Bo Bendsneyder deel 2

Die banden vormen geen probleem, want iedereen rijdt ermee. De meest getalenteerde rijders komen hierdoor vooraan te rijden, samen met degenen die het meest wagen. Maar dat was toch altijd al zo?
 
Die banden vormen geen probleem, want iedereen rijdt ermee. De meest getalenteerde rijders komen hierdoor vooraan te rijden, samen met degenen die het meest wagen. Maar dat was toch altijd al zo?
Het enige stukje talent wat Bo mist , is het zelfvertrouwen want lef heeft hij zat als het vetrouwen er is , kijk maar naar de race van Le Mans.
 
Die banden vormen geen probleem, want iedereen rijdt ermee. De meest getalenteerde rijders komen hierdoor vooraan te rijden, samen met degenen die het meest wagen. Maar dat was toch altijd al zo?
Ja, jij zal het wel beter weten dan de mensen die ermee te maken hebben.
 
Ja, jij zal het wel beter weten dan de mensen die ermee te maken hebben.
dat doet er helemaal niet toe. het is de bedoeling van iedere rijder om vooraan te rijden en hogerop te geraken. het heeft nul komma nul zin om te blijven melken over Bo en geen gevoel met de banden. hij heeft specifiek gekozen voor Moto2, dus zal hij het net als alle anderen het moeten doen met deze banden en niet met onbestaande andere banden. willen of niet, vertrouwen of niet, Bo zal zich moeten aanpassen aan de banden als hij dat ook wil (vooraan rijden/hogerop geraken). Als hij dat niet kan valt hij door de mand en zal het vroeger dan gehoopt finito zijn. wat het ei zo na vorig jaar al was. Teammanagers zien ook dat hij sukkelt, die gaan dus niet staan springen om hem een kans te geven. Bo moet zichzelf bewijzen, Dunlop moet niets doen voor Bo.
 
Heb je het stuk gelezen?
“The tyres are basically EWC tyres, so they have a hard carcass and they can be strange because Moto2 chassis are stiffer than road-bike chassis and the way we ride in Moto2 stresses the tyres more,” Lowes continues. “When the tyre allocation is quite stiff you can put in a new front tyre and you’re actually slower for the first few laps. Since they changed to the bigger front you don’t have so much feedback
Ja
Jij hebt blijkbaar mijn reactie ook gelezen ?! Dan snap ik je vraag niet..
Of doel jij er op dat ze , volgens lowes, langzamer zijn op nieuwe banden ? Dan ruw je ff een setje op in de w-u en het probleem is opgelost.

nogmaals, team, band, motor kan er niets aan doen als een coureur in de eerste helft niet presteert.
 
Ja
Jij hebt blijkbaar mijn reactie ook gelezen ?! Dan snap ik je vraag niet..
Of doel jij er op dat ze , volgens lowes, langzamer zijn op nieuwe banden ? Dan ruw je ff een setje op in de w-u en het probleem is opgelost.

nogmaals, team, band, motor kan er niets aan doen als een coureur in de eerste helft niet presteert.
Ik had de tekst niet voor niets vet gemaakt.
Zo simpel zal het niet zijn.
 
Dark modus valt dat niet echt op ;)

Jij zegt dat het niet zo simpel zal zijn, leg dan eens uit wat dan volgens jou invloed heeft ?
Als het zo simpel zou zijn dan hadden de teams die moeite hebben met nieuwe banden daar ook wel aan gedacht.
 
O, jij doelt op het deel van de nieuwe banden..

Ik weet nog van een bepaalde wedstrijd dat er een advies was geweest om eerst de banden in te ruwen alvorens ze te gebruiken.
er was 1 rijder op de grid die het opgevolgd had en die won de wedstrijd.

Ik dacht dat je doelde op het deel dat het niet aan Bo zou liggen..
 
dat doet er helemaal niet toe. het is de bedoeling van iedere rijder om vooraan te rijden en hogerop te geraken. het heeft nul komma nul zin om te blijven melken over Bo en geen gevoel met de banden. hij heeft specifiek gekozen voor Moto2, dus zal hij het net als alle anderen het moeten doen met deze banden en niet met onbestaande andere banden. willen of niet, vertrouwen of niet, Bo zal zich moeten aanpassen aan de banden als hij dat ook wil (vooraan rijden/hogerop geraken). Als hij dat niet kan valt hij door de mand en zal het vroeger dan gehoopt finito zijn. wat het ei zo na vorig jaar al was. Teammanagers zien ook dat hij sukkelt, die gaan dus niet staan springen om hem een kans te geven. Bo moet zichzelf bewijzen, Dunlop moet niets doen voor Bo.
Zeg ik toch ook in mijn vorige bericht.
 
Dus jij vindt dat de achterblijvers eigenlijk de besten zijn? Racen is gelukkig simpeler dan dat. Als Bo wint, is hij de beste, en ik hoop dat dat nog eens gebeurt.
Zeg ik dat de achterblijvers de beste zijn???? Een talent zoals Fernandez zal altijd vooraan strijden. Voor mij ook een toekomstige "alien".
Als zo iemand zoals Lowes, die bakken meer ervaring heeft dan Bo, al moeilijkheden heeft om die banden te begrijpen. Er zijn er maar 2 die constant vooraan zitten dit seizoen, de rest heeft ook al eens een "mindere" dag.
Toeval dat die 2 voor hetzelfde team rijden, ik weet het niet.
 
Is voor subscribers.
Kan je het hier plaatsen?
Ik ben wel nieuwsgierig.
Nee, ik ben ook geen subscriber,. En als ik dat was, zou ik ze niet delen. Vind ik niet netjes.
Kinderhand is gauw gevuld :P


Die nts wat zo n ontiegelijke prutsmotor is vanuit een kloten team ( even vrij verwoord uit de reacties hier ) rijd inmiddels wel rond dezelfde posities als Bo..

Nu kan er van alles aan de band liggen, aan het team, het circuit of hoe de zon staat etc etc.

Maar als een coureur in de 2de helft van een wedstrijd top 10 tijden rijd terwijl hij in het eerste deel gewoon totaal niet mee kan komen, dan ligt dat volgens mij niet aan het team, de banden of het circuit ?!
Het verschil is opmerkelijk. Hopelijk brengt de 2e helft een goed gevoel voor de komende race...
Die banden vormen geen probleem, want iedereen rijdt ermee. De meest getalenteerde rijders komen hierdoor vooraan te rijden, samen met degenen die het meest wagen. Maar dat was toch altijd al zo?
Waarom vormen de banden geen probleem? Of bedoel je weer aan te geven, dat iedereen dezelfde banden heeft?
 
Nee, ik ben ook geen subscriber,. En als ik dat was, zou ik ze niet delen. Vind ik niet netjes.

Het verschil is opmerkelijk. Hopelijk brengt de 2e helft een goed gevoel voor de komende race...

Waarom vormen de banden geen probleem? Of bedoel je weer aan te geven, dat iedereen dezelfde banden heeft?
Qua kleur wel , op de strepen na .
 
Kampioen in de (bijna) Yamaha r6 cup.
Het zegt toch bijna niemand iets. Maar mooi voor Ten Kate racing, daar niet van.
Het zegt jou misschien bijna niets, waardoor je het graag bagatelliseert. Het was voor Locatelli voldoende om een plekje te krijgen in het Yamaha fabrieksteam in de Superbikes en ik denk dat we vast kunnen stellen dat hij het niet onverdienstelijk doet.
Het geeft dus wel degelijk het talent van een coureur weer. En dit wordt door anderen ook ondersteund.
 
Supersport is gewoon een goed veld dit jaar.
En ik durf te zeggen dat Bo met eab niet voor het wk mee had kunnen doen.
Wil je daarmee meer zeggen over Bo, of over EAB? die motor heeft met Krummenacher idd weinig gepresteerd, terwijl je misschien van de Krummenator mee zou verwachten. 2de in deze klasse is geworden Odendaal. Welliswaar op de wss sterkste motor, de Bardahl R6.

Ik schat Bo hoger in dan Odendaal, en dan doe je in mijn ogen mee om het kampioenschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan