Bo Bendsneyder deel 2

Zijn management is druk bezig of misschien is er al wat rond ,daar komen wij toch nooit achter ......maar ik heb er alle vertrouwen in, wie wil Bo nou niet , ik denk nml dat RW Racing hem wel wil maar hem niet neemt omdat ze zich gepasseerd voelen omdat ze gekozen hebben voor Tech3 , maar you nevver no.

Als Bo 500.000€ meeneemt dan zijn ze dat bij RW binnen 3 milliseconden vergeten, zo'n vetpot is het niet. Een echt grote internationale sponsor hebben ze niet.
 
Laatst bewerkt:
Als bo centjes meeneemt is ie meteen welkom ;)

Kan nu van alles gaan gebeuren maar ik voorzie geen "top" team.. voordeel is dat volgend seizoen alles anders kan zijn met de triumph blokken, al verwacht ik het noet
 
Wat ik voorzie, houd ik maar ff voor me zelf. Maar ik hoop echt dat Bo nog een weg omhoog kan vinden in de komende seizoenen.
 
wie wil Bo nou niet...

Ik ben het eigenlijk altijd met je eens Gerrit maar in dit geval.. ik denk dat dat nog wel eens vies tegen kan vallen. Gezien zijn prestaties op dit moment sta hij niet op een shortlist denk ik.

Anders had KTM hem wel bij tech3 willen houden ;)
 
Ik ben het eigenlijk altijd met je eens Gerrit maar in dit geval.. ik denk dat dat nog wel eens vies tegen kan vallen. Gezien zijn prestaties op dit moment sta hij niet op een shortlist denk ik.

Anders had KTM hem wel bij tech3 willen houden ;)

Wie zal het zeggen...heel vaak lees ik dat KTM heeft gezegd dat ze hem blijven steunen en dat doen ze nu niet....laat Bo gewoon lekker een 2jarig contract krijgen bij een minder team zoals RW, dan kan ie zonder teveel druk ervaring op doen, zich verbeteren/in de kijker rijden en dan gaat ie weer gewoon terug naar KTM. Ze hebben Oliveira ook weer in het team opgenomen, toegegeven die had een aantal Moto3 races gewonnen, maar had ook gewoon een kudjaar in Moto2 in 2016.
 
Ook Nagashima wordt genoemd bij RW ivm de Japanse connectie met NTS. Ik vind dat nou niet bepaald een topper. Heeft 7 punten terwijl hij toch in een uitstekend team rijdt met bewezen goed materiaal.
Dit heb ik zelf nog nergens voorbij zien komen, maar ik vind het geen gekke gedachte. Een relatief ervaren coureur ondanks dat het geen top coureur is en heeft al eens een GP op NTS gereden (Valencia 2014, finishte als 26e). Hij zit nu in een behoorlijk goed team, maar je zou denken dat met nieuwe (Japanse) aanwas vanuit de Moto3, het CEV en de Asia Talent Cup er met zitjes geschoven moet gaan worden. RW Racing / NTS is dan een niet ondenkbare stap.
 
Dit heb ik zelf nog nergens voorbij zien komen, maar ik vind het geen gekke gedachte. Een relatief ervaren coureur ondanks dat het geen top coureur is en heeft al eens een GP op NTS gereden (Valencia 2014, finishte als 26e). Hij zit nu in een behoorlijk goed team, maar je zou denken dat met nieuwe (Japanse) aanwas vanuit de Moto3, het CEV en de Asia Talent Cup er met zitjes geschoven moet gaan worden. RW Racing / NTS is dan een niet ondenkbare stap.
Stond in de Telegraaf vandaag.
 
Waarschijnlijk niks, maar wie weet. Of er is iets minder concurrentie bij ander plekken.... Hoop doet leven.
 
Het Angel Nieto team rijdt volgend seizoen in de moto2 met ktm's. Nog geen coureurs....
Dat zou waanzinnig zijn! Maar Aspar heeft uit zo'n armada van Spaanse en Italiaanse talenten te kiezen dat mij dat heel sterk lijkt. Zou mij in die zin bijvoorbeeld ook niet verbazen als Jordi Torres nog eens een jaar aan de Moto2 zou wagen i.p.v. in de middenmoot van het WSBK te blijven hangen.
 
Zijn management is druk bezig of misschien is er al wat rond ,daar komen wij toch nooit achter ......maar ik heb er alle vertrouwen in, wie wil Bo nou niet , ik denk nml dat RW Racing hem wel wil maar hem niet neemt omdat ze zich gepasseerd voelen omdat ze gekozen hebben voor Tech3 , maar you nevver no.

Tech3 ?

;)
 
Zijn management is druk bezig of misschien is er al wat rond ,daar komen wij toch nooit achter ......maar ik heb er alle vertrouwen in, wie wil Bo nou niet , ik denk nml dat RW Racing hem wel wil maar hem niet neemt omdat ze zich gepasseerd voelen omdat ze gekozen hebben voor Tech3 , maar you nevver no.


RW heeft/had de keuze uit diverse coureurs met een veel beter gevulde beurs. Kijk er niet van op als RW door Dorna/IRTA gedwongen wordt Bo te nemen. Kost het team dan weer een behoorlijke slodder geld. Waninge is op die manier al vaker voor het blok gezet.

De coureurs met de grotere zakken met centen mogen die dan inleveren bij het Martinez/Dorna team. De politieke spelletjes in dat corrupte GP wereldje kennen geen grenzen en de Dorna bazen kunnen zo overstappen naar het maffiawereldje.
 
De hele wereld is corrupt. RW werd ook gedwongen om Roberts in het team op te nemen. Amerikaan. Dus waarom evt. Bo niet. Zo werkt het nu eenmaal. Jarno Janssen kwam in het verleden ook aan een GP start omdat Jos Vaessen even bij Ezpeleta op de tafel sloeg.
 
Dat zou waanzinnig zijn! Maar Aspar heeft uit zo'n armada van Spaanse en Italiaanse talenten te kiezen dat mij dat heel sterk lijkt. Zou mij in die zin bijvoorbeeld ook niet verbazen als Jordi Torres nog eens een jaar aan de Moto2 zou wagen i.p.v. in de middenmoot van het WSBK te blijven hangen.

Is Torres in beeld bij Moto2?
Dat zou te gek zijn,weer een beetje lol op de grid ✊🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan