Bo Bendsneyder deel 2

Toch wel. Evert had een screenshot gemaakt waarin berichten van Joris en Gerrit worden getoond als voorbeeld van berichten van haters. Die had hij bij zijn artikel geplaatst. Kan het nu helaas niet meer vinden. Misschien heeft hij het verwijderd. Zou jammer zijn.

Evert geweldig dat je hier meeleest en trek je maar niks aan van alle stront die hier over je uit wordt gekieperd door de haters. Dat is een uitwas van een steeds rechtser wordende maatschappij. Ga gewoon lekker door met je goede werk. Geweldig dat je ondanks alles gewoon doorgaat. De echte motorsportfans zijn jou enorm veel dank verschuldigd.

Dan vraag ik me oprecht af welke "hatelijke" reacties er door hun geplaatst zijn :? Maar het feit dat het al niet meer terug te vinden is zegt mij al wel genoeg.

(Overigens blijkt maar weer dat Evert erg goed is in knippen en plakken ipv zelf een inhoudelijk artikel te maken _O- )
 
Had Evert niet al lang geleden een keer beloofd om te stoppen met zijn copy/paste site omdat iedereen zo naar deed tegen iedereen en Evert geen geld kon verdienen?

Oh ja, nu weet ik het weer..... Hadden we journalistiek niks aan gemist.

Voor goede info over MotoGP, Moto2, Moto3 en WSBK, gebaseerd op goede eigen journalistiek en inhoudelijk sterke analyses (en ook nog geweldig geschreven) ga ik naar Dave Emmet en zijn motomatters.com
 
On topic: Jammer voor Bo dat Tech3 niet met hem verder gaat, zaak om het vizier nu vooruit te richten. Hij heeft ontegenzeggelijk talent en is zeker snel, maar hij zit in de jaren van zijn carrière waar hij het echt moet laten zien.
 
Joris en Gerrit jullie zijn de lul, Evert heeft jullie op de korrel. Kijken of je nu nog steeds zo stoer bent.

_O-

Kom na een dagje onderdelen scoren voor mijn RGV thuis en lees dit. Als er hier iemand (over het algemeen) genuanceerd kan schrijven, dan is het Joris wel. Als er dan net 1 stukje uitgehaald wordt, dan krijg je een vertekend beeld. En mbt. Gerrit: We zullen niet snel gaan samen wonen ;) Maar als er iemand hier is, die Bo tot het laatste moment en misschien wel tegen beter weten in, gesteund heeft dan is het Gerrit wel.
 
Overigens ben ik het wel met Evert eens, dat we soms niet lijken te beseffen hoe uniek de situatie is met vdM en Bo. Daar mogen we inderdaad gewoon trots op zijn :Y En dus hopen dat er nog ergens kansen liggen.
 
Had Evert niet al lang geleden een keer beloofd om te stoppen met zijn copy/paste site omdat iedereen zo naar deed tegen iedereen en Evert geen geld kon verdienen?


Oh ja, nu weet ik het weer..... Hadden we journalistiek niks aan gemist.

Voor goede info over MotoGP, Moto2, Moto3 en WSBK, gebaseerd op goede eigen journalistiek en inhoudelijk sterke analyses (en ook nog geweldig geschreven) ga ik naar Dave Emmet en zijn motomatters.com

Daar kijk ik ook het meest , en inderdaad goed omschreven.
 
Toch raar dat hij berichten van Joris en gerrit heeft gebruikt.
Dat zijn nou net de 2 die ik er niet uit zou pikken.

Hij is heeeel verstandig geweest om dat te verwijderen, zo al zo vreemd dat iemand van zijn niveau dat in zn hoofd haalt als zijnde directeur / eigenaar van racesport.nl , zoals hij dat zelf vermeld.

Joh het is gebeurt.....geen zand erover maar is er wel eentje om in de gaten te houden 😜
 
Speciaal voor Tet en Evert, een herinnering aan de afgelopen TT:

N8mJfBF.jpg
 
Laatst bewerkt:
_O-

Kom na een dagje onderdelen scoren voor mijn RGV thuis en lees dit. Als er hier iemand (over het algemeen) genuanceerd kan schrijven, dan is het Joris wel. Als er dan net 1 stukje uitgehaald wordt, dan krijg je een vertekend beeld. En mbt. Gerrit: We zullen niet snel gaan samen wonen ;) Maar als er iemand hier is, die Bo tot het laatste moment en misschien wel tegen beter weten in, gesteund heeft dan is het Gerrit wel.

Wie weet hoe gezellig het je kan hebben 😜😂
 
Het antwoord van Bo en Poncheral, ook Jarno Jansen komt aan het woord.
Alle pijlen lijken op RW te zijn gericht, maar heel enthousiast vind ik Jansen niet...

Het contract van Bo Bendsneyder wordt niet verlengd
zo... dit is misschien wel de definitie van een open sollicitatie. Hoe 'wanhopig' Bo hier over komt voor het zitje bij RW zegt volgens mij genoeg over zijn kansen voor volgend jaar. Hoe nonchalant Jarno Janssen vervolgens reageert vind ik zorgwekkend.

Duimen dus, ik hoop dat aan het eind vd streep de grote baas toch zwicht voor een Nederlander bij RW, vraag me af hoe zwaar het weegt dat Bo vorig jaar RW heeft laten schieten voor Tech3.
 
Het antwoord van Bo en Poncheral, ook Jarno Jansen komt aan het woord.
Alle pijlen lijken op RW te zijn gericht, maar heel enthousiast vind ik Jansen niet...

Het contract van Bo Bendsneyder wordt niet verlengd

Kan je toch zien hoe professioneel hij is op zo'n leeftijd , hij geeft niets en niemand de schuld en alwetende dat dat barrel niet vooruit te trappen is , ik verbaasd me iedere keer als ik zijn interviews hoort.
Ik zou het niet kunnen hoor,had hem het liefst in de brand gestoken.
 
als ik Herve zo hoor dan lijkt het erop alsof hij het minste inbreng had over de zitjes voor volgend jaar.
 
Hij is heeeel verstandig geweest om dat te verwijderen, zo al zo vreemd dat iemand van zijn niveau dat in zn hoofd haalt als zijnde directeur / eigenaar van racesport.nl , zoals hij dat zelf vermeld.

Joh het is gebeurt.....geen zand erover maar is er wel eentje om in de gaten te houden 😜
Doen we 🧐
 
Terug
Bovenaan Onderaan