Bo Bendsneyder deel 2

Wil je daarmee meer zeggen over Bo, of over EAB? die motor heeft met Krummenacher idd weinig gepresteerd, terwijl je misschien van de Krummenator mee zou verwachten. 2de in deze klasse is geworden Odendaal. Welliswaar op de wss sterkste motor, de Bardahl R6.

Ik schat Bo hoger in dan Odendaal, en dan doe je in mijn ogen mee om het kampioenschap.
Combi van meerdere zaken door elkaar/ bij elkaar.

Bo, goeie racer maar niet vergelijkbaar met bijv. Domi,
Eab / Ferry, top dat het team er is maar helaas geen wk materiaal/team. Krummenacher had ik ook meer van verwacht maar blijkbaar was de "klik"er niet.. aangezien krummenacher 1 weekend op een andere r6 reed en het wel goed deed.
Van Straalen doet het gewoon super, Buis had ook nog 1 punt in race 2 meen ik ?!
 
Combi van meerdere zaken door elkaar/ bij elkaar.

Bo, goeie racer maar niet vergelijkbaar met bijv. Domi,
Eab / Ferry, top dat het team er is maar helaas geen wk materiaal/team. Krummenacher had ik ook meer van verwacht maar blijkbaar was de "klik"er niet.. aangezien krummenacher 1 weekend op een andere r6 reed en het wel goed deed.
Van Straalen doet het gewoon super, Buis had ook nog 1 punt in race 2 meen ik ?!
Achterstand van Buis was wel enorm.... dat was geen gaatje maar een vallei...
 
Daar zeg ik ook niets over hoor ;) Maar om de trend van dit topic te blijven ; volgende keer beter :P

Voor Buis was het een nieuwe baan op een nieuwe fiets, waarschijnlijk de opdracht gekregen om meters te maken..
 
Die opdracht heeft hij perfect uitgevoerd. Meestal krijgen ze die opdracht om vervolgens al snel in de wedstrijd te crashen.
klopt ben ik het mee eens. Niet gecrashed en flink wat ervaring opgedaan. Hij stond vrijdag nog buiten de 107% norm he. dat moet je niet vergeten. Als je dan mede dankzij wat valpartijen (dat dan weer wel) in je eerste wedstrijd punten pakt doe je het gewoon heel netjes.
 
hij pakt even zijn moment of fame met deze save. Voor de rest was het weer bijzonder matig.. Benieuwd wat vandaag komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan