgenoot. Nieuw frame van NTS klinkt ook positief. Glas is weer half vol!
 
Nu de druk van de ketel is, kan ie gewoon top 10 gaan rijden :+

Niet helemaal geloof ik, ik las in het stuk op motorsports.com ofzo iets dat er wel door RW racing is genoemd dat wanneer de prestaties niet verbeteren een exit alsnog boven zn hoofd hangt.

Echter, zal dat volledig in verhouding moeten staan met de prestaties van zn nieuwe teamgenoot. Wanneer Bo alsnog iedere keer voor Raffin eindigt, maar de resultaten ongeveer hetzelfde blijven zal de conclusie ook getrokken moeten worden dat het niet alleen aan de coureurs ligt.

Echter, verwacht ik dat Bo aan Raffin een hele hele zware dobber krijgt. Raffin is echt wel een wedstrijd coureur en Bo is meer een training man. 1 taak voor Bo, die zondag moet beter!

Al vaker gelezen, maar beetje afkijken bij Michael van der Mark is geen gek idee.
 
Of Michael en BO wisselen een jaartje van plek. Ik wil MM wel eens in de moto 2 zien. Ervaring in de GP's heeft ie al op zak. Ik weet niet of hij vrolijk wordt van een NTS machine, maar goed :D Gaat om het idee.
 
screenshot_99.jpg
 
Niet helemaal geloof ik, ik las in het stuk op motorsports.com ofzo iets dat er wel door RW racing is genoemd dat wanneer de prestaties niet verbeteren een exit alsnog boven zn hoofd hangt.

Echter, zal dat volledig in verhouding moeten staan met de prestaties van zn nieuwe teamgenoot. Wanneer Bo alsnog iedere keer voor Raffin eindigt, maar de resultaten ongeveer hetzelfde blijven zal de conclusie ook getrokken moeten worden dat het niet alleen aan de coureurs ligt.

Echter, verwacht ik dat Bo aan Raffin een hele hele zware dobber krijgt. Raffin is echt wel een wedstrijd coureur en Bo is meer een training man. 1 taak voor Bo, die zondag moet beter!

Al vaker gelezen, maar beetje afkijken bij Michael van der Mark is geen gek idee.

Zeker geen gek idee. Commentaar van Michael over zijn race van vandaag; Goede start en beetje geluk in de eerste bocht en een beetje beuken :t
 
Dat lijkt mij een beter advies, dan een mental coach inschakelen..... Maar goed schijnbaar heeft Bo er nu baat bij.
Als het hem helpt om zelfverzekerder op die motor te zitten, dan graag! Al trekken ze een blik voodoopriesters open. Als hij er drie tienden mee wint...

Ik heb laatst de biografie van Rea gelezen, en de mensen die hij in de loop der tijd om zich heen verzameld heeft om hem taken uit handen te nemen en opdat hij zich puur op het racen kan focussen, vond ik interessant om te lezen. Als coureur rijdt je dan niet enkel tegen tegen Rea maar eigenlijk tegen zijn hele machinerie en natuurlijk weten we dat allemaal al wel, maar toch gaf het een stukje extra uitleg op zijn dominantie.

Daarom, als een mental coach Bo weer een stap kan laten zetten en het alleen al vertrouwen geeft om zo iemand bij je in de box te hebben bijvoorbeeld, vooral lekker laten doen wat mij betreft. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan