Bo Bendsneyder deel 2

Weer een slechte set banden gehad deze ochtend? Of wat zal het nu weer zijn?

Het is gewoon vreemd dat het vrijdag prima ging en alle sessies daarna gewoon niets is. Wat gaat er dan mis vraag ik mij af.
Ben ook benieuwd hoe dat kan. Merendeel gaat inmiddels veel harder dan op vrijdag omdat er meer grip is, maar Bo is langzamer.
 
Weer een slechte set banden gehad deze ochtend? Of wat zal het nu weer zijn?

Het is gewoon vreemd dat het vrijdag prima ging en alle sessies daarna gewoon niets is. Wat gaat er dan mis vraag ik mij af.
Ze hebben(NTS team) een kleine voorraad aan benzine dus zuinig rijden,vandaar.

Mensen alles heeft een oorzaak.

Dovi gaat ook niet echt.
Rabat is hekkensluiter.
Zie Baldasari.......

Deze gasten kunnen echt serieus hard met een motorfiets rijden maar toch is er iets mis.
 
Ze hebben(NTS team) een kleine voorraad aan benzine dus zuinig rijden,vandaar.

Mensen alles heeft een oorzaak.

Dovi gaat ook niet echt.
Rabat is hekkensluiter.
Zie Baldasari.......

Deze gasten kunnen echt serieus hard met een motorfiets rijden maar toch is er iets mis.
Te weinig benzine met Fieten als sponsor?😄
 
Ze hebben(NTS team) een kleine voorraad aan benzine dus zuinig rijden,vandaar.

Mensen alles heeft een oorzaak.

Dovi gaat ook niet echt.
Rabat is hekkensluiter.
Zie Baldasari.......

Deze gasten kunnen echt serieus hard met een motorfiets rijden maar toch is er iets mis.

Lijkt mij dat alle teams dezelfde voorraad brandstof hebben toch? Anders is het niet competitief.
 
Het lijkt mij eerder een mentaal probleem, wellicht iets van "laatste jaar Moto2, geen idee wat daarna komt, nu ff zakken vullen"....... En zeker kan Bendsneijder een stukkie sturen, maar om in de (sub)top mee te kunnen draaien moet je ook een topsportmentaliteit hebben. En ik vraag me af of hij (en niet alleen hij) wel alles voor z'n sport over heeft. En natuurlijk is zijn motor niet top, maar die elektrische Zwitser heeft laten zien dat je er echt wel hard mee kunt gaan.
Maar goed, we gaan het vandaag weer zien, maar ik zie hem nog steeds niet links in mijn scherm staan.
 
Het lijkt mij eerder een mentaal probleem, wellicht iets van "laatste jaar Moto2, geen idee wat daarna komt, nu ff zakken vullen"....... En zeker kan Bendsneijder een stukkie sturen, maar om in de (sub)top mee te kunnen draaien moet je ook een topsportmentaliteit hebben. En ik vraag me af of hij (en niet alleen hij) wel alles voor z'n sport over heeft. En natuurlijk is zijn motor niet top, maar die elektrische Zwitser heeft laten zien dat je er echt wel hard mee kunt gaan.
Maar goed, we gaan het vandaag weer zien, maar ik zie hem nog steeds niet links in mijn scherm staan.
Zakken vullen bij RW racing team?😅
 
Vraag me echt af waarom het vrijdag in vt1 zo goed ging en vervolgens 0 progressie terwijl de baan steeds sneller geworden is.
 
Een coureur is geen machine. Gevoel en vertrouwen zijn belangrijk, en dat was waarschijnlijk weer weg, het goede gevoel van vrijdag. Jammer.
 
De baan kan wel sneller zijn....maar als je geen vertrouwen heb in dat hok dan houd het gauw op...helaas pindakaas.

Geen vertrouwen? Dan lever je eindelijk je contract maar in, constant dat gedoe van geen vertrouwen. Ook bij Ajo leverde hij niet, ook een kwestie van vertrouwen? Agaeter heeft de weg gewezen, het kan dus wel, hardgaan met dat hok. Bo heeft het duidelijk niet (meer), is het allemaal wellicht iets te gemakkelijk gegaan? Iets te veel glamour, mooie auto, goed inkomen, deel uitmakend van het Continental Circus? Ik weet de juiste oorzaken ook niet, maar ook Spaan zag oa een gebrek aan topsportmentaliteit.
 
Heeft echt met vertrouwen te maken idd. Bo is altijd snel in de eerste 30 min. Van fp1. Daarna gaat het al om het echte gevoel. En daar gaat het mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan