Bo Bendsneyder deel 2

Bo op 1,3 sec in FP1. Vind het nogal veel (vooral op Assen), maar we houden hoop.
 
Laatst bewerkt:
Bo op 1,3 sec in FP1. Vind het nogal veel (vooral op Assen), maar we houden hoop.


Het is gewoon de standaard vrijdag sores, voor de thuisbaan betekend dat idd dat het gewoon weg tegenvalt !

Hopen dat er morgen minder dan een seconde tussen zit, zie ik de punten wel komen
 
Ik mis toch iets bij Bo. Had een paar keer een kans op een sleepje maar haakt dan toch weer af. Het echt vastbijten in een snellere rijder om een paar tienden te winnen.
 
Het is gewoon de standaard vrijdag sores, voor de thuisbaan betekend dat idd dat het gewoon weg tegenvalt !

Voor coureurs van dit niveau bestaat er niet meer zoiets als een thuisbaan/thuisvoordeel. Je hebt geen voordeel meer van het feit dat je rijd op het circuit in je thuisland. Iedereen is binnen een paar ronden weer gewend aan de layout en gaat gewoon voluit. Het enige voordeel zou zijn dat je het je thuis grand prix is is dat het allicht qua sfeer en emotie iets anders is. Maar dat zal geen invloed hebben op het rijden op de de baan.
 
Het enige wat me een klein beetje positief stemt, is dat Gardner niet tien plekken verder naar voren staat. Ik hoop toch echt dat Bo zichzelf een beetje kan laten zien dit weekend.
 
\
Het enige wat me een klein beetje positief stemt, is dat Gardner niet tien plekken verder naar voren staat. Ik hoop toch echt dat Bo zichzelf een beetje kan laten zien dit weekend.[/quote]

Dat hopen we allemaal Mark, ik twijfel absoluut niet aan Bo...heb steeds meer het idee dat het voor 50% ook aan de mistral ligt.
Dat is niks nieuws wat je nu vertelt. O-)
 
Voor coureurs van dit niveau bestaat er niet meer zoiets als een thuisbaan/thuisvoordeel. Je hebt geen voordeel meer van het feit dat je rijd op het circuit in je thuisland. Iedereen is binnen een paar ronden weer gewend aan de layout en gaat gewoon voluit. Het enige voordeel zou zijn dat je het je thuis grand prix is is dat het allicht qua sfeer en emotie iets anders is. Maar dat zal geen invloed hebben op het rijden op de de baan.


Ben ik het niet mee eens, kijk bijvoorbeeld eens naar een Vd mark.. die pakt in de laatste sector enorm veel tijd terug omdat hij het stuk zo goed kent. Daar helpen de 1000den ronden echt wel aan mee !
Je ziet ook bij de jongens die er voor het eerst komen dat je toch wel veel rondes moet draaien op Assen voor je de flow te pakken hebt.
 
Ben ik het niet mee eens, kijk bijvoorbeeld eens naar een Vd mark.. die pakt in de laatste sector enorm veel tijd terug omdat hij het stuk zo goed kent. Daar helpen de 1000den ronden echt wel aan mee !
Je ziet ook bij de jongens die er voor het eerst komen dat je toch wel veel rondes moet draaien op Assen voor je de flow te pakken hebt.

:^

Kijk maar eens hoe goed Rea altijd op Assen is. Misschien geen goed voorbeeld omdat hij op de Kawa overal goed is. Maar in zijn Honda tijd was hij op Assen duidelijk beter door de vele test kilometers met ten Kate daar.
 
Laatst bewerkt:
24e tijd....wat zal die jongen balen , zelfs in z'n eigen thuis GP wil die fiets niet in de rondte....heb het wel een beetje met hem te doen.
Kom op Bo straks knallen in de QP desnoods opvouwen dat ding zonder je te blesseren natuurlijk 💪💪
 
24e tijd....wat zal die jongen balen , zelfs in z'n eigen thuis GP wil die fiets niet in de rondte....heb het wel een beetje met hem te doen.
Kom op Bo straks knallen in de QP desnoods opvouwen dat ding zonder je te blesseren natuurlijk 💪💪
Zou het niet in zijn hoofd gekropen zijn? :? Totaal geen vertrouwen mss...
 
Bij de Stekkenwal binnendoor naar de Ramshoek. Merkt toch niemand.
 
24e tijd....wat zal die jongen balen , zelfs in z'n eigen thuis GP wil die fiets niet in de rondte....heb het wel een beetje met hem te doen.
Kom op Bo straks knallen in de QP desnoods opvouwen dat ding zonder je te blesseren natuurlijk 💪💪


Ja hij baalt enerzijds anderzijds zou nu 10-16 rijden op Assen zou het een persoonlijk probleem geweest zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan